XXL Nutrition

Wil een nieuwe tv (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Iemand tips? Wil er niet meer dan €400,- aan uitgeven, en hij moet minimaal 81 cm zijn.
 
Ik zou naar de mediamarkt gaan en rondkijken
 
Heb alleen ervaring met de samsung en philips.

Samsung is gebruiksvriendelijker. Handige bediening. Lagere prijs ook.
 
Heb alleen ervaring met de samsung en philips.

Samsung is gebruiksvriendelijker. Handige bediening. Lagere prijs ook.

Gaat mij een beetje om het alles in 1, verder wil ik er gewoon tv op kunnen kijken en voor het geval dat Full HD.

Heeft Wehkamp geen goeie modellen voor een lage prijs?

En hoe kan ik het makkelijkst films en series vanaf mn computer op mn tv kijken? Wat heb ik daar voor nodig?
 
Nooit Philips kopen, krijg je gegarandeerd spijt van. Goede merken zijn Samsung, Panasonic, Sony...
 
2de hansie marktplaats?
 
Sowieso zou ik erop letten of je er een usb stick in kan stoppen.
 
Gaat mij een beetje om het alles in 1, verder wil ik er gewoon tv op kunnen kijken en voor het geval dat Full HD.

Heeft Wehkamp geen goeie modellen voor een lage prijs?

En hoe kan ik het makkelijkst films en series vanaf mn computer op mn tv kijken? Wat heb ik daar voor nodig?

laptop met hdmi aansluiting.

Heb zelf net een 81 cm sony bravia gekocht voor 350 bij de makro (voor op mijn studentenkamer). Heb thuis een 94 cm samsung led hangen, das echt een prachtige tv.
 
Laatst bewerkt:
kijk bij mediamarkt. Meestal goeie prijzen.

Goeie merken: Sony,samsung,sharp,panasonic
Kt merken: LG, philips soms ligt eraan welke klasse tv je koopt.
 
Iemand tips? Wil er niet meer dan €400,- aan uitgeven, en hij moet minimaal 81 cm zijn.

Woonde je nu maar in Londen he, had je d'r een gratis gehad..

Verder zou ik gaan voor een Sony of Panasonic
 
Woonde je nu maar in Londen he, had je d'r een gratis gehad..

Verder zou ik gaan voor een Sony of Panasonic

???

Thanks mensen, ik dacht altijd juist dat Philips het beste merk was?

Sony staat sowieso bij mij hoog aan 't vaandel!

@ bappi, 2de hands doe ik niet aan.

@ markhispania, laptop is geen optie, ik ga niet speciaal daarvoor een laptop kopen. Je heb toch ook iets als een Media player?
 
Stap 1: check ff op internet wat het beste past bij je wensen (plasma, led, lcd, 3d,...)

Stap 2: stap een winkel binnen en kijk wat rond in het tv-hoekje

Stap 3: als een verkoper je komt vragen wat je zoekt en of je hulp nodig hebt met iets negeer hem dan gewoon, en kijk hem ff ruig aan zodat hij je zeker niet meer komt lastig vallen met zijn crappy verkooppraatjes

Stap 4: kies een model/merk tv dat je wel aanstaat irl

Stap 5: verlaat de winkel en ga naar huis

Stap 6: start je internet terug op en check wat online winkels, bv. http://www.redcoon.nl/

Stap 7: doe zo'n tv in je winkelmandje, regel de betaling

Stap 8: een paar dagen later wordt er bij je aangebeld, doe de deur open en neem je tv in ontvangst. ;)
 
???

Thanks mensen, ik dacht altijd juist dat Philips het beste merk was?

Sony staat sowieso bij mij hoog aan 't vaandel!

@ bappi, 2de hands doe ik niet aan.

@ markhispania, laptop is geen optie, ik ga niet speciaal daarvoor een laptop kopen. Je heb toch ook iets als een Media player?
Philips zuigt in tv's, is wat beter met koptelefoons e.d. Sony heeft wel goede tv's.
 
Stap 1: check ff op internet wat het beste past bij je wensen (plasma, led, lcd, 3d,...)

Stap 2: stap een winkel binnen en kijk wat rond in het tv-hoekje

Stap 3: als een verkoper je komt vragen wat je zoekt en of je hulp nodig hebt met iets negeer hem dan gewoon, en kijk hem ff ruig aan zodat hij je zeker niet meer komt lastig vallen met zijn crappy verkooppraatjes

Stap 4: kies een model/merk tv dat je wel aanstaat irl

Stap 5: verlaat de winkel en ga naar huis

Stap 6: start je internet terug op en check wat online winkels, bv. http://www.redcoon.nl/

Stap 7: doe zo'n tv in je winkelmandje, regel de betaling

Stap 8: een paar dagen later wordt er bij je aangebeld, doe de deur open en neem je tv in ontvangst. ;)

plasma zal je niet krijgen voor dat budget, en je kan nu net zo goed voor led gaan.

ik zou gwn op het internet kijken wat de beste beoordeling heeft qua prijsklasse, en dan kijken waar die het goedkoopst is dmv google shopping of pricewatch op tweakers ofzo..
 
hoe ver zit je er vanaf?
 
Back
Naar boven