Fitness Seller

Wietplant wordt wietboom (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Tijdens een routinecontrole vanuit de lucht, stuitten politieagenten uit de Amerikaanse staat Indiana op een enorme cannabisplantage. De plantage bestond uit drie- tot vijfduizend planten, waarvan velen zo hoog waren als bomen.

Toen de politie een kijkje ging nemen bij het 'cannabisbos' waren er verschillende mensen bezig de planten te onderhouden. Een 49-jarige man uit Chicago kon worden aangehouden, zijn compagnons wisten echter te ontkomen. "We hebben al bewijzen dat de verdachten gewapend waren. Op de plantage is mogelijk zo'n tien miljoen dollar aan marihuana aanwezig," aldus een van de politieagenten.

Volgens de agent hadden de planten een hoogte van circa tweeëneenhalve meter. "Het lijken wel kerstbomen." Een maand later zouden ze geoogst worden




050818_52229_wiet.jpg
 
hahaha... geweldig...

zal me een feessie geven als die de hens in gaan!
 
Wietplanten die op kersbomen lijken, geweldige kerst word dat :D
 
doe mij een kerstboompje
 
Ik heb alvast de ballen uit de kast gepakt....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bij deze meteen een leuk kerstcadeau...
Maar serieus, de hoogte van een boom?!
 
daar wil ik wel een boswandeling maken :D
 
jingle bells jingle bells:D
 
WTF? Tweeeneenhalve meter is echt niet zoveel voor een wietplantje. Ik had vroeger al planten van ruim 3 meter in de tuin staan. :rolleyes:
 
Ontzettend balen voor die lui en dr klanten, er gaat toch niets boven kakelverse weed van moedertje natuur.
 
shit ouwe dat is een hoop geld voor een bos
 
ze hebben geen koeien gevonden daar?
 
inVorm zei:
Ontzettend balen voor die lui en dr klanten, er gaat toch niets boven kakelverse weed van moedertje natuur.

Yep, wat tegenwoordig in de natuur en geheel door de natuur is aangelegd is ook illegaal. :o
 
Iemand een kettingzaag? :D
 
De brand er in. :D
 
Nou, als je een wietplant buiten laat groeien worden ze met gemak 2,5 meter hoog hoor. Vroeger werden die dingen gebruikt om wind tegen te houden :D
 
Back
Naar boven