XXL Nutrition

Wie zou jij terug tot leven willen brengen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bruce Lee! Gewoon echt een held! :)
 
Waarom ben jij igg zo negatief en anti wedstrijd bbing geworden?
Wij houden wel van je!

weet niet te hard mijn hoofd ergens tegen aan gestoot
 
Ik mag dat niet zeggen.
 
alsof je een **** begrijpt van wat hij te vertellen heeft:P
Geldt voor de rest ook, want ik spreek alleen engels en Nl. ;)Daar ging het me ook niet om. Maar bijv. da vinci de toekomst laten zien, en uitlegge hoe t zit, wat wr nu weten enz. lijkt me gewoon vet.
 
Indd Da Vinci verteld dan wat hij nou bedoelde en alle mysteries zijn ineens voor ons opgelost:p Wie weet wat hij nog meer zou hebben bedacht/gemaakt..
 
Socrates, Plato, alle spartanen, Pim fortuyn, Hendrix, John Lennon, Da Vinci, Patton, J.F Kennedy, mijn cavia Rakker, mijn vogel pidgey, mijn verloren spiermassa, Nietszche en Julius Ceasar :)
 
tupac shakur en Pablo Escobar
 
me overleden broer
 
Socrates, Plato, alle spartanen, Pim fortuyn, Hendrix, John Lennon, Da Vinci, Patton, J.F Kennedy, mijn cavia Rakker, mijn vogel pidgey, mijn verloren spiermassa, Nietszche en Julius Ceasar :)

Naar de pokémon genoemd? :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 09:07 ----------

tupac shakur en Pablo Escobar

Mooi :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 09:13 ----------

Hij had zijn beste nummers toch wel al gemaakt, dus vind het wel best eigenlijk.

Waar slaat dat nu weer op?

Show must go on is imo één van de beste liedjes die hij ooit heeft gemaakt, en dat is amper 6 weken voor zijn dood uitgebracht, het is ook het laatste nummer dat hij heeft uitgebracht. Het is zelfs nooit live gezongen geweest. Alleen daarom al zou ik hem terughalen.
 
Ik twijfel tussen overleden familie, en mensen die echt iets hebben betekend/nog meer zouden kunnen betekenen zoals Da Vinci, Einstein en Pim Fortuyn(dan was Wilders geen moer nu), en ik ben een fan, dus Tupac is ook een optie.. hmm lastige vraag dit
 
Frank Sinatra
 
Back
Naar boven