MuscleMeat

Wie zwemt er in open water? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik zwem alleen in open riolen, om mijn weerstand te trainen.

@ Roxxe: doen! inkop-grapjes zijn ook grapjes :D
 
Man-Mountain zei:
wat een stelletje wijven hierzo...'ik kan de bodem niet zien...' 'beesten glibberen langs mn poten' hahahaha

Kan me geen **** schelen wat een ander ervan denkt,bro...

Of het water is helder of ik zwem niet. :cool:
 
ik zwem overal, mits de stroming niet te sterk is om terug te komen ( de Rijn is een makkie, maar de Caribische zee bij Curacao word een ware krachttraining:cool: )
 
Ben nog nooit in de Noordzee geweest. Wil wel in een zee zwemmen, maar plassen of meren doe ik echt nooit
 
ik zwem in vrijwel OVERAL, keer zelfs gezwommen in de Berkel, waar ik later hoorde dat er ratten zo groot als katten in zwemmen :eek: :eek:

Maar dat gezeik dat dat water van Nederland(zeeën) vies zijn. IS wel zo

MAAR dat ze groen/bruin kleuren, komt door de BODEM.

In dit geval klei.

Veel mensen weten niet dat de kleur van het water wordt veroorzaakt door de bodem, in Turkije etc. is dat licht zand dus vandaar dat alles helder lijkt ;)
 
Dani zei:
Ik niet. Zwembad of (bij hoge uitzondering) zee. Weet dat het verneukeratief is en niets te maken heeft met de zuiverheid van het water, maar als ik niet tot op de bodem kan kijken vind ik het water vies.


:yes:
 
Zwem alleen in baden en enkele keer in zee maar echt niet in rivieren zoals de ijssel bij ons waar je kans hebt om je eigen drolletje voorbij zien t ekomen drijven die je thuis hebt gelegd :kots:
 
vroeger wel in meren en zij sloten van meren.. :D
 
Idd alleen zee of zwembad,hou niet van die sopbodems..
 
BramHoogkamer zei:
Idd alleen zee of zwembad,hou niet van die sopbodems..
En dan lekker bloedzuigers aan je poten, woei :D
 
koetje zei:
alleen zwembaden of zee .


ik wil niet in water staan waar ik de ondergrond niet van ken


Dat heb ik dus ook :( Vind het vrij mieterig van mezelf.

Heb btw wel afgelopen zomer met een groepje een speedboot "gehuurd" en zijn 10 minuten ( das ver hoor!! zie je mensen als mieren aan het strand) gaan varen, en daar hadden we toen gezwommen. Vond ik toch wel een heldhaftige actie :cool:

Haaien enzo ben ik niet zo bang voor, heb tenslotte in Centre Parks gezwommen met haaien!!! Zaten tot zelfs 20 cm van me af :rolleyes:
Het is meer het onbekende, en het mysterieuze van 600 meter diep donkerblauw zeewater.
 
Laatst bewerkt:
delguy zei:
Ik zwem ook graag in de zee.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


DAT is nou juist de reden dat ik niet in zee wil zwemmen en ik zuid Afrika niet in zoet water waar je je die zandhaaien, zambezihaaien en zoetwater krnegen hebt naast de krokos!!!
 
kben als de dood voor die beesten..en nu ze zelfs rond Italie, Frankrijk en Spanje gesignaleerd worden....ga ik alleen zwemmen in het zwembad bij Lloret de Mar:o
 
Ik zwem overal in, zee, rivieren, meren, alleen in de sloot niet.

Vroeger op de lagere school had ik figuren in m'n klas zitten die wel gewoon in de sloot zwommen. + de lokale dorpsgek, gekke Henkie geloof ik, die zwom gewoon met z'n kleren aan en z'n Dirk-III plastic zak met drank in de hand :D

Heb ook in Thailand ook in een meer gezwommen, hoewel dat wel erg wordt afgeraden, maar er was een gids bij, en die zwom ook, dus dan zal het wel goed zijn he? ;)
Maar ja als je geen water inslikt, komt het meestal wel goed.
Toevallig stond er een paar dagen later in de krant, dat 1 of andere toerist ook op trekking was, en zo slim was om water uit een riviertje te drinken, omdat ie dorst had.
Bleek ie na een tijdje thuis zwart spul op te hoesten, en zich niet zo lekker te voelen, moeite met slikken enzo.
Hadden ze een endoscopie gedaan, zat er ff een dikke parasietaire worm van 15 cm en 1,5 cm dikte in z'n slokdarm :D

Mijn voorkeur gaat uit naar de zee!
 
Het enige waar ik niet in zwem is de haven en meren waar de algen opdrijven. De zee is nog altijd mijn favoriet.
 
Homer17 zei:
Dat heb ik dus ook :( Vind het vrij mieterig van mezelf.

Heb btw wel afgelopen zomer met een groepje een speedboot "gehuurd" en zijn 10 minuten ( das ver hoor!! zie je mensen als mieren aan het strand) gaan varen, en daar hadden we toen gezwommen. Vond ik toch wel een heldhaftige actie :cool:

Haaien enzo ben ik niet zo bang voor, heb tenslotte in Centre Parks gezwommen met haaien!!! Zaten tot zelfs 20 cm van me af :rolleyes:
Het is meer het onbekende, en het mysterieuze van 600 meter diep donkerblauw zeewater.

Juh dat had ik nou ook. In Lloret zwom ik met een maat en een vriendin van ons een meter of 150 de zee in en de bodem word daar op enkele meters van het strand opeens heel snel diep. Aangezien we maar 2 luchtbedden bij ons hadden liet ik me er vanaf glijden en zei dat ik naar de bodem ging duiken.

Dus ik dook en ik dacht steeds dat ik bijna de bodem raakte, stak mn hand uit, en concludeerde dat ik er nog lang niet was. Keek omhoog en zag mn vriend en vriendin heeeeeeel klein en besefte dat ik toch een meter of 7 onder water zat en ineens kreeg ik de kriebels.

Ik repte me vlug omhoog, knikkerde hem van zn luchtbed en kroop er snel op. Ik had ineens het gevoel dat ik in een onmetelijk uitgestrekt water dreef, wat natuurlijk ook zo was, en dat er vanalles onder me door zwom. Ik kreeg zelfs de mieterige gedachte "als er nou een haai komt red ik het never om op tijd aan de kust te zijn". Terwijl ik goed wist dat die mormels daar niet leven.

Vreemd genoeg gaf het liggen op het luchtbed me een vals gevoel van veiligheid. Misschien omdat ik mn poten op kon trekken als ik iets langs zou voelen glibberen ???
 
MightyDuck zei:
Juh dat had ik nou ook. In Lloret zwom ik met een maat en een vriendin van ons een meter of 150 de zee in en de bodem word daar op enkele meters van het strand opeens heel snel diep. Aangezien we maar 2 luchtbedden bij ons hadden liet ik me er vanaf glijden en zei dat ik naar de bodem ging duiken.

Dus ik dook en ik dacht steeds dat ik bijna de bodem raakte, stak mn hand uit, en concludeerde dat ik er nog lang niet was. Keek omhoog en zag mn vriend en vriendin heeeeeeel klein en besefte dat ik toch een meter of 7 onder water zat en ineens kreeg ik de kriebels.

Ik repte me vlug omhoog, knikkerde hem van zn luchtbed en kroop er snel op. Ik had ineens het gevoel dat ik in een onmetelijk uitgestrekt water dreef, wat natuurlijk ook zo was, en dat er vanalles onder me door zwom. Ik kreeg zelfs de mieterige gedachte "als er nou een haai komt red ik het never om op tijd aan de kust te zijn". Terwijl ik goed wist dat die mormels daar niet leven.

Vreemd genoeg gaf het liggen op het luchtbed me een vals gevoel van veiligheid. Misschien omdat ik mn poten op kon trekken als ik iets langs zou voelen glibberen ???


Nou...sinds ik de film "open water" heb gezien (wat op waarheid is gebaseerd) wil ik niet eens leren scuba diven:( je zal maar vergeten worden door de kapitein en 3 dagen ronddobberen met alleen je duikpak aan, zonder eten, drinken en alleen een lullig mes om je tegen die krengen te verdedigen...en in je slaap 's nachts hopen datter niet aan je geknabbeld wordt :bawling: :sob: :eek!: :cry: :scared: brrrrr..helemaal als je het ziet hoe die film eindigt :(

Kwas ook in lloret vorig jaar en ik had een duik bril en snorkel bij me...toen ik van de rotsen voorbij zwom ..werd het wel heel erg ondiep en donker op de bodem..in me ged8en zag ik het voor me net als in jaws 3..dat ik met me domme kop doorzwom recht in de bek van een Charcharodon Charcharias (een witte haai dus)..brrrr..nee dankje ...ik blijf lekker in hetzwembad:o
 
Back
Naar boven