XXL Nutrition

Wil je pc geen websites meer openen? probeer eens dit!

Bezoekers in dit topic

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
5.669
Waardering
0
Voor alle internetters onderons die het wel eens overkomt helemaal geen internet meer te hebben door al die irritante spyware. We gaan terug naar het stenen tijdperk, koop een diskette .. ja je hoort het goed, EEN DISKETTE!!!! en zorg dat je een werkende floppydrive in je geval hebt wat ze wel eens pc noemen ...

Ga nu op zoek naar het proggie LSPFIX (op een pc met werkend internet!!!)
zet dit 164 k grote proggie op je diskette ...

Vooruit .. ik bespaar je het zoeken, download het proggie hier! http://www.cexx.org/lspfix.htm

Mocht het nu het geval zijn dat die spyware je internet zo stuk heeft gemaakt dat je geen websites meer kan bezoeken, dan neem je je "magic diskette" die frummel je in je floppydrive en hoopt dat ie het nog doet .. als dit allemaal gelukt is run je het proggie lspfix... er komt een zeer basic achtig proggie te voorschijn, met daarin een keep en een remove windowtje ... als er werkelijk iets is met je TCP, dan zullen er in het remove windowtje 1, of meerdere dingen staan..

Rol het balkje iets naar onder en klik finish.. het vinkje aanzetten is niet nodig.
Als hij iets heeft geremoved krijg je een samenvatiing van wat ie heeft gedaan, ff rebooten (is je pc opnieuw starten) en je moet weer websites kunnen bezoeken. Ik heb dit op pc's van diverse mensen met success gebruikt, nog niet 1 keer is me overkomen dat de pc na die tijd helemaal niks meer deed..

anyway, het is het proberen waard. als je dit hebt gedaan en je internet doet het weer, is het eerst verstandig www.hitmanpro.nl te gaan bezoeken, voor het opruimen van al die irritante shit!!
 
winsockfix wil soms ook helpen (google maar)

En anders als je bepaalde websites van bijv. virusscanners enz niet meer kan bereiken. moet je even opzoek gaan naar het bestand "hosts" in je windows/etc directory. Daar worden vaak sites geredirect.. kun je zo weggooien.
 
Bah .. topic weer gemoved .. nu is er geen hond meer die het leest, dit deel van het forum is wel zo dood
 
Back
Naar boven