XXL Nutrition

wielrenner kuur uitgebreid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja hoezo het is toch niet natuurlijk om je GHlevels zomaar te veranderen, hoe zit het met aanmaak van lichaamseigen groeihormoon??? ok gh onderdrukt je axis niet..... en komt uit je hypofyse.

staat niks over in stickys daarom vraag ik het. geen rare vraag toch?

wat betreft HGH vond ik het volgende;

For the slight thyroid support that may be desired:
conservative - take nothing
moderate - t-100x, bladderwrack, coleus forskolin, selenium, zinc, chromium, copper
aggressive - t3 at a dose of 12.5 - 25 mcgs or T4 at 100mcgs per day.

For the insulin resistance that is possible:
conservative - 300mg of Alpha Lipoic Acid and 200 - 300mcgs of Chromium Piccinolate
moderate - 15mg of Actos - a prescription med to increase insulin sensitivity, Glucophage (Metformin) to dispose of excess glucose and increase uptake in muscles.
aggressive - add a few IU's of insulin to your HGH cycle

For healthy test levels to best utilize HGH:
conservative - do nothing
moderate - use Tongkat or Tribulus
aggressive - add 200-300 milligrams (or more) of testosterone weekly to your HGH cycle

For protection against prostate growth:
conservative - do nothing
moderate - use Saw Palmetto (approx 2000mg)
aggressive - use Proscar or equivalent

wel handig :cool:

He,coureur,ben jij een lozer zeg!!!Hebt gij dat allemaal nodig om een pedaal rond te krijgen...gewoon zielig.!!!waar zijt gij mee bezig!!denk je nu echt dat dat een fluit helpt...jongens,jongens.

reep zei:
He,coureur,ben jij een lozer zeg!!!Hebt gij dat allemaal nodig om een pedaal rond te krijgen...gewoon zielig.!!!waar zijt gij mee bezig!!denk je nu echt dat dat een fluit helpt...jongens,jongens.
waar baseer jij je op? die mannen die fietsen, trainen dikwijls harder dan je denkt. de kans is groot dat hij harder traint dan de gemiddelde bb'er die hoogstens één uur per dag traint. een pedaal rond krijgen gedurende drie uren tegen een redelijke snelheid, vergt meer energie dan je denkt.

waar baseer jij je op? die mannen die fietsen, trainen dikwijls harder dan je denkt. de kans is groot dat hij harder traint dan de gemiddelde bb'er die hoogstens één uur per dag traint. een pedaal rond krijgen gedurende drie uren tegen een redelijke snelheid, vergt meer energie dan je denkt.

zelf ben ik wielrenner en ben blij dat er hier ten minste nog zijn die beetje besef hebben van hoe zwaar het is.wij zouden het zogezegd niet nodig hebben terwijl iedereen weet dat je na 1u sporten al roofbouw begint te plegen of je lichaam ivm cotrisol ed,en dan zouden wij het niet nodig hebben.ben wel blij dat jij duursporters ook kan verstaan

zelf ben ik wielrenner en ben blij dat er hier ten minste nog zijn die beetje besef hebben van hoe zwaar het is.wij zouden het zogezegd niet nodig hebben terwijl iedereen weet dat je na 1u sporten al roofbouw begint te plegen of je lichaam ivm cotrisol ed,en dan zouden wij het niet nodig hebben.ben wel blij dat jij duursporters ook kan verstaan

Volledig akkoord maar doen tenminste eerst deftig onderzoek zodat je de juiste hulpmiddelen neemt.

Hahaha zegt een bodybuilder...

nozal zei:
ik ben een allround sporter, geen bb'er. ik train wel regelmatig met gewichten, maar ik kruip ook wel is op de fiets en heb vroeger ook 6 keer de 20 km van Brussel en een paar marathons gelopen. ik ben er zeker van dat er veel bb'ers nog geen berg van 10 km kunnen beklimmen. ze zouden wel is hun mening kunnen herzien over gewoon pedaalkes rondkrijgen. duursporters hebben misschien zelfs meer baat bij wat anabolicaondersteuning dan bb'ers omdat duursport je eigen testlevels naar beneden haalt. maar duusporters hebben al genoeg aan 250mg testosteron per week of om de twee weken.

Ik ben ook een allroundsporter hoor...ik doe er BB bij omdat je mij anders niet meer ziet lopen...

interssante thread :thumbup:
jmmr van die aantal verdwaalde posters

Clomid is wel op te sporen iig, remember Rory Sutherland.

Ik vind het gewoon een dikke lozer, En niet weten waar ik mij op bazeer, heb toevallig een paar jaar cyclo's gereden ZONDER IETS...Hij hart trainen denk ik ook niet, het is uit luiheid...Ik trainde mijn duutrainigen 8tot 9 uur op de rollen..kunt ge dat,liep elke week een training 45min boven mijn omslagpunt op de trappers DIK boven de verzuuring ZONDER PIJNSTILLERS...Ben dan nog ééns 22jaar ouder dan hem...en heb op elke cyclo GOUD gereden,en ben er trots op dat IK het heb gepresteerd en niet een hoop rommel in mijn lijf...maar ja..als je echt iets wil bereiken moet het in uw kop zitten..karakter hebben als het moeilijk word en niet snel naar bedrog grijpen..ik heb echt de pest aan die lozers...DUS NIET IEDEREEN GEBRIUKT..het zijn die ,die alles kapot maken omdet het LOZERS ZIJN ?DE FIETS NIET WAARDIG.:mad:

Zwaar!!!! het kan nooit zwaar genoeg zijn!...één die er voor gaat begint te LEVEN als het zwaar word,daar krijgd ge een kick van,dat gevecht met u zelf...maar als je wat gebruikt,WAAR MOET GE DAN NOG FIER OP ZIJN????

Zwaar!!!! het kan nooit zwaar genoeg zijn!...één die er voor gaat begint te LEVEN als het zwaar word,daar krijgd ge een kick van,dat gevecht met u zelf...maar als je wat gebruikt,WAAR MOET GE DAN NOG FIER OP ZIJN????

blijf jij maar in je fantasiewereldje,want profs die niet gebruiken bestaan gewoon niet en twijfel er gewoon niet aan.zit namelijk in het wereldje

Ik vind het gewoon een dikke lozer, En niet weten waar ik mij op bazeer, heb toevallig een paar jaar cyclo's gereden ZONDER IETS...Hij hart trainen denk ik ook niet, het is uit luiheid...Ik trainde mijn duutrainigen 8tot 9 uur op de rollen..kunt ge dat,liep elke week een training 45min boven mijn omslagpunt op de trappers DIK boven de verzuuring ZONDER PIJNSTILLERS...Ben dan nog ééns 22jaar ouder dan hem...en heb op elke cyclo GOUD gereden,en ben er trots op dat IK het heb gepresteerd en niet een hoop rommel in mijn lijf...maar ja..als je echt iets wil bereiken moet het in uw kop zitten..karakter hebben als het moeilijk word en niet snel naar bedrog grijpen..ik heb echt de pest aan die lozers...DUS NIET IEDEREEN GEBRIUKT..het zijn die ,die alles kapot maken omdet het LOZERS ZIJN ?DE FIETS NIET WAARDIG.:mad:

Een simpele vraag: wat spook jij dan eigenlijk uit op een subforum over anabolen ??? Als je hier gewoon de mensen komt afzeiken en wat de grote jan komt uithangen met vroegere prestaties in cyclocrossen, waarin je "altijd" goud behaalde, zoek dan liever een forum over fietsen man, en laat de mensen die hier raad vragen met rust !!!

Ik had dit in gedachten he. Ben coureur bij de amateurs en zoek wa extra's

wk1-3 test prop 50mg EOD*
wk4-10 winstrol oral 40mg ED
wk4-10 anavar 40mg ED

wk1-10 100mcg T4 op HGH dagen

wk1-3 50IU IGF1 ED
wk1-3 2.0-3.0IU HGH 5/2 opbouwend

wk4-6 3-5 IU Insuline Humalog opbouwend
wk4-6 2x2.5IU HGH 5/2

wk7-9 50IU IGF1 ED
wk7-9 3.0-2.0IU HGH 5/2 afbouwend

wk 10-11 25mg Novaldex ED
wk 10-11 40mcg Clenbuterol

triestig dat sommigen het nooit zullen verstaan hé. dan nog om bij de amateurs te rijden

Een simpele vraag: wat spook jij dan eigenlijk uit op een subforum over anabolen ??? Als je hier gewoon de mensen komt afzeiken en wat de grote jan komt uithangen met vroegere prestaties in cyclocrossen, waarin je "altijd" goud behaalde, zoek dan liever een forum over fietsen man, en laat de mensen die hier raad vragen met rust !!!

tja

Yo Munk

Effe Off-topic: Indrukwekkende stats heb jij daar staan !!!
wat bedoel je met 3/4box squat ? en geared squat ?

tot eind 2004 deed ik pl-wedstrijden en deed ik veel verschillende nevenoefeningen.

3/4 box squat is een squat waar je boven de 90 graden blijft en een box (houten blokken of zo) onder je kont zet en dan zakt tot je die box raakt. dus geen full squat hé.

die geared squats zijn squats met zo'n squatpak aan.

Even terug on-topic.

ik ben dit jaar beginnen koersen bij de amateurs en daarvoor heb je echt geen dope nodig hoor. Gewoon goed/begeleid trainen. In de zomer heb ik enkele koersen ezc gereden.

Volgend jaar rij ik enkel ezc. maar ik denk er niet aan om anabolen te nemen. Toen ik powerlifte deed ik het zuiver en nu zal ik het ook zo houden. Wel frustrerend als ik aan wedstrijden meedeed waar de eerste nog eens 100 kg meer squat dan jij ook al ben je 100% voorbereid. Dan ga je je vragen stellen waarop je het antwoord al weet ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven