MuscleMeat

Wil je af van acné? Gebruik tarwegras! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Unistyle

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
344
Waardering
1
Ik heb al mijn gehele bb-carrière last van acné. Ik merkte als ik even stopte met mijn dieet (wegens ziekte bijv.) dat mijn acné verdween. Maar omdat ik stoppen met mijn dieet geen optie vond, ging ik op zoek naar supplementen om ze te laten weggaan.

Inmiddels heb ik 2 middeltjes gevonden die heel erg goed werken; chlorella en tarwegras. Beiden werken reinigend en zijn goed voor verschillende processen (o.a. lever en nieren reinigen, verlagen bloeddruk), maar ik kreeg veel hoofdpijn van chlorella. Ik gebruik nu daarom tarwegras en het was even afwachten of ik hier ook geen hoofdpijn van zou krijgen, met wel de positieve eigenschappen van chlorella en dat bleek het geval.

Inmiddels geneest mijn huid veel sneller, littekens gaan weg en ik krijg ook geen pukkels meer bij.

Probeer het eens zou ik zeggen!
 
Leuke tip, maar wtf is tarwegras en waar haal je het?
 
leuk, maar als je stopt met tarwegras komt je acne weer terug, als je er echt last van hebt gewoon aan de roa, in pil of smeervorm, tis een half jaartje k*t maar dan de rest van je leven nergens last meer van.
 
leuk, maar als je stopt met tarwegras komt je acne weer terug, als je er echt last van hebt gewoon aan de roa, in pil of smeervorm, tis een half jaartje k*t maar dan de rest van je leven nergens last meer van.

Dat gaat niet altijd op, heb een half jaar lang nadat ik klaar was met de roa geen last meer gehad van acne
maar nu heb ik er al weer enige tijd last van in mijn gezicht.
 
Ik heb altijd fel acne gehad op mijn schouders en rug. Onlangs ben ik er mee naar de huidarts gegaan, die schreef me skinoren zalf voor, dit werkt zeer goed. Ik heb bijna geen nieuwe acne meer enkel nog littekens. Duurde wel een paar weken eer het echt begon te werken.
 
Van roa ga je wel 1st een boost krijgen, even meer uitslag krijgen
en onderzoek wees ook uit dat je gevoeliger bent voor depressies.

Maar het schijnt wel goed te helpen, maar ik denk dat je al vrij
ernstig last moet hebben van acne voor ze het voorschrijven...

Tarwegras ook eens zoeken.
 
Leuke tip , maar zal niet helpen bij serieuze acné, is namelijk infectieus.

Dat gaat niet altijd op, heb een half jaar lang nadat ik klaar was met de roa geen last meer gehad van acne
maar nu heb ik er al weer enige tijd last van in mijn gezicht.

maarwas jij niet degene die bij lange na niet de cumulatieve dosis heeft ingenomen? Hoeveel heb je uiteindelijk geslikt?
 
Leuke tip , maar zal niet helpen bij serieuze acné, is namelijk infectieus.



maarwas jij niet degene die bij lange na niet de cumulatieve dosis heeft ingenomen? Hoeveel heb je uiteindelijk geslikt?

Er zitten mensen hier op het forum die een veel hogere dosering hebben gehad, maar bij hen
sloeg de roa ook niet aan bij een lagere dosering, derma wees mij er ook op dat wanneer ik hoger
zou gaan dat ik meer kans had op bijwerkingen terwijl het effect niet eens beter zou zijn.
Moest gewoon wat langer door trekken op een wat lagere dosering. Op mijn schouders heb
ik sindsdien ook niks meer terug gehad, nu alleen dus in me gezicht last.

Voor de rest gebruik ik nu zinkcitraat dit rade Reus aan, het helpt me wel van me acne af te
komen maar wanneer ik het niet meer in neem komt het ook weer terug .. dus misschien dat ik
in de winter er nog wel een ROA kuurtje tegen aan gooi.
 
Leuke tip , maar zal niet helpen bij serieuze acné, is namelijk infectieus.



maarwas jij niet degene die bij lange na niet de cumulatieve dosis heeft ingenomen? Hoeveel heb je uiteindelijk geslikt?


Hele zware acné had ik ook niet, maar ben wel blij dat het nu weg is!

Wat bedoel je met infectieus? Want ik had het niet van een slechte hygiëne. Ik was namelijk iedere avond mijn gezicht met teatree zeep en daarna teatree balsem.
 
Hele zware acné had ik ook niet, maar ben wel blij dat het nu weg is!

Wat bedoel je met infectieus? Want ik had het niet van een slechte hygiëne. Ik was namelijk iedere avond mijn gezicht met teatree zeep en daarna teatree balsem.

Neem aan dat hij bedoeld dat het dan normaal gesproken een ernstige ontsteking is,
dan kan je nog zo goed met je hygiene bezig zijn maar dat helpt dan niet meer.
 
Nee, dat kan kloppen. In mijn tienertijd waren het (vies praatje nu) puistjes met kopjes erop, tegenwoordig is dat niet meer. Het waren gewoon onderhuidse bulten.
 
In welke vorm gebruik je het en waar bestel je het?
 
Ik heb het in 2 vormen geprobeerd. In sap (gemixt met andere sappen, omdat het anders heel zuur/bitter is), zo'n fles kun je 5 dagen (na openen) goedhouden en kost 4,50 euro. Hiervan doe je ook 5 dagen. Ik heb het nu in pilvorm en dat kost 29,50 voor 250 pillen. Officiële dosering is 5-10 per dag, maar ik neem er nog maar 2-3 per dag.

Ik had het hier besteld: http://www.vitshop.nl/shop/catalog/product_info.php?products_id=1170
 
ik heb geen echt last van acne, toch wel vaak last van gewone puistjes.
heeft ook met me voeding te maken, want zonder dieet heb ik hier dus ook geen last van. zou dit ook voor mij werken?
 
Ik denk van wel, want de essentie van die 2 goedjes is, dat ze het lichaam reinigen. Whatever je acné of puistjes veroorzaakt, wordt denk ik dan ook weggezuiverd.

Wat ik zou doen (want zo heb ik ook getest of tarwegras voor me werkte) is een fles kopen met tarwegrassap. Die kosten 4,50 euro en koop je bij een reform- of pharma-zaak.

Voor 4,50 euro kun je je geen breuk vallen, toch?
 
Hoe lang duurde het voor je resultaat zag?
 
Ik denk van wel, want de essentie van die 2 goedjes is, dat ze het lichaam reinigen. Whatever je acné of puistjes veroorzaakt, wordt denk ik dan ook weggezuiverd.

Wat ik zou doen (want zo heb ik ook getest of tarwegras voor me werkte) is een fles kopen met tarwegrassap. Die kosten 4,50 euro en koop je bij een reform- of pharma-zaak.

Voor 4,50 euro kun je je geen breuk vallen, toch?

Ik denk dat acne (vooral in gezicht) deels wordt bepaald door je hormoonhuishouding.
 
Back
Naar boven