MuscleMeat

Wie zou je graag eens enorm op zijn bek willen slaan? (1 bezoeker)

Wie is de ongelukkige voor jou?

  • Admin, omdat hij over enorm veel kennis en karma beschikt

    Stemmen: 0 0,0%
  • Espi, omdat ik die fiets wel om dr kop kan vouwen

    Stemmen: 8 34,8%
  • Nilsjei12345, omdat hij de dames op een niet grappige manier behandeld

    Stemmen: 4 17,4%
  • Anders, namelijk...................

    Stemmen: 11 47,8%

  • Totaal stemmers
    23

Bezoekers in dit topic

Originally posted by bart82


Ik zal je een tip geven Ericr; neem dandy maar, hij geeft het niet toe maar hij houd wel van stevige sm.

:tong:

hoe kon je daar nou bij? alleen omdat ik opgewonden raak van deze smilie:whip: ?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by bart82


Ik zal je een tip geven Ericr; neem dandy maar, hij geeft het niet toe maar hij houd wel van stevige sm.

:tong:

Lijkt me wel een goede deal, ik mep Dandyman, hij paalt mij. Ben trouwens straight maar nooit te oud om te leren. Je moet alles een keer proberen.
 
Originally posted by Ericr


Lijkt me wel een goede deal, ik mep Dandyman, hij paalt mij. Ben trouwens straight maar nooit te oud om te leren. Je moet alles een keer proberen.

bijna iedreen was straight totdat ze op dit forum terecht kwamen
biinekort meeting en bij deze ben jij ook uitgenodigd
 
Originally posted by dandyman


bijna iedreen was straight totdat ze op dit forum terecht kwamen
biinekort meeting en bij deze ben jij ook uitgenodigd

Lijkt me cool, neem jij de vaseline mee ? Ik neem de boksbeugel wel mee :D
 
Originally posted by Ericr


Lijkt me wel een goede deal, ik mep Dandyman, hij paalt mij. Ben trouwens straight maar nooit te oud om te leren. Je moet alles een keer proberen.

Ik hoop dat je weet waaraan je begint eric, er zijn er hier wel meer geweest die dachten dat het maar om te lachen was.
Totdat ze voor je deur staan...

Niets is wat het lijkt in het Gare Hanenhok, maar is dat wel zo?
 
Ach jij bent de Psychokiller Bart, ik vrees jou meer :cool:
 
Oli, omdat die niet af en toe maar altijd stoned lijkt te zijn en het coïtusistische gezever me eindelijk op de zenuwen gaat werken..

Espi (voorheen wel fan van Oli, nu alleen nog fan van de reggae-muziek waar de naam Olimantado op slaat)
 
Originally posted by Esperantisto
Oli, omdat die niet af en toe maar altijd stoned lijkt te zijn en het coïtusistische gezever me eindelijk op de zenuwen gaat werken..

Espi (voorheen wel fan van Oli, nu alleen nog fan van de reggae-muziek waar de naam Olimantado op slaat)

Je zou geen partij voor hem zijn Espi, hij is het nl. gewend om vrouwen te klappen als het niet zo gaat als hij wil
 
gelukkig niemand wil mij slaan :p
 
Originally posted by Esperantisto
Oli, omdat die niet af en toe maar altijd stoned lijkt te zijn


Espi, dit moet ik wel tegenspreken!!! Vanaf 2 uur voor de training en tijdens mijn trainingen raak ik geen joint aan!
Die beschuldiging is niet eerlijk....
Dat ik bij het ontwaken al mijn eerste blowtje rook komt omdat ik van nature niet graag ontbijt en er anders geen smaak van heb en ontbijt is nou net heel belangrijk voor een bodybuilder, begrijp je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Big Steve
Ik zou Admin niet slaan vanwege zijn kennis, Espi en Nilsjei12345 maken elkaar wel af. Nee ik heb voor nummer 4 gekozen, ik zou Bracke wel eens lekker op ze tandjes willen tikken :D

Ach man ik ben te breed voor jouw... Krijg je nog niet genoeg slaag van je wijffie? :D

Ik zou, buiten small steve:rolleyes:, es met Oli te maken willen hebben.. Hij kan toch niet meer zijn dan een hoopje junkie beenderen. Volgens mij is hij een of andere leukerd,

Ik heb zo'n voorgevoel.. [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Bij nader inzien hoek ik toch liever de admin eens een paar keer flink op zijn tandjes hij heeft mij nl. iets belooft :kiss: en is het niet na gekomen :mad:
 
Zullen we met z'n allen admin afslaan en dan een board's-greep doen en de hele boel overnemen!?
 
Back
Naar boven