XXL Nutrition

Wie zou jij terug tot leven willen brengen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sometimes, dead is better...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mijn broer, Leslie Nielsen, Leo Martin, Nabuko donosor, Benny Hill
 
emi wijnhuis
 
Zyzz.
 
:haha:

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 19:41 ----------

Wat heeft iedereen met die Zyzz obsessie zeg?
Niet normaal. Je kent 'm niet eens.

Jammer voor hemzelf dat ie nu dood is maar van de verhalen die ik gehoord heb; eigen schuld. Heb er geen medelijden mee.

Als ik nu moest kiezen tussen mijn overleden hond van een halfjaar terug of zyzz... Keuze snel voor mij gemaakt; hond.

Zit iedereen elke avond te fappen op Zyzz ofzo? Zijn ontelbaar meer personen in deze wereld die veel meer bekendheid en respect verdienen dan iemand als Zyzz.

oneens
 
Jon Pall Sigmarsonn, Jesse Marunde.....Ronnie zijn linker tricep......
 
Genghis Khan, bitches.
 
Stanley Meyers.. had vergevorderde plannen om auto's met water aan te drijven tot hij opeens overleed na een diner (hier zijn de nodige conspiracy theories over, natuurlijk)

Zijn uitvinding had de Amerikaanse olie-oorlogen in het midden oosten kunnen verkomen, en de USA triljoenen kunnen besparen. Minder broeikaseffecten etc. etc.
 
Stanley Meyers.. had vergevorderde plannen om auto's met water aan te drijven tot hij opeens overleed na een diner (hier zijn de nodige conspiracy theories over, natuurlijk)

Zijn uitvinding had de Amerikaanse olie-oorlogen in het midden oosten kunnen verkomen, en de USA triljoenen kunnen besparen. Minder broeikaseffecten etc. etc.
Geloof je het zelf?
 
Geloof je het zelf?

proof

84261460-jommeke-nr-108-de-sidderplanten-hertekend.gif
 
Geloof je het zelf?
eh elektrische auto bedoelde ik.
Die is er nu alsnog maar er is 10-15 jaar aan tijd verloren gegaan, waarin een hoop innovatie had kunnen plaatsvinden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven