AndroidHealthClinic

Wie Zou Er Voor Mij....

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
....een trainingsschema willen opstellen voor 4x in de week puur op massa, dus ma, di do en vrijdag, en het accent op rug en tri en bi, heb nu weer een weekje rust en wil volg week weer gaan knallen, ik zie het wel bedankt alvast
 
tis wat slimmer als je er zelf eentje maakt, daar leer je tenminste wat van. Dan kan je em altijd nog hier posten ter controle.
 
En massa schema's bestaan niet! Evenmin als 'cutting' schema's, het heeft meer te maken met je dieet.
 
i know

met dieet zit het wel ok, alleen ben niet zo'n grote bedenker van nieuwe oefeningen, maar toch
nu doe ik meestal alles een keer in de week:
ma: armen
di: schouders en benen
do: borst
vrij: rug
maar als er nog ideeen zijn voor oefeningen bij mensen die goed voor massa werken hoor ik het graag....!!!
 
Re: i know

Originally posted by exarchos
met dieet zit het wel ok, alleen ben niet zo'n grote bedenker van nieuwe oefeningen, maar toch
nu doe ik meestal alles een keer in de week:
ma: armen
di: schouders en benen
do: borst
vrij: rug
maar als er nog ideeen zijn voor oefeningen bij mensen die goed voor massa werken hoor ik het graag....!!!

Welke oefeningen deed je al dan? Met gewoon basis oefeningen en flink wat vreten bouw je zo massa op hoor :)
Zeg ff wat je nu doet, dan is het wat makkelijker allemaal
 
Re: Re: i know

Originally posted by Reinier


Met gewoon basis oefeningen en flink wat vreten bouw je zo massa op hoor :)

Mee eens, hou het bij het opbouwen van massa voornamelijk bij compound (basis) oefeningen en ga niet te hoog in de herhalingen.

Succes!!
 
dude geef es normaal reactie man. :eyes: :shake: :finger: :headbang: :stupid:

excharos, je ziet er erg goed uit. (heb gallerie gecheckt) Mijn streven zeg maar.
Maar ik ben bang dat je zelf eentje moet maken, ik denk dat jij daar geen enkele problemen mee hebt hoor gezien de foto's.

veel succes nog
 
dat topic was 3 jaar oud.
Ik denk dat Excharos inmiddels de kennis wel heeft om zelf een schema' tje te maken :)
Let ff op de datum next time
 
hoe komen jullie aan die oude topics?
 
waar zijn jullie hier mee bezig :eek:
 
hehehehe roflol
 
Gunsy zei:
dat topic was 3 jaar oud.
Ik denk dat Excharos inmiddels de kennis wel heeft om zelf een schema' tje te maken :)
Let ff op de datum next time

ghehe lol silly me, deze newbie heeft niet naar de datum gekeken. :o

Maar vind het wel gek dat deze topic gewoon erbij stond, ook al isie 3 jaar oud.
 
:roflol:

3 jaar oud!!!
 
ik denk dat hij het achter 3 jaar wel al zelf kan :eyes:
Als ik zo zijn fysiek zie :D
 
Santino88 zei:
ik denk dat hij het achter 3 jaar wel al zelf kan :eyes:
Als ik zo zijn fysiek zie :D

Er is altijd wel iets wat je nog niet weet en daar is dit forum voor. :D
 
We'll Always Have DutchBodybuilding.com
 
Back
Naar boven