AndroidHealthClinic

Wie zwemt er in open water? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sport2000

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
6.796
Waardering
29
vraag is duidelijk:) wie zwemt er in open water zoals meren en rivieren, je ziet steeds vaker dat die gekke lui overal in het water duiken, maar mij zie je alleen in het zwembad of het strand:cool:
 
Laatst bewerkt:
Ik niet. Zwembad of (bij hoge uitzondering) zee. Weet dat het verneukeratief is en niets te maken heeft met de zuiverheid van het water, maar als ik niet tot op de bodem kan kijken vind ik het water vies.
 
Vroeger, in die goeie ouwe tijd ;)
Ik zie het eerlijk gezegd ook wel vaker, hier in de buurt in de vaart, kids die van de brug springen enzo. Moet kunnen vind ik zolang het voorzichtig gebeurt...
 
Zee op loopafstand, dus niet. Meeste plassen zijn ook niet zwemwaardig na een warme periode.
 
Zolang ik de algen niet zie drijven zwem ik gewoon in meren. En in de zee al helemaal, die is hardstikke schoon.
 
Ik zwem overal in eigenlijk. Vroeger doken we altijd van een grote brug af de rivier in.
Ik prefereer zee trouwens.
 
dr. Gonzo zei:
Zolang ik de algen niet zie drijven zwem ik gewoon in meren. En in de zee al helemaal, die is hardstikke schoon.

Persoonlijk vind ik die wateren van nederland en ook de zee ronduit smerig :(
Het water is niet blauw of iets dergelijks maar groen of bruin en de bodem zien is helemaal uitgesloten :rolleyes:
In die vieze wateren zet ik nog geen voet :p

maarja, Who Am I ;)
Zwemmen is dan ook absoluut geen hobby van me :p
 
alleen zwembaden of zee .


ik wil niet in water staan waar ik de ondergrond niet van ken
 
Zwem alleen in mn eigen zwembad.

Het zwembad hier in de stad zit vol met al die kleine schreeuwerige ettertjes dus prefereer mn eigen tuin en heb ook nog eens alles bij de hand.

Ik hou niet van open water want wil ook de bodem kunnen zien en hou niet van glibberige shit langs mn benen.
 
ik zwem eigelijk nog wel overal

vooral ook 's nachts, in het natuurzwembad hier vlakbij..
je klimt gewoon over het hek en dan heb je het hele meer + een chloorbad voor jezelf..
geweldig en gezellig met een groepje!
 
Heb 't niet echt op meren/rivieren, want ik heb altijd zo'n gevoel dat er allemaal vage beesten vlak onder me zitten. :P

Zee vind ik wel leuk, de golven zijn cool, maar toch prefereer ik een lekker zwembad boven alles (alleen jammer dat het altijd aso druk is met dit soort temperaturen als vandaag).
 
loop je de zee in zie je een hoop stront drijven lekker lekker .

dan wil je eruit komen een drijvende luier :lick:
 
Ik zwem overal in scheit aan die zeik Boeie !
 
En het smaakt nog smerig op je lippen ook,al dat klotezout!
 
koetje zei:
loop je de zee in zie je een hoop stront drijven lekker lekker .

dan wil je eruit komen een drijvende luier :lick:

ik weet niet waar jij de zee induikt maar hier in Egmond kan ik de laatste tijd gewoon me voetjes zien als ik in de zee sta.


Ik prefereer zee trouwens. heerlijk :cool:
 
Testo zei:
En het smaakt nog smerig op je lippen ook,al dat klotezout!


goed voor je huidje Testo. ;)
 
wat een stelletje wijven hierzo...'ik kan de bodem niet zien...' 'beesten glibberen langs mn poten' hahahaha
 
Ik zwem ook graag in de zee.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dani zei:
Ik niet. Zwembad of (bij hoge uitzondering) zee. Weet dat het verneukeratief is en niets te maken heeft met de zuiverheid van het water, maar als ik niet tot op de bodem kan kijken vind ik het water vies.


what? ???
 
Man-Mountain zei:
wat een stelletje wijven hierzo...'ik kan de bodem niet zien...' 'beesten glibberen langs mn poten' hahahaha

ik zou hier zo'n gayjoke kunnen doen, maar tis te inkopperig :p
 
Back
Naar boven