MuscleMeat

Wil graag meer weten over keto

Bezoekers in dit topic

Jopie

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
3.835
Waardering
1
Wie kan mij alles vertellen over keto dieet,
Ik heb al in de search gezocht maar kon niets compleets vinden.

Ik wil weten hoe je zo`n dieet opsteld?
Waarneer je in ketose toestand raakt en waar je dat aan kan merken?
Het hele verhaal over leptine niveau?

enz

heeft iemand (Esperantisto) mischien links of tekst die mij kan helpen.

Thanks
jopie
 
Echt heel zwaar keto gaan is niet echt nodig, al wordt het vaak wel gedaan voor de eerste 2 weken om je lichaam aan laag-KH te wennen.

Als je echt veel cardio doet, is heel laag in de KH gaan contra produktief omdat je nu eenmaal bij anaerobe training glucose nodig hebt, waar je dan een chronisch te kort aan hebt. Je eigen lichaam kan uit het overschot aan eiwit (je eet dan meer eiwit dan normaal) glucose maken (gluconeogenese), maar dat is rond 100 gram/dag en een tikje zonde van die dure eiwitten.

Er zijn heel wat links, helaas ben ik sinds een week of 2 mijn boekenleggers kwijt.
Ik heb het boek van Lyle McDonald aan geschaft, waar ik veel aan heb gehad. Zie www.theketogenicdiet.com . Is wel een enorm dikke pil, maar dan weet je ook echt alles over ketogene dieten.
Ik heb de indruk dat Lyle zich zelf inmiddels meer op Zone of isocalorisch eten is gaan richten.
Maar voor mezelf zie ik dat ik gewoon te veel wil gaan junken zodra de KH te hoog worden.

Dus, ik zal je even leiden naar een plek waar ik ook wel vaker kom/kwam. Helaas is die tegenwoordig niet meer zo actief. Er is een speciaal hoekje voor mensen die cyclisch of targeted ketodiëten volgen.

http://forum.lowcarber.org/archive/index.php/

Ik gun Lyle zijn inkomsten, maar als je iets gratis wilt hebben, kan ik je het boek van Atkins wel als .pdf sturen oid Die gaat echter naar mijn smaak te veel op vet en te weinig op eiwit in.
Dan is het boek waar ik in de voedingssectie samenvattingen van geef geschikter.. Protein Power (Life Plan), zie ook www.eatprotein.com en www.westonaprice.org (uit het hoofd) evenals http://www.paleodiet.com
 
Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Het boek van Lyle McDonald dus.

Scheelt weer $39,95 :)
 
Thanks girl.

als het geen moeite is mag je me die .pdf wel op sturen. Je kunt mijn email wel vinden onder mijn profiel.

jo
 
Ik vind dat Lyle die zich 2 jaar heeft uitgesloofd voor dit boek en er 6000 artikelen voor heeft doorgelezen wel 40 dollar mag krijgen, zeikerd!

Ik heb het betaald en het was het geld dubbel en dwars waard!

Lyle geeft bovendien veel tips en adviezen aan mensen..

Ik haal meestal films en programma's etc. gratis van het net, maar iemand die ik persoonlijk ken (ook ontmoet ja) gun ik zijn inkomsten, hij leeft ervan!

Espi :fire:
 
thanks man, ;)

jo
 
Originally posted by Esperantisto
Ik vind dat Lyle die zich 2 jaar heeft uitgesloofd voor dit boek en er 6000 artikelen voor heeft doorgelezen wel 40 dollar mag krijgen, zeikerd!

Ik heb het betaald en het was het geld dubbel en dwars waard!

Lyle geeft bovendien veel tips en adviezen aan mensen..

Ik haal meestal films en programma's etc. gratis van het net, maar iemand die ik persoonlijk ken (ook ontmoet ja) gun ik zijn inkomsten, hij leeft ervan!

Espi :fire:

Ik ken Lyle niet en dit is de Internet age, live with it :D Boek zal het best waard zijn, maar ik gun mijn mede forummers ook wat, kunnen ze hun geld weer besteden aan nuttige supplementen uit de shop hier.

En voor wie het gemist heeft, in een andere thread heb ik nog wat links gegeven naar andere waardevolle en kostbare boeken. Meeste over steroiden maar ook o.a. een lijst voedingsmiddelen met hun GI-index.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Ik wel en die man is een van de intelligentste en grappigste mensen die in de BB-wereld rondlopen!
We hebben in ieder geval 3 uur met elkaar gekletst en ik heb me geen seconde verveeld!

Espi
 
Back
Naar boven