XXL Nutrition

wil meedoen aan een wedstijd.. waar moet ik naar kijken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nick0zZ

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 nov 2010
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
ik ben net 8 maanden in de scene en al helemaal gek van het gevoel tijdens mijn trainingen.
ben 19 jaar en heb al redelijk wat spiermassa opgebouwd
zit nu op 90+/- Gewicht en 12% vet.

ben er nu serieus overna aan het denken om met een wedstrijd / contest mee te gaan doen.

waar moet ik op letten ?
naar gewicht of leeftijd ? of allebei mischien ?

en wat moet ik verwachten kwa concurentie ? weet dat dat altijd verschillend is natuurlijk!!
maar ik ben een natuurlijke sporter (zonder allerlei middeltjes enz)
ik gebruik alleen eiwitten en amino.

kan iemand mij hiermee helpen ????
 
ik ben net 8 maanden in de scene en al helemaal gek van het gevoel tijdens mijn trainingen.
ben 19 jaar en heb al redelijk wat spiermassa opgebouwd
zit nu op 90+/- Gewicht en 12% vet.

ben er nu serieus overna aan het denken om met een wedstrijd / contest mee te gaan doen.

waar moet ik op letten ?
naar gewicht of leeftijd ? of allebei mischien ?

en wat moet ik verwachten kwa concurentie ? weet dat dat altijd verschillend is natuurlijk!!
maar ik ben een natuurlijke sporter (zonder allerlei middeltjes enz)
ik gebruik alleen eiwitten en amino.

kan iemand mij hiermee helpen ????

Je moet gewoon met een C wedstrijd beginnen. Tot je 21ste val je bij de meeste bonden onder junior nog. Dus je kan zowieso de junior klasse pakken en eventueel nog een gewicht klasse. Al schat ik eerlijk gezegt je kansen zelfd voor een C wedstrijd niet hoog in aangezien je pas 8 maanden trained. Vergis je niet dat je tijdens je voorbereiding erg veel massa en volume inlevert, zeker ook omdat je helemaal geen ervaring erin hebt. Als ik jou was ging gewoon goed door trainen tot vlak voor je 21 wordt en dan nog snel de junior klasse pakken met een gewicht klasse erbij. Verder kan ik nog wel een heel verhaal hier gaan lullen over die wedstrijden, maar de belangrijkste advies heb ik je al gegeven denk ik.
 
Waarom niet gewoon het YBF..op fysieke indeling.
Is een goede bond ook voor een junior!
 
Back
Naar boven