MuscleMeat

Wij krijgen nieuwe buren...... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Allemaal de schuld van de Tokkies. Waren hun niet zo over het paard getild door de media en de grote massa, dan zou het er met zulke gezinnen nu wel anders aan toe gaan.
 
Dat soort lui moeten gewoon keihard aangepakt worden. Dit is wat je krijgt van al die tolerantie en laat maar gaan mentaliteit. Gewoon de cel in smijten als ze zich misdragen, ipv tonnen in projecten steken die niet helpen en ze alleen maar het idee geven dat ze overal mee wegkomen.

Sterkte Leviathan.
 
Zero tolerance... Anders ben ik bang dat je straks weer een brandweer in je straatje hebt rijden
 
Die theorie van hitler wil ik toch wel gedeeltelijk steunen.... zigeuners zijn afval:P
 
wth .. 150 man voor een burenruzie , niet leuk

ga effe je borstkas tonen , gaan ze wel weg :)
 
Ik redt me er wel mee. Ik leef onder het motto:

Wie mij niet lastig valt, zal van mij ook geen last hebben.

Gebeurt dat niet, dan zullen ze aan mij en een stel anderen in mn straat een heel beroerde kluif hebben.

Maar was al geruime tijd bezig om samen met mn vrouwtje een eigen woning te krijgen, helaas valt dat niet mee in Enschede als je autochtoon bent ;)
 
Leviathan zei:
Ik redt me er wel mee. Ik leef onder het motto:

Wie mij niet lastig valt, zal van mij ook geen last hebben.

Gebeurt dat niet, dan zullen ze aan mij en een stel anderen in mn straat een heel beroerde kluif hebben.

Maar was al geruime tijd bezig om samen met mn vrouwtje een eigen woning te krijgen, helaas valt dat niet mee in Enschede als je autochtoon bent ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat zal je helpen :thumbup:

Zou je daar trouwens een bonusje voor betaald krijgen als je de televisie tips?
 
Back
Naar boven