00dm00
Cool Novice
- Lid geworden
- 5 nov 2011
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 9%
Alvast hey aan iedereen hier op deze forum.
dus het onderwerp ik wil graag mijn eerste kuur beginnen.
wat ik niet weet
Iets meer over mij zodat jullie mij beter kunnen helpen
IK sport al heel mijn leven en ik wil het graag op een nieuw niveau brengen.
ik ben gevonnen met fitness toen ik 16jaar was de eerste jaren ging ik gemiddeld 2 keer per week gecombineerd met 2xper week 1km zwemmen
sinds vorig jaar ben ik overgestapt op een zwaarder schema
4-5 x per week fitness
2 x per week zwemmen
ik ben dit laatste jaar van 65kg doorgeschoten naar 76kg het meeste hiervan is spiermassa. Mijn vetpercentage ligt nog steeds niet boven de 8-9%.
Tijdje gelden toen ik mijn conditie niveau liet bepalen lag dit op 5.6 of schaal van 7
IK ben een ecto-morphe lichaamsbouw.
Waarom wil ik een kuur doen?
Ik ben in al die jaren veel kg bijgekomen wel iets of wat dikkere armen en een borst gekregen maar niet voor te zeggen wauw.
Ondanks alle inspanningen niet veel in volume wel veel in kracht.
Op een website die ik heb gevonden vond ik een complete kuur zun rade me deze aan om nog natuurlijk gespierd er uit te blijven zien.
Ik heb deze kuur nog niet besteld omdat ik ook niet weet of deze website werkelijk de producten leverd ( website uit nederland)
*Droge Massa Orals*
2x Turinabol tabs
2x Winstrol tabs
1x Nolvadex tabs
Enige hulp?
dus het onderwerp ik wil graag mijn eerste kuur beginnen.
wat ik niet weet
welke kuur?
zit ik goed om een kuur te beginnen?
hoe onderscheid ik valse verkopers van echte verkopers?
Iets meer over mij zodat jullie mij beter kunnen helpen
IK sport al heel mijn leven en ik wil het graag op een nieuw niveau brengen.
ik ben gevonnen met fitness toen ik 16jaar was de eerste jaren ging ik gemiddeld 2 keer per week gecombineerd met 2xper week 1km zwemmen
sinds vorig jaar ben ik overgestapt op een zwaarder schema
4-5 x per week fitness
2 x per week zwemmen
ik ben dit laatste jaar van 65kg doorgeschoten naar 76kg het meeste hiervan is spiermassa. Mijn vetpercentage ligt nog steeds niet boven de 8-9%.
Tijdje gelden toen ik mijn conditie niveau liet bepalen lag dit op 5.6 of schaal van 7
IK ben een ecto-morphe lichaamsbouw.
Waarom wil ik een kuur doen?
Ik ben in al die jaren veel kg bijgekomen wel iets of wat dikkere armen en een borst gekregen maar niet voor te zeggen wauw.
Ondanks alle inspanningen niet veel in volume wel veel in kracht.
Op een website die ik heb gevonden vond ik een complete kuur zun rade me deze aan om nog natuurlijk gespierd er uit te blijven zien.
Ik heb deze kuur nog niet besteld omdat ik ook niet weet of deze website werkelijk de producten leverd ( website uit nederland)
*Droge Massa Orals*
2x Turinabol tabs
2x Winstrol tabs
1x Nolvadex tabs
Enige hulp?