MuscleMeat

Wie zou je graag eens enorm op zijn bek willen slaan?

Wie is de ongelukkige voor jou?

  • Admin, omdat hij over enorm veel kennis en karma beschikt

    Stemmen: 0 0,0%
  • Espi, omdat ik die fiets wel om dr kop kan vouwen

    Stemmen: 8 34,8%
  • Nilsjei12345, omdat hij de dames op een niet grappige manier behandeld

    Stemmen: 4 17,4%
  • Anders, namelijk...................

    Stemmen: 11 47,8%

  • Totaal stemmers
    23

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Rob G
Zullen we met z'n allen admin afslaan en dan een board's-greep doen en de hele boel overnemen!?

YEAHHHHHHHHHHH, revolutie
 
OLI heeft ze al gehad, maar kan ze gerust nog een keer krijgen als hij dat graag wilt!!
 
Originally posted by RichardV
OLI heeft ze al gehad, maar kan ze gerust nog een keer krijgen als hij dat graag wilt!!

Graag zou ik hierbij willen zijn zodat ik deze keer kan bevestigen of het daadwerkelijk gebeurt en jullie niet gewoon naar elkaar lopen te pm-en.
 
Originally posted by RichardV
OLI heeft ze al gehad, maar kan ze gerust nog een keer krijgen als hij dat graag wilt!!

He speklap, sinds de laatste keer dat we op de vuist gingen heb ik een kuurtje afgewerkt en ben er zeker van dat ik je nu kan pakken!!
Omdat ik me niet herinner dat jij me vorige keer gepaald hebt beloof ik je dat ik jou ook niet zal palen nadat ik je bewusteloos geslagen heb! :mad:
 
Originally posted by Oom Oli


He speklap, sinds de laatste keer dat we op de vuist gingen heb ik een kuurtje afgewerkt en ben er zeker van dat ik je nu kan pakken!!
Omdat ik me niet herinner dat jij me vorige keer gepaald hebt beloof ik je dat ik jou ook niet zal palen nadat ik je bewusteloos geslagen heb! :mad:

hehehehe...

kan nog erg interesant worden!

:D
 
Back
Naar boven