XXL Nutrition

Wil me ook aanmelden als gare haan

Bezoekers in dit topic

Speedy G.

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Het is waarschijnlijk nog niet gebleken maar ik ben in het echte leven zo zot als een achterdeur ...

Men vrienden nemen me nooit meer serieus, kan ze het moeilijk kwalijk nemen eigenlijk ...

Ik weet dat je dit statuut moet verdienen ... maar ik denk dat ik er klaar voor ben de grote stap te zetten ...

:wazzup:

ik wens je veel succes..iedereen is welkom hier maar je moet je er id wel naar gedragen:p

ps je hebt we lef om zon topic te openen

maarre dit is gewoon een serieus board dus denk niet dat jij je echt thuis gaat voeln

ik denk dat de echte gare hanen eerst een missie voor je moeten verzinnen die je moet volbrengen om de status te krijgen.. :D

alleeee we openen een topic voor Speedy G en dan zullen we besluiten of hij mag joinen als gare haan

en hij moet een missie uitvoeren natuurlijk..

Originally posted by Jack
en hij moet een missie uitvoeren natuurlijk..

Ja dat vindt ik eigenlijk ook wel heb jij iets in gedachten ik vindt dat hij een wijffie moet palen en zorgen dat er een foto of nog beter een filmpje van moet komen :D

hmm, hij moet espi bevredigen en dan ons een filmpje sturen :clap:

anoniem besloten. topic is bij deze gesloten en t filkmpje verwachten we binnne een week.
Admin, case is closed

en als je haar niet anaal mag palen, dan pas je de "wilnietanaaltechniek" maar toe, en niet vergeten ons te bellen he!

neem een voorhamer mee, want eer dat we er allemaal zijn dus ze moet een aardig tijdje blijven liggen

en laat haar niet weg fietsen! :D

Back
Naar boven