XXL Nutrition

wielrenner kuur uitgebreid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

coureur112

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
52
Waardering
0
wielrenner kuur uitgb. test+win+hgh+igf1+slin

wk1-3 test prop 50mg EOD*
wk4-10 winstrol oral 40mg ED
wk4-10 anavar 40mg ED

wk1-10 100mcg T4 op HGH dagen

wk1-3 50IU IGF1 ED
wk1-3 2.0-3.0IU HGH 5/2 opbouwend

wk4-6 3-5 IU Insuline Humalog opbouwend
wk4-6 2x2.5IU HGH 5/2

wk7-9 50IU IGF1 ED
wk7-9 3.0-2.0IU HGH 5/2 afbouwend

wk 10-11 25mg Novaldex ED
wk 10-11 40mcg Clenbuterol
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je te weinig eet voor wat je allemaal in je lichaam spuit...
 
50 mg test prop eod, en iets er bij wat niet al te grote pomps geeft, want dat is niet echt handig tijdens duursport....:)
 
@Tjooky; denk je te weinig vreten? zoveel moet er niet aan ook... kwaliteit moet t worden... en met een paar borden pap of pasta gaat het hard hoor...
ps. heb trouwens ff aangepast, tijdens fietstraining eet ik ook nog dus die Calie heb ik al grotendeels.

misschien insuline eruit? twijfel daarover...

@Koen. wat stel je voor? Winny+anavar teveel?
 
Laatst bewerkt:
Man man man, wat een rotzooi spuit jij in je lijf kerel, vraag me af of jij wel nog genoeg snelheid kunt maken, je lijkt wel een doping container :eek:....ik ben zelf semi-pro wielrenner in een continentaal team en het enige wat er bij mij ingaat is een goede multi, baxterzakjes met glucose oplossing tijdens rondes, een goede pijnstiller tegen het harde labeur en een beetje testosteron voor een "feel good moment" na de training....enne mocht ik het ooit kunnen bemachtigen zou ik graag investeren in een kuurtje Aransep!
 
Ook echt alle wielrenners gebruiken hé:P

dan is het dus wel weer eerlijk... ze doen het toch allemaal!!
 
Man man man, wat een rotzooi spuit jij in je lijf kerel, vraag me af of jij wel nog genoeg snelheid kunt maken, je lijkt wel een doping container :eek:....ik ben zelf semi-pro wielrenner in een continentaal team en het enige wat er bij mij ingaat is een goede multi, baxterzakjes met glucose oplossing tijdens rondes, een goede pijnstiller tegen het harde labeur en een beetje testosteron voor een "feel good moment" na de training....enne mocht ik het ooit kunnen bemachtigen zou ik graag investeren in een kuurtje Aransep!

ach tzijn lage dossisen en winny+test is bread and butter schema ofzo.
andere of meer roids hebben toch geen zin bij duursport.
alleen insuline, HGH, IGF1 is wel beetje :eek: maar nogmaals lage dossisen.

ps. lekker stom want aranesp is lang opsoorbaar en duur ook :rolleyes:
 
ps. lekker stom want aranesp is lang opsoorbaar en duur ook

Ik ben sinds gisteren terug met de opbouw begonnen naar volgend jaar toe, ik weet het van die Aranesp....vandaar ook dat ik het kuurtje nu zou aanwenden, we krijgen zelden of nooit out of competition controle, das iets voor de grote bobo-Protour teams.
 
uit mn hoofd 3mnden? zou net kunnen dan... of net niet. ;)
 
Laatst bewerkt:
Idd maar je kan het "na het succes van vele wielertoppers die er de afgelopen jaren waarschijnlijk miljoenen hebben mee verdient":eek!: nog zelden bemachtigen of het moet via de zwarte markt met veel kans dat ze je rotzooi gaan verkopen, het zou voor mezelf ook interessant zijn aangezien ik van nature uit een lage hematocriet heb en dat vaak tijdens het jaar bij zware periodes en naar het einde van het jaar toe me dat zuur opbreekt ...ooit vertelde mij een hematoloog dat wanneer ik echt aan de top wilde komen ik beter mijn centen zou opsparen die ik uitgaf aan vitamines en andere troep en dat beter zou investeren in een koelkast epo....het moge duidelijk zijn dat dit echt wel het Topmiddel was en nog steeds is bij duursporten.:cool:
 
HGH, IGF1 en Insuline zijn nog niet op te sporen maar vooral groeihormoon is erg duur voor wat het doet.

Ik zou een SERM-only doen want die blijken ook niet op te sporen zijn.

Test prop 50mg ed is top voor een wielrenner vooral in combi met EPO ga je als een gek.
EPO is op te sporen zelfs de nieuwste versies maar ze moeten het kunen hard maken(Dyneop ed...) en de EPO test is zeker niet waterdicht.

Nog opties ; kenacourt of diprospan of synacten

En als top :

PEPCK-C

Als je daar ooit kan aangeraken hoef je zelf niet meer te trainen en dan kan de rest nog niet volgen.
 
hey kerels ff vr de info, ben zelf niet wielrenner maar wil wel weten wat een PRO renner nu echt gebruikt ;)

lijst de speciale producten maar op, tx
kan je altijd uit leren........................
 
hey kerels ff vr de info, ben zelf niet wielrenner maar wil wel weten wat een PRO renner nu echt gebruikt ;)

lijst de speciale producten maar op, tx
kan je altijd uit leren........................

Wat ze echt allemaal gebruiken ga je nooit weten daarom zijn het pro's en blijven ze de concurentie voor...net als de por BB'ers die gaan je ook heus niet vertellen wat ze allemaal gebruiken integendeel zelfs...
 
wat pro bodybuilders gebruiken is echt geen geheim meer... ;) even wat zoeken en je weet het ..

maar het geheim om r te geraken is dit: genen, genen, genen, hard werk, opoffering, hard werk, dedicatie, volledige toewijding, en ga zo maar het lijstje af
 
dus clomid of novaldex zijn niet op te sporen? kan er weinig info over vinden..
 
Laatst bewerkt:
dus clomid of novaldex zijn niet op te sporen? kan er weinig info over vinden..

Ik heb deze week ergens gelezen dat het WADA een wetenschapper ingehuurd heeft om de metabolieten van SERM's te catalogiseren wat erop wijst dat ze die kennis nog niet hebben en dus ook niet kunnen opsporen.
 
is er een extra nakuur nodig naast Nolvadex voor HGH (HCG misschien?) en is T4 nodig op HGH dagen bij deze doseringen (max5IU op een dag)? T4 laten vallen tijdens de 3weken dat ik insuline wil gebruiken?
 
is er een extra nakuur nodig naast Nolvadex voor HGH (HCG misschien?) en is T4 nodig op HGH dagen bij deze doseringen (max5IU op een dag)? T4 laten vallen tijdens de 3weken dat ik insuline wil gebruiken?

Nakuur bij HGH???

Zoek maar eerst eens veel info en zeker vooraleer je insuline wil gaan gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven