Fitness Seller

Sticky Wielrentopic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LennyMclean

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
2.912
Waardering
106
Omloop het nieuwsblad vandaag en morgen kuurne-brussel-kuurne. Eindelijk! We gaan weer fietsen.

14.00u begint de programmering op de Belgische TV. 15.20u begint Mart op Ned 1.

Belgie zet het zwaarste geschut in met:

Van Avermaet
Boonen
Steegmans
Nuyens
Gilbert
Hoste
Roelandts

Langeveld, Maaskant en Posthuma lijken mij de aangewezen personen om voor Nederland de eer hoog te houden.

Doet S. Chavanel mee?

http://www.sportweek.nl/wielrennen/programma
 
In een vlucht:

1: Van Avermaet
2: Chavanel
3: Hoste

Sprint:

1: Boonen
2: Steegmans (of zijn ploegmaat, kan er ff niet opkomen)
3: Van Avermaet


Gilbert zal goed zijn (binnen de eerste 20) maar gaat hem niet winnen.
Zijn piek zal later liggen dit seizoen ;)
 
12:12 Het is aangenaam fietsweer en dus wordt er bijzonder hard gekoerst in de beginfase. De renners rijden constant boven de 50 km/u. Er zijn veel demarrages, maar niemand geraakt weg.


Mooi :D
 
Hoorde Smeets op zo'n 40km van de meet die grote achtervolgende groep opnoemen, en daar zat Hushovd nog bij, dan weetje van te voren: rijd je met die man naar de streep dan legt die 9 van de 10 keer iedereen derop. En zo geschiedde.

Rabobank ziet er wel mega sterk uit. Enige minpuntje is misschien het ontbreken van een ijzersterke afmaker, maar die komt dalijk ook nog terug zodra Freire fit is. Rabobank ziet er in ieder geval zeer goed uit voor de ronde van Vlaanderen.
 
Morgen wint Jurgen Roelandts...

PS.: even ter zijde, mijn vader traint Jurgen, dus aangezien jullie allemaal mede bb'ers zijn, gaan jullie allemaal voor Jurgen supporteren dit seizoen !
 
Hoorde Smeets op zo'n 40km van de meet die grote achtervolgende groep opnoemen, en daar zat Hushovd nog bij, dan weetje van te voren: rijd je met die man naar de streep dan legt die 9 van de 10 keer iedereen derop. En zo geschiedde.

Rabobank ziet er wel mega sterk uit. Enige minpuntje is misschien het ontbreken van een ijzersterke afmaker, maar die komt dalijk ook nog terug zodra Freire fit is. Rabobank ziet er in ieder geval zeer goed uit voor de ronde van Vlaanderen.


rabo reed heel sterk idd
 
Kuurne-Brussel-Kuurne

Boonen
Roelandts
Steegmans

In top 3.


Kanshebbers voor de top 10:
McEwen, Ciolek, Hoste, Devolder, Boasson Hagen, Langeveld, Weylandt, Haussler
 
boonen wint coke coke coke!
 
Meersman vergeten, komt ook wel in top 15.
 
Boonen mag Chavanel gaan bedanken, zonder Chavanel geen ritwinst voor Boonen.
 
jammer dat flecha helemaal kapot ging , anders wint rabo , maar goed chavanel is niet voor niks gehaald - goeie overwinning van boonen , maar tegen cavendish legt hij het af dit jaar
 
Was al duidelijk van 50km voor de aankomst dat Boonen zou winnen... Idd met (veel) dank aan Chavanel.
 
gisteren hushovd , vandaag boonen - sprinters-weekend
 
Nou ja, de kop is deraf. Toch een beetje een nare smaak overgehouden aan dit openingsweekend. Gezien Rabobank beide dagen een gedurfde rij-sT hanteerde maar beide dagen net naast de overwinning greep. Enfin, op naar maart:

8 maa - 15 maa Parijs - Nice Ronde (2 etappes)
11 maa - 17 maa Tirreno - Adriatico Ronde (2 etappes)
21 maa - 21 maa Milaan - San Remo Klassieker

Benieuwd of "de Gees" net zoals vorig jaar gaat huishouden in Parijs - Nice. Fietst Armstrong 1 van bovengenoemde koersen?

Weet nog dat ik vorig jaar helemaal uit mijn dak ging toen ik Gesink in Nice zag heersen...

:D
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/gesink-op-weg-naar-eindzege-etappekoers-parijs-nice-156462/
 
[Link niet meer beschikbaar]

Wat een beest die Chavanel, 2 dagen beresterk gereden, zo niet de beste man van het peleton. Sylvain start zondag bij Parijs-Nice en is in deze vorm uiteraard 1 van de mannen om in de gaten te houden.

Patrick Lefevere (sportdirecteur Quick Step): "Ik ben fier op mijn jongens maar zeker op Sylvain Chavanel. Ik heb altijd graag gelijk en ik meen nu toch te mogen zeggen dat wij met het binnenhalen van Sylvain Chavanel een gouden zaak deden."
 
hee lenny vul jij ook altijd een poeltje in bij Dir-sportief
 
Back
Naar boven