MuscleMeat

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in dit topic

Dat zegt natuurlijk meer over jou, dan over oversized wielrenners. Niet zeuren dat ik het persoonlijk maak, die deur zette jij zelf open.

Ieder zijn voorkeur.
 
Altijd nog beter dan een sport visser.
Biljarten of darten sporten noemen etc etc.
Ach, ook dat moeten mensen lekker zelf weten. liever dat dan dat ze allemaal het squat rack bezet gaan houden in de sportschool.

Maar erg sportief vind ik die ‘sporten’ ook niet echt.
 
Ach, ook dat moeten mensen lekker zelf weten. liever dat dan dat ze allemaal het squat rack bezet gaan houden in de sportschool.

Maar erg sportief vind ik die ‘sporten’ ook niet echt.

Sport hoeft niet perse fysiek te zijn, imo.
 
Maargoed, deze week hangt mijn fietsie braaf in de garage aan zijn haak. Hardlopen in het natuurgebied achter de camping wordt het deze week.
 
Maargoed, deze week hangt mijn fietsie braaf in de garage aan zijn haak. Hardlopen in het natuurgebied achter de camping wordt het deze week.

Over fietsen gesproken, zal hem nog even uit de schuur halen voor een klein ritje
 
Over fietsen gesproken, zal hem nog even uit de schuur halen voor een klein ritje
Natuurlijk! Lekker nu om een rondje rustig aan te rijden. Goed voor de vetverbranding.
 
Ik zit Tour de France te kijken maar ik vraag mij af hoe groot de kans is dat de wielrenners anno 2020 nog naturel zijn? Zou er nog steeds doping gebruikt worden op grote schaal vraag ik als leek?
 
Ik zit Tour de France te kijken maar ik vraag mij af hoe groot de kans is dat de wielrenners anno 2020 nog naturel zijn? Zou er nog steeds doping gebruikt worden op grote schaal vraag ik als leek?
Goeie vraag. Afgaande op het aantal positieve testen duidelijk minder dan een aantal jaar geleden.
 
Goeie vraag. Afgaande op het aantal positieve testen duidelijk minder dan een aantal jaar geleden.
Of ze gebruiken toch wat zaken die niet zomaar gevonden worden. Het is ook een beetje een kwestie van wie de beste dokter heeft. En ik vraag me af welke peptides nog niet op de lijst staan.

Dathet minder is dan tien a vijftien jaar geleden: vast wel.
 
Goeie vraag. Afgaande op het aantal positieve testen duidelijk minder dan een aantal jaar geleden.
Laatst een zeer interessante docu op Netflix gekeken over dopingschandalen, icarus heette die docu. Maar daar zeiden ze wel over het antidoping beleid, dat systeem werkt dus voor geen meter. En het zal ook nooit werken, want de ontwikkeling staat niet stil. Er zullen altijd weer nieuwe stoffen worden uitgevonden die niet te traceren zijn.

Maar dat is al wel een redelijk gedateerde docu maar ik vind het wel fascinerend hoe dat taboe rondom doping werkt.
 
Tot nu toe “helaas” weinig tijd gehad om de Tour te kijken, maar het is wel ineens spannend.
 
:hahaha: Het Nederlandse complex van overwinningen over de streep trekken wanneer het MOET heeft schijnbaar zelfs zijn uitwerking op de buitenlanders in dienst :hahaha: Kan toch niet... heel de Tour zo zeker van je zaak zijn en louter verdedigen en op de tijdrit gokken en dan op minuten gereden worden. Ai ai ai
 
Wie de echte winnaar is weten we toch pas over een paar jaar.
 
Wat een bizar slot. And the winner takes it all, geel, wit en de bollen.
Gelukkig binnenkort de Giro.
 
De echte winnaar is degene die de koers wint op de weg. Ze strijden allemaal met gelijke middelen.
Niet helemaal, ik ga eens googelen of ik het nog kan vinden, jaren geleden heb ik eens een artikel gevonden waar statistisch naar de verschillen in topsport werd gekeken. Als het onderlinge verschil groter was dan x%, dan was dat verschil niet alleen toe te schrijven aan de prestatie van de sporter.
 
Wel een opmerkelijke keuze van Tom om als een van de weinige toppers niet van fiets te wisselen aan de voet van de klim.
 
Back
Naar boven