Fitness Seller

wil je afslanken ? appelazijn... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
ik gebruik al 3 weken appelazijn. De eetlustremmende kracht evenaart die van ephedrine, evenals de vetverbrandende eigenschap!

Wie me hier kent, weet dat ik beetje ervaring heb, ik raad dit jullie echt aan. Zo gebruik je appelazijn :

3 x per dag, een of twee eetlepels in een glas fruitsap ofzo. De eetlustremmende eigenschap kickt in na een tien dagen ofzo. Maar vetverlies kun je binnen paar dagen opmerken. In drie weken woog ik 5 kg lichter... echt raar dat niemand dit weet!

tip : organisch/biologisch appelazijn, kost 3 euro de liter.
 
oh god...daar hebben dr weer één met appelazijn:duh:
 
capricik zei:
heb ik iets gemist ?

Bij mijn weten niet:p , goeie topic want ik wist niet dat het echt zo goed werkte
 
Heb het ook gebruikt tijdens vorige cut, was moeilijk te zeggen of ik er wat van gemerkt heb, maar kan zeker geen kwaad om het erbij te nemen.
 
naar mijn weten werkt het alleen vochtafdrijvend.
 
hoe smaakt appelazijn trouwens?
 
Heb dit ook laatst gehoord van een turkse jongen die veel in bulgarije komt het schijnt dat het enorm goed werkt,de dames daar zin er bijna allemaal goed uit,deze turkse jongen doet het zlf ook eneige tijd en zegt dat hij enorm afvalt bij zijn taille en niet in zijn gezicht.
 
Erwin10 zei:
Heb dit ook laatst gehoord van een turkse jongen die veel in bulgarije komt het schijnt dat het enorm goed werkt,de dames daar zin er bijna allemaal goed uit,deze turkse jongen doet het zlf ook eneige tijd en zegt dat hij enorm afvalt bij zijn taille en niet in zijn gezicht.

idd. meeste gewicht is eerst bij de taille weg. raar. ik ben al zeker 5-6 maanden off. Normaal gezien stijgt m'n vetpercentage enorm als ik niet train (ik eet als een koe).

Maar als ik nu terug moet beginnen met trainen is het direct bulken, ik heb heel weinig lichaamsvet over. Echt een aanrader!
 
werkt dat echt?
 
sixkiller zei:
werkt dat echt?

Sterker nog.. het vreet puur spierweefsel op!!!!


















Nee hoor :D, ik zal het eens een keer gaan proberen ;)
Ik wist dat appelazijn een bijzondere eigenschap had, maar niet dat het vet deed verbranden. Trouwens... heb je ook je vet gemeten voor/na dat je begon/stopte met het gebruiken ervan? (zo kan je namelijk te weten komen of je ook veel vocht/massa kwijt bent) want kilo's vet zal je denk niet verliezen met het gebruik van appelazijn?
 
elmo. zei:
Sterker nog.. het vreet puur spierweefsel op!!!!


















Nee hoor :D, ik zal het eens een keer gaan proberen ;)
Ik wist dat appelazijn een bijzondere eigenschap had, maar niet dat het vet deed verbranden. Trouwens... heb je ook je vet gemeten voor/na dat je begon/stopte met het gebruiken ervan? (zo kan je namelijk te weten komen of je ook veel vocht/massa kwijt bent) want kilo's vet zal je denk niet verliezen met het gebruik van appelazijn?
hehe:P
 
thanks.. gaat het zeker ook proberen!!
 
elmo. zei:
Sterker nog.. het vreet puur spierweefsel op!!!!


















Nee hoor :D, ik zal het eens een keer gaan proberen ;)
Ik wist dat appelazijn een bijzondere eigenschap had, maar niet dat het vet deed verbranden. Trouwens... heb je ook je vet gemeten voor/na dat je begon/stopte met het gebruiken ervan? (zo kan je namelijk te weten komen of je ook veel vocht/massa kwijt bent) want kilo's vet zal je denk niet verliezen met het gebruik van appelazijn?



fieuw ik schrok al, ik denk dat mot ik niet hebben
maar zal het eens gaan proberen
 
Jerry Koolhoven adviseert ook appelazijn, met komkommer.
 
verlies je er verder geen spiermassa mee?
en waar koop je appelazijn?
 
Ga je door die hongervermindering niet gewoon minder eten--> afvallen?
 
capricik zei:
ik gebruik al 3 weken appelazijn. De eetlustremmende kracht evenaart die van ephedrine, evenals de vetverbrandende eigenschap!

Wie me hier kent, weet dat ik beetje ervaring heb, ik raad dit jullie echt aan. Zo gebruik je appelazijn :

3 x per dag, een of twee eetlepels in een glas fruitsap ofzo. De eetlustremmende eigenschap kickt in na een tien dagen ofzo. Maar vetverlies kun je binnen paar dagen opmerken. In drie weken woog ik 5 kg lichter... echt raar dat niemand dit weet!

tip : organisch/biologisch appelazijn, kost 3 euro de liter.


waar koop je dat ? welk 'merk' is dat ?
 
ik zou ook graag willen weten waar je het kan halen, en wat de kosten zijn.
 
Maar je zegt dat je 5 kg lichter was.. Niet allemaal vocht en spiermassa kwijt?
 
Back
Naar boven