Fitness Seller

Wie zijn geweest? ArenA Free Fight gala It's Showtime

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Zijn er nog mensen geweest?

Ik vond het echt super. Het mooiste vond ik de afscheids wedstrijd van d*ck het mooist. Wat ging die patterson Nok. Wel jammer dat bob verloor van igor.

d*ck vrij was de man van de dag...
jammer dat ie stopt.. die gast was groot droog, explosief en een beest... damn dude... wa kon die kerel vegte :D

• Topic Starter Topic Starter
d*ck is de eigenaar van onze gym echt een top vent en idd jammer dat ue stopt. Patterson heeft echt beste klappen gehad. patterson zijn record voor de wedstrijd was 72 wedstrijden gevochten waarvan 70 winnen en 2 verliezen.

respect dude.... freefighten owned

Een heel mooi gala vol show.Alleen jammer dat willy peters als scheidsrechter bij zijn vrienden optrad.Bob had namelijk al eerder in het grondgevecht afgetikt,de halve zaal had dat gezien.Het mooie vond ik de reaktie van igor,niet er tegen ingaan maar je tegenstander hard aanpakken en laten zien dat je toch wel wint.

Was niet netjes van willy peters, bob gaf daarna zelf ook al snel zijn nek vrij. wel jammer. En het publiek was meer dan waardeloos. mij zie je niet meer in de arena volgend jaar. het gala was super. Maar die enorme trieste mensen die kasteel uitfluiten die snappen de sport niet, gaat rodney naar de grond dan gaan ze ook fluiten.

Hahah is me opgevallen dat bij de kroeg in Amersfoort Valentijn vaak is . Die kennen jullie toch wel?

Originally posted by Juriaan
Was niet netjes van willy peters, bob gaf daarna zelf ook al snel zijn nek vrij. wel jammer. En het publiek was meer dan waardeloos. mij zie je niet meer in de arena volgend jaar. het gala was super. Maar die enorme trieste mensen die kasteel uitfluiten die snappen de sport niet, gaat rodney naar de grond dan gaan ze ook fluiten.

Ik denk dat als kasteel een andere reactie had gegeven als "MIETJE" dat het publiek heel anders had gereageerd.... dan was ie alsnog de morele held geweest...

Kijk die gast waar ie tegen moest vechten was duidelijk niet in de goede vorm, kende de regels niet, en had beter tegen een andere dude kunnen vechten.... Toen die kerel geel kreeg werd ook duidelijk dat het publiek de regels niet kon (ik ken ze zelf ook niet maar ik was wel met het publiek eens dat die wedstrijd gewoon afgemaakt moest worden), officieel was het een gewone beslissing op regels. Officieus zou het mooi geweest zijn om daarna verder te laten vechten, ik denk dat Kasteel dan nog meer gemotiveerd was om te winnen.

Overigens ben ik het wel met juriaan eens dat het fluitende publiek triest was, maar aan de andere kant, je zit daar voor de sport en niet voor het publiek. Mij zien ze volgend jaar dus wel weer terug in de arena ;)

, ik denk dat een heel mooi gevecht was geweest Kasteel tegen Vrij,

Originally posted by Ryu
Hahah is me opgevallen dat bij de kroeg in Amersfoort Valentijn vaak is . Die kennen jullie toch wel?

Ja valentijn ging nok tegen dave vader, jammer hij verlies de laaste wedstrijden allemaal

Originally posted by Juriaan

Ja valentijn ging nok tegen dave vader, jammer hij verlies de laaste wedstrijden allemaal

mischien moet ie dan wat minder in de kroeg rondhangen? :D

respect voor al die gasten hoor... FF ownz zwaar... tis echt mijn sport geworden, ik ga me er ook verder in verdiepen!!

Oh ja ik wist niet dat ie moest vechten. Maar ja ik weet nog wel een keer met em domme dronken kop dat ik daar naar buiten liep en hij daar zat. Ik stond zo bij het tafeltje waar hij zat en wist ik veel wie die was. Keek die me zo aan. En ik met me kop zo van : ja wat kijk je nou? hahah toen ie wou opstaan en ik zag hoe facking breed ie was heb ik het wereld record sprinten zekers te weten verbroken :D

Dit is een fimpie van dave tegen valentijn.[Link niet meer beschikbaar]

Damn, ik wou gaan maar omdat iedereen op het laatste moment afhaakte ben ik niet gegaan.

Wat voor kaartjes hadden jullie en was het goed te volgen (bv een kaartje van 35 e)?

Terug
Naar boven