XXL Nutrition

wielrenner kuur uitgebreid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met coke en heroine kan je ook goed blijven doorgaan, dat gebruikte de profs in de
jaren 60 , misschien een idee
 
jA,één die zeker niet van plan is ook hier een lozer te zijn!;)

als je hier wat kritiek komt spuien op AS blijf dan uit de sectie of wil je mensen hier die AS gebruiken ook losers noemen(wat btw met een S geschreven word en niet met een Z):rolleyes:
 
ja ken de meeste en koers op 5van de 8 en nog wel wat meer erbij :D

NAPO
Natriumbicarbonaat
Solarsin
HMB
Ribose
Ventolin

zoiets meestal.
een heel ritueel dus
grtz :D

goeie klant bij creanite zeker :p
 
nee ken ik niet???

kan trouwens niet zeggen dat dat bakpoeder echt werkt :p
 
Wat een gezeik toch voort in het AS gedeelte. Als mensen het niet kunnen hebben dat sommige gebruiken dan ga lekker in een ander gedeelte zitten. Damn zeg :rolleyes:
 
Tsja inderdaad, het is toch niet jouw probleem. Er zijn nu eenmaal mensen die willen gebruiken, (en daarmee hun leven op het spel willen zetten).
 
Haha ja toch? Elk topic is het weer hetzelfde. Gezeik over eten en trainen. Gasten gebruiken toch wel, die moralistische preek zal dat niet verhelpen.
 
idd; dat helpt geen zak en is alleen maar irritant.
 
Denk je dat Marc Herremans ook zulke kuren gebruikt? (Rolstoeltriatleet)
 
Denk je dat Marc Herremans ook zulke kuren gebruikt? (Rolstoeltriatleet)

weet ik niet,maar weet wel dat er geen 5 rondlopen die het karakter en doorzettingsvermogen hebben van die man
 
als je hier wat kritiek komt spuien op AS blijf dan uit de sectie of wil je mensen hier die AS gebruiken ook losers noemen(wat btw met een S geschreven word en niet met een Z):rolleyes:

Ik vind gebruikers nu éénmaal niet thuishoren op gelijk welke sport site,het zijn valsspelers,getuigen van weinig karakter,zetten alle sport in een slecht daglicht,gewoon bedriegers en LOSERS met s!
 
Ik vind gebruikers nu éénmaal niet thuishoren op gelijk welke sport site,het zijn valsspelers,getuigen van weinig karakter,zetten alle sport in een slecht daglicht,gewoon bedriegers en LOSERS met s!

blijf dan gewoon uit de anabolen sessie,wel goeie progres als ik je foto's zie.vooral je okselhaar enorm gegroeid
 
blijf dan gewoon uit de anabolen sessie,wel goeie progres als ik je foto's zie.vooral je okselhaar enorm gegroeid

Allee goe ,dan is er toch nog iets gegroeid:D
 
in het seizoen actovegin niet opspoorbaar. vrij te koop in Duitsland is hemodialysaat. Geeft een korte acute verhoging van het aantal rode bloedcellen.
 
Ik vind het gewoon een dikke lozer, En niet weten waar ik mij op bazeer, heb toevallig een paar jaar cyclo's gereden ZONDER IETS...Hij hart trainen denk ik ook niet, het is uit luiheid...Ik trainde mijn duutrainigen 8tot 9 uur op de rollen..kunt ge dat,liep elke week een training 45min boven mijn omslagpunt op de trappers DIK boven de verzuuring ZONDER PIJNSTILLERS...Ben dan nog ééns 22jaar ouder dan hem...en heb op elke cyclo GOUD gereden,en ben er trots op dat IK het heb gepresteerd en niet een hoop rommel in mijn lijf...maar ja..als je echt iets wil bereiken moet het in uw kop zitten..karakter hebben als het moeilijk word en niet snel naar bedrog grijpen..ik heb echt de pest aan die lozers...DUS NIET IEDEREEN GEBRIUKT..het zijn die ,die alles kapot maken omdet het LOZERS ZIJN ?DE FIETS NIET WAARDIG.:mad:

laat ma raden, je bent fan van Tom Boonen zeker :rolleyes:
 
goed bezig hier! altijd plezant om eens iets over de insides van een andere sport te leren.
Wie van de coureurs hier kent Animal van CA?

succes
 
Ik vind gebruikers nu éénmaal niet thuishoren op gelijk welke sport site,het zijn valsspelers,getuigen van weinig karakter,zetten alle sport in een slecht daglicht,gewoon bedriegers en LOSERS met s!


Niemand hier zit op dat soort uitspraken te wachten.
Het is beter dat je op andere sites je woord gaat verkondigen, misschien heeft men's health een forum ofzo?

Topic is door gescheld over en weer, en dit soort gezeik verkloot.

Ik hoop dat de TS geholpen is, zo niet, open dan opnieuw een topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven