MuscleMeat

Wil graag kritiek op mijn progressie

Bezoekers in dit topic

Indyana62

Novice
Lid geworden
4 jun 2016
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
88kg
Hallo beste leden van bodybuilding forum nl.

Ik ben een jongen 16 jaar. Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met fitness. Ik ben nu voor ongeveer 9 maanden al aan net bulken. Mijn gewicht is 88kg, 183 cm.
Ik krijg op een dag 3200-3350 kcal binnen, 240 g eiw, 390g khl en 100 gr vet. Mijn gewicht gaat met een stabiel aantal omhoog elke week van een halve kilo.

Ik train nu 6 van de 8 dagen(PPLRPPlR)
Ik zou heel graag wat kritiek willen hebben op mijn vooruitgang zodat ik weet waar ik aan moet werken. Ik weet dat ik er nog lang niet ben maar dan ben ik iig een stap dichter bij mijn einddoel

Hieronder heb ik mijn fotos gezet( ik hoop dat jullie ze kunnen openen)

Alvast bedankt ;)
photo_editor_1465033166571.jpg
photo_editor_1465033087836.jpg
DSC_0067.JPG
DSC_0068.JPG
photo_editor_1465033120797.jpg
 
Hoe kunnen we je vooruitgang zien als er geen before foto's zijn?
Gewoon lekker doorgaan, als je goed eet traint en rust word je alleen maar beter.
 
Lekker nog 2 jaar door bulken en daarna een Keer goed gaan cutten. Let wel op dat je vet % niet ver oploopt want die is al niet erg laag
 
Een halve kilo per week toename kan nooit alleen spier Zijn, zal ook vet bij zitten. Hou dit in de gaten
 
88 kg bij 183cm ???? je oogt eerder als 70 kg.
 
Dankje wel voor de reactie. Ik zal op de weekelijkse gewichtstoename letten. Ik denk dat ik mijn cal iets laat zakken tot ik ong 250 gr per week aan kom.
 
En mijn gewicht klopt. Ik heb drie verschillende weegschalen gebruikt. Ik denk dat het zo hoog is omdat ik aardig wat vet het zitten op mijn bovenbenen, kuiten en onderrug. Zou willen dat die 88 kg alleenmaar spier was ;)
 
En mijn gewicht klopt. Ik heb drie verschillende weegschalen gebruikt. Ik denk dat het zo hoog is omdat ik aardig wat vet het zitten op mijn bovenbenen, kuiten en onderrug. Zou willen dat die 88 kg alleenmaar spier was ;)

Alleen maar spier lijkt me ook niet gezond :D
 
kapot slecht. Hier is je kritiek
 
kapot slecht. Hier is je kritiek

hoe weet je dat zonder begin foto's gezien te hebben?

als jij bijdehand doet kan ik dat ook doen
 
Laatst bewerkt:
Waar train je?
 
hoe weet je dat zonder begin foto's gezien te hebben?

als jij bijdehand doet kan ik dat ook doen

Ik heb gewoon kritiek op alles wat hij doet.
 
Back
Naar boven