XXL Nutrition

Wij krijgen nieuwe buren...... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Ik weet niet of mensen hier afgelopen Zondag SBS Nieuws hebben gezien?

Dat ging o.a over een uit de hand gelopen burenruzie in Enschede, waarbij 2 gezinnen door zo'n 150man belaagd werden en door de ME ontzet moesten worden. 1 van de woningen is in brand gestoken.

Nu woon ik zo'n 300mtr (2 straten) van het pleintje af waar dat heeft plaatsgevonden.

Nu plaatst men notabene 1 van die gezinnen, zigeuners overigens, 2 deuren verder van mn huis.

Nu moeten die mensen ook ergens wonen, maar dan heb je als gemeente en woningbouwvereniging toch een megadikke plaat voor de kop dat je ze dan 2 straten verderop gaat plaatsen?

De halve straat hier kent de betrokken relschoppers van het bewuste plein waar de rel heeft plaatsgevonden, dus het zal een kwestie van tijd zijn voor hier ook letterlijk de vlam in de woning vliegt.

Wederom een prima voorbeeld dat gemeenten en overheden schijnbaar niet kunnen leren van gemaakte fouten.

Overigens heeft het zigeunergezin al herhaaldelijk waarschuwingen gekregen van de woningbouw, maar men heeft het toch tot een escalatie van afgelopen Zondag laten komen.
 
sja, belachelijk! wat doe je eraan
 
sterkte ermee, hopelijk laten ze jouw voortuintje heel...
 
Steeds meer Tokkieachtige toestanden tegenwoordig. Aan het werk zetten die lui, dat zullen ze nu vast niet doen daarom hebben we het zo druk met stennis schoppen. Weg met de sjappies :mad:
 
Ik zou ff handtekeningen verzamelen in de buurt en zodoende een andere woonplek afdwingen.

Schiet natuurlijk niet op om die mensen 2 straten verderop te huisvesten....
 
kan je niet uit voorzorg dat huis al in de fik steken :D?
 
Morgan zei:
sterkte ermee, hopelijk laten ze jouw voortuintje heel...

Dat zal allemaal niet zo'n vaart lopen. Hier in de straat komen ze net als op dat pleintje allemaal voor elkaar op in geval van irritatie en provocatie door 'buitenstaanders'.

IK heb alleen weinig zin om er zo dicht naast te zitten mocht er een rel uitbreken.

Peoples zei:
Ik zou ff handtekeningen verzamelen in de buurt en zodoende een andere woonplek afdwingen.

Schiet natuurlijk niet op om die mensen 2 straten verderop te huisvesten....

Die mensen kunnen er zelf ook niks aan doen, alhoewel ik het wel vindt getuigen van een mate van arrogantie dat ze de woning ook daadwerkelijk accepteren.

Ze wonen al dus wel dusdanig lang in NL dat ze weten dat ze slechts 2 straten verder van hun vorige woonplek zitten.

Dus vrees dat zowel de familie als de gemeente/woningbouw een plaat voor de kop heeft.
 
Godjezus, wat een domme lui!
 
Zo gauw ze hier ingetrokken zijn, wat vermoedelijk binnen nu en n week zal gebeuren, zal ik een mailtje naar SBS6 sturen.

Aangezien ze afgelopen Maandag met de sensatiecamera's bij de in brand gestoken woning hebben gestaan, zullen ze dit ook wel zeer 'vermakelijk' vinden.

En dan maar hopen dat de Gemeente Enschede landelijk voor paal gezet gaat worden!
 
Hahaahhahahahha! Jij treft het wel weer he!
 
dat is niet best .


bij mij in de buurt kwam er een roma = zigeunerpark

nu enkele duizenden handtekeningen kunnen ze ergens anders hun dochter gaan verloten :)
 
Ik ken die families. Die stelen letterlijk alles wat los en vast zit. Maar dan ook echt alles. Dat ze nog steeds het land niet uit zijn, want ze worden geloof ik in de USA gezocht.
 
Sommige mensen zijn gewoon dom, volgens mij kan je er helemaal niks aan doen...
 
Inderdaad ff naar sbs6 bellen. Wat ontzettend debiel van de gemeente of wie dat dan ook regelt... juist na zo'n openbare rel! Dit vraagt om problemen!
 
In enschede konden ze beter ook maar de vorige burgemeester mans houden wat een rotvent bah bah hij molestreert gewoon heel venlo. Dat eff terzijde.

Succes met die mongolen. ;)
 
Komt er ook 1 achter.... Ambtenaren + nadenken? NOT!

handtekeningen actie inderdaad..

maar wat woon jij in een ****ing vreemde buurt dan? woon je in de achterbuurt ofzo (dat je tussen de zigeuners woont?

Alle zigeuners hier wonen in de pauperwijk :cool: lijkt me niet dat je in een pauperwijk woont? Of ze wonen in wagens...
 
zigeuners, zijn dat van die lui uit snatch? gaaf :o
 
Die lui uit snatch hebben tenminste nog eergevoel.
 
Back
Naar boven