XXL Nutrition

wielersport supplement

Bezoekers in dit topic

svenneken

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
67kg
Hallo,
Kent er hier iemand iets over wielrennen of duursport is algemeen?Ik zoek iets van supplement dat ervoor zorgt dat je bij een zelfde hartslag meer vermogen kan leveren en dat je de inspanning langer kan doen volhouden.

Weet iemand iets?Het is niet voor competitiesport,mag dus voorkomen op dopinglijst.

Greetz

Ik denk dat creatine monohydraat het beste bij je sport past gezien creatine verbetert uithoudingsvermogen dus lijkt mij uitstekend voor duursport

Creatine zorgt wel voor meer vocht in je lichaam = zwaarder = in principe niet wenselijk bij wielrennen.

Maar denk wel dat het netto toch meer voordelen opleverd.

Ik denk dat creatine monohydraat het beste bij je sport past gezien creatine verbetert uithoudingsvermogen dus lijkt mij uitstekend voor duursport

nee.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 09:41 ----------

Ja dat klopt van dat vocht maar zou dan een luxere vorm van creatine geen oplossing zijn ?

nee

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 09:42 ----------

Creatine zorgt wel voor meer vocht in je lichaam = zwaarder = in principe niet wenselijk bij wielrennen.

Alleen een echt probleem als je bergen op moet. Voor gewoon hard rechtdoor maakt het niet zoveel uit. Ook sprinters zijn vaak niet de lichtste jongens.

Alle duursporters in mijn omgeving zweren bij Ener9y van Npro2.

creatine is voor vergroting van je phosfaat systeem is een energie systeem dat alleen gebruikt word door sprinters dus niet echt boeiend voor mensen die een hogere vo2 max willen hebben zoals ts wil

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 15:50 ----------

caffeine is op zich goed alleen verhoogt dit wel enigzins de hartslag dus ze waren in mijn tijd er nog niet zo uit of dit de vo2 max verhoogt. het verhoogt uiteraard wel je uithoudingsvermogen.

Ik vond gek genoeg noxipro ook wel positief uitpakken, maargoed dat was meer op interval training en niet voor duursport...

er bestaat geen supplement dat je bij dezelfde hartslag meer vermogen gaat geven. geloof het niet.

epo aranesp en nog latere generaties bloeddoping dus die bestan wel maar zijn illigaal

gwn een pre workout!???

Terug
Naar boven