XXL Nutrition

Wie zwemt er in open water? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Ik heb gedoken bij Conejera, een onbewoond zand/rots-eilandje bij Ibiza. En gesnorkeld in Lloret; als je de plekjes weet, erg mooi. Zag een octopus voorbij zwiepen, schrok me kapot! :D



ik heb toen ik 12 jaar was, een keer een OCTOPUS om mn BEEN gehad, en nee dit is geen grap.

Ik zat tot mn knieën in het water, en liep een beetje steentjes te gooien , opeens hoorde ik een raar zuig geluid en voelde iets om mn rechterbeen, wat bleek, een grote oranje octupos had zich helemaal om mijn been vastgemaakt :eek:

Ik schrok me KAPOT, krijste als een klein kind, schopte hem van me af en durfde tot een maand erna in geen enkel watertje meer :D

Dit is btw in Turkije gebeurd
 
hehe..das nix!!!ik woonde van me 5e tot me 12e in het midden oosten en we hadden daar een eigen boot..elke dag midden op de oceaan stukkies zwemmen...dus ik vrolijk met mijn duikbrilletje 25 meter van de boot op midden zee rondspartelen (kon nog nie zo goed zwemmen :D ondanks de zwemlessen) ik voelde iets achter me rug schrapen en ik dacht: het zal wel een boei zijn ofzo..ik draai me om ...en sta oog in oog met een grijze rifhaai!!!:hair: :hair:!!!!!!!:eek:

verstijfd van angst ging ik niet spartelen en hield me dood stil ...dat beest draaide zn kop naar rechts en zwom de andere kant uit....ik wou zo snel mogelijk terug naar de boot heeeeeeeeeel stilletjes.

Aangezien het water glad was...keek ik om me heen en zag her en der van die leuke driehoekjes door het water snijden...toen brak me het angstzweet toch wel heel erg hard uit...(kheb maar niet in me zwembroek gepiest..want dat trekt die mormels aan :D)..ik zo: PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!! HEEEEEEEEEEEELP!!!:(

me pa die doodleuk zat te hengelen startte de motor zodra ie door had datter allemaal driehoekjes rond zoonlief zwommen:D...hehe..gelukkig was de boor sneller dan de haaien...nu weten jullie dus ook waarom ik ze het liefst in me soep zie:D:lick:
 
RobertHosper zei:

Een spannende jeugd heb je in ieder geval in je zak! :D

Toen ik btw op mijn 5e levensjaar met Pappie en Moesje naar Curacao ging, mocht ik daar in het ondiepe water spelen. Ik liep wat te dollen en liep toen in een kuil in het water en zakte er helemaal in. De dood zag ik op zijn horloge kijken en de adem werd mij door het water ontnomen toen ik echter werd 'gered' door twee Uber-Amerikaanse chicks...(achteraf door mijn Pa en Ma verteld).
Waarschijnlijk is mijn voorliefde voor Amerika terug te herleiden tot dat sleutelmoment :D
 
ik zwom vandaag in de hoornseplas, allemaal zeewier tentakels waar ik mij een weg doorheen moest banen...bah
 
huckfinn zei:
Een spannende jeugd heb je in ieder geval in je zak! :D

Toen ik btw op mijn 5e levensjaar met Pappie en Moesje naar Curacao ging, mocht ik daar in het ondiepe water spelen. Ik liep wat te dollen en liep toen in een kuil in het water en zakte er helemaal in. De dood zag ik op zijn horloge kijken en de adem werd mij door het water ontnomen toen ik echter werd 'gered' door twee Uber-Amerikaanse chicks...(achteraf door mijn Pa en Ma verteld).
Waarschijnlijk is mijn voorliefde voor Amerika terug te herleiden tot dat sleutelmoment :D


sja Huckleberry..:D spannend was het zeker...bof ik ff dat me niet lag te slapen op het dek van de boot...zoals elke keer toen, anders was zoonlief wel mooi haaien voeer geweest...brrr..ROtbeesten!:mad:
 
Nou das niks toen ik klein was toen ....:D
 
vroeger zwom ik overal, kanalen, meren enz..
 
laat me raden..en je moest zeker zwemmen voor je leven voor mensen etende eendjes, bloeddorstige rivierkreeftjes, mensenetende kaprers en snoeken en last but not least...monsterlijke allesverslindende meervallen?:D
 
Back
Naar boven