XXL Nutrition

Wie zwemt er in open water? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
Juh dat had ik nou ook. In Lloret zwom ik met een maat en een vriendin van ons een meter of 150 de zee in en de bodem word daar op enkele meters van het strand opeens heel snel diep. Aangezien we maar 2 luchtbedden bij ons hadden liet ik me er vanaf glijden en zei dat ik naar de bodem ging duiken.

Dus ik dook en ik dacht steeds dat ik bijna de bodem raakte, stak mn hand uit, en concludeerde dat ik er nog lang niet was. Keek omhoog en zag mn vriend en vriendin heeeeeeel klein en besefte dat ik toch een meter of 7 onder water zat en ineens kreeg ik de kriebels.

Ik repte me vlug omhoog, knikkerde hem van zn luchtbed en kroop er snel op. Ik had ineens het gevoel dat ik in een onmetelijk uitgestrekt water dreef, wat natuurlijk ook zo was, en dat er vanalles onder me door zwom. Ik kreeg zelfs de mieterige gedachte "als er nou een haai komt red ik het never om op tijd aan de kust te zijn". Terwijl ik goed wist dat die mormels daar niet leven.

Vreemd genoeg gaf het liggen op het luchtbed me een vals gevoel van veiligheid. Misschien omdat ik mn poten op kon trekken als ik iets langs zou voelen glibberen ???

Sjezus. De 9 jaar dat ik er zat kwam ik niet verder dan zo'n 50 meter uit de kust en dan wel OP een luchtbed. Word panisch als ik in open water zwem.
 
DBC01 zei:


Sjezus. De 9 jaar dat ik er zat kwam ik niet verder dan zo'n 50 meter uit de kust en dan wel OP een luchtbed. Word panisch als ik in open water zwem.

Het was ook een heel eind. Als je van de kust weg zwemt en gezellig babbelt kom je ongemerkt steeds verder. Maar als je opeens in paniek raakt dan is het eeeeeerg ver terug :o
 
ojee..zal ik DBC01 maar niet vertellen dat in Italië een witte haai tijdens een vistripje van vader en zoon, de zoon zijn eigen vader voor zijn eigen ogen verschuerd heeft zien worden toen de haai hem met hengel en al t water introk?:(
 
Ik zwem sowieso niet graag...

RobertHosper zei:
ojee..zal ik DBC01 maar niet vertellen dat in Italië een witte haai tijdens een vistripje van vader en zoon, de zoon zijn eigen vader voor zijn eigen ogen verschuerd heeft zien worden toen de haai hem met hengel en al t water introk?:(
Toch vertellen he... :finger:
 
oops...foutje:D:D:D niets van aantrekken hoor DBC01...het was in Italië...niet spanje..alhoewel de mensenhaai daar nu ook vooromt ..eeehm...ik bedoel de zwaardvis...nee,...ik bedoel de blauwvin tonijn:D
 
RobertHosper zei:
oops...foutje:D:D:D niets van aantrekken hoor DBC01...het was in Italië...niet spanje..alhoewel de mensenhaai daar nu ook vooromt ..eeehm...ik bedoel de zwaardvis...nee,...ik bedoel de blauwvin tonijn:D

Andere vissen groot of klein waarvan je niet weet wat ze zijn die over je poten krioelen zijn ook smerig. :finger:
 
gelukkig hou ik meer van vissen dan van zwemmen...alhoewel..op haaien vissen....:eek: ik denk dat ik dat maar aan de Italianen overlaat;)
 
jezus...tuurlijk zwem ik in zee, ben niet zo'n kerel die naar de pedicure gaat etc. en zand onder de voeten vies vindt. In zee zwemmen is 10x mooier dan in een vies chloorzwembad. En meren zwem ik ook in.
 
MightyDuck zei:
Andere vissen groot of klein waarvan je niet weet wat ze zijn die over je poten krioelen zijn ook smerig. :finger:


Jij begrijpt het.
 
Testo zei:
Jij begrijpt het.

Daarentegen vind ik diepzee duiken wel mooi, misschien omdat je dan "onbeperkt" onder water kunt blijven en beter kunt zien wat er om je heen gebeurt. Hoewel ik ook never ergens diep in de zee uit een bootje zou willen duiken, ivm de altijd scary haaien fantasie.

Een koraalrif of lagune echter lijkt me zeer mooi. Zolang er maar geen akelige/gevaarlijke beesten voorkomen. :)
 
MightyDuck zei:
Daarentegen vind ik diepzee duiken wel mooi, misschien omdat je dan "onbeperkt" onder water kunt blijven en beter kunt zien wat er om je heen gebeurt. Hoewel ik ook never ergens diep in de zee uit een bootje zou willen duiken, ivm de altijd scary haaien fantasie.

Een koraalrif of lagune echter lijkt me zeer mooi. Zolang er maar geen akelige/gevaarlijke beesten voorkomen. :)

Ik heb gedoken bij Conejera, een onbewoond zand/rots-eilandje bij Ibiza. En gesnorkeld in Lloret; als je de plekjes weet, erg mooi. Zag een octopus voorbij zwiepen, schrok me kapot! :D
 
DBC01 zei:
Ik heb gedoken bij Conejera, een onbewoond zand/rots-eilandje bij Ibiza. En gesnorkeld in Lloret; als je de plekjes weet, erg mooi. Zag een octopus voorbij zwiepen, schrok me kapot! :D

Jaaa dat bedoel ik nou, dat is zeer mooi. Wonderlijk natuurschoon heet dat.

U weet trouwens dat het woord snorkelen nog een andere betekenis heeft?
 
Mja,ook niet mijn ding,bro.

Ik vind vissen erg leuk om te zien maar wel op een afstandje als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
 
delguy zei:
Ik zwem ook graag in de zee.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


du dum..du dum...dudumdum dudumdum dudumdum...RAAAAH!!!
 
neej man alleen de zee en t zwembad soms maar ik meren joh al raak je daar de bodem..das echt smerig!!!:D
 
RobertHosper zei:
du dum..du dum...dudumdum dudumdum dudumdum...RAAAAH!!!

Jij hebt echt te vaak Jaws gekeken! :D

(ik was ook jarenbang na die film gezien te hebben hoor)
 
Nou...sinds ik de film "open water" heb gezien (wat op waarheid is gebaseerd) wil ik niet eens leren scuba diven je zal maar vergeten worden door de kapitein en 3 dagen ronddobberen met alleen je duikpak aan, zonder eten, drinken en alleen een lullig mes om je tegen die krengen te verdedigen...en in je slaap 's nachts hopen datter niet aan je geknabbeld wordt brrrrr..helemaal als je het ziet hoe die film eindigt

Kwas ook in lloret vorig jaar en ik had een duik bril en snorkel bij me...toen ik van de rotsen voorbij zwom ..werd het wel heel erg ondiep en donker op de bodem..in me ged8en zag ik het voor me net als in jaws 3..dat ik met me domme kop doorzwom recht in de bek van een Charcharodon Charcharias (een witte haai dus)..brrrr..nee dankje ...ik blijf lekker in hetzwembad
hahaha dat is echt een k*tfilm :D

Ik kreeg echt geen "jaws" gevoel bij die film. Het was te saai om een eng/vet gevoel te krijgen...

Daarentegen vind ik diepzee duiken wel mooi, misschien omdat je dan "onbeperkt" onder water kunt blijven en beter kunt zien wat er om je heen gebeurt. Hoewel ik ook never ergens diep in de zee uit een bootje zou willen duiken, ivm de altijd scary haaien fantasie.

Een koraalrif of lagune echter lijkt me zeer mooi. Zolang er maar geen akelige/gevaarlijke beesten voorkomen.

Vind ik nou ook, in heel mooi helder water... Met wit zand en een heel klein beetje koraal op de bodem. Wil ik echt een keertje doen. Maar het moet niet echt zo superdiep zijn, 10 meter max.
 
hoe dan ook...haaien zijn ROTmormels die ik liever in me soep terug zie:D:lick:
Me ex was trouwes wel heleaal haaien gek en t liefst zou ze met een mensenhaai willen zwemmen....zonder kooi...nou Syl...na wat je me geflikt hebt...hang ik wel een biefstukje aan je duikriem:rolleyes::evil2:
 
Homer17 zei:
hahaha dat is echt een k*tfilm :D

Ik kreeg echt geen "jaws" gevoel bij die film. Het was te saai om een eng/vet gevoel te krijgen...



Vind ik nou ook, in heel mooi helder water... Met wit zand en een heel klein beetje koraal op de bodem. Wil ik echt een keertje doen. Maar het moet niet echt zo superdiep zijn, 10 meter max.

Brrrr...vieze rotbeesten!!!huaaah!!! :hair:
 
Apenootje zei:
Toevallig stond er een paar dagen later in de krant, dat 1 of andere toerist ook op trekking was, en zo slim was om water uit een riviertje te drinken, omdat ie dorst had.
Bleek ie na een tijdje thuis zwart spul op te hoesten, en zich niet zo lekker te voelen, moeite met slikken enzo.
Hadden ze een endoscopie gedaan, zat er ff een dikke parasietaire worm van 15 cm en 1,5 cm dikte in z'n slokdarm :D


**** jou! Rot op met die verhalen :eek:

:D
 
Back
Naar boven