Fitness Seller

wil met eerste kuur beginnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
150
Waardering
0
ben 23 jaar en wil met mijn eerste kuur beginnen. ik train al ruim 3.5 jaar en ben 1.70 en weeg 69.5 killo. ben vrij droog en atletie´s gebouwt. wil niet te zware kuur . mijn doel is gewoonom nog wat extra droge spiermasa te winnen. heb al genoeg voedingssuppelementen gebruikt.

wat kunnen jullie mijn aanraden! ???
 
Post eerst je trainingschema en je voedingsschema voordat we advies kunnen geven.
 
ma borst /tri
di rug/bic
wo schouders
do benen
vrij borst / zwakke groep

voeding: soor dat ik elke dag goed eet ongeveer 5x perdag
 
ja maar laat eens zien wat je eet, je hoeveelheid eiwit en carbs.
 
Hoeveelheid vetten, totale cal. inname, hoeveel water, welke vitaminen, enz?? Als de voeding niet goed is zal je alles van je kuur weer verliezen.. waste of money dan..
 
69,5kg bij 1.70... en dan kuren?? :rolleyes:
 
dat weet ik niet precies maar begin s´morgens met pap
veel fruit, blikje tonijn, s´middags brood een uur voor de training meestal kwark na de traning een shake en dan mijn gewone maaltijd nog . dit ongeveer elke dag kan wat varieren.
 
Verander dan eerst je voeding eens.

Ga minimaal 6 maaltijden eten, dus bv. 8.00, dan 10.00, dan 12.00 dan 15.00, dan 18.00 en 21.00.. liefst nog 1 om 22.30.. je doel is massa, zorg dus per maaltijd dat je veel koolhydraten, eiwitten en vetten binnenkrijgt, probeer onverzadigde vetten, de gezonde vetten, deze zitten o.a. in vis en lijnzaadolie.. ga eens stoeien met een schema en kijk eens op de etiketten van de producten.. bij het voedingsgedeelte staan diverse links waarmee je kan berekenen hoeveel cal. enz. je nodig hebt.. met je voeding zoals het nu is is kuren echt puur zonde, je kan makkelijk zelf nog vele kilo's winnen door alleen je eten aan te passen, je zal alle gewonnen massa van een kuur zo goed als helemaal verliezen..

niet altijd de weg van de minste weerstand zoeken!!
 
69,5kg bij 1.70... en dan kuren??

Is dat niet bij iedereen verschillend. Bedoel ik weeg nu 50kg bij een lengte van 1.68 begon bij 45 kg (25jaar) Ectomorf. Wil dat zeggen dat ik eerst 80 kg moet wegen (nooit dus) voordat ik aan kuren moet denken?
 
Originally posted by boss
69,5kg bij 1.70... en dan kuren??

Is dat niet bij iedereen verschillend. Bedoel ik weeg nu 50kg bij een lengte van 1.68 begon bij 45 kg (25jaar) Ectomorf. Wil dat zeggen dat ik eerst 80 kg moet wegen (nooit dus) voordat ik aan kuren moet denken?

Nee maar 70kg moet je toch zeker kunnen halen... Eten eten eten.....
 
vlg mij hebben een hoop mensen niet door dat als je maar door eet je makkelijk veel maar dan ook veel kan aankomen, heb het zelf gedaan, gewoon focussen goed en veel eten en gaaaan...... was vorig jaar 80kg bij 1.85 tot begin van het jaar 110 en nu aan het cutten en op 96kg
 
Ik wil niet lullig zijn maar ben zelf van oorsprong een echte ecto en je komt niet op die 70 kg. ik was 1.80 en train al 12 jaar. ben van 60 kg tot 75 kg gekomen voordat ik ging kuren. Mijn trainingschema's veranderden niet veel en mijn voeding was ook altijd goed. Nu ik bijna 30 ben merk ik dat ik langzaam zwaarder ga worden( stofwisseling wordt minder). Ik heb ook vaak te horen gekregen dat ik veel te vroeg ben begonnen met kuren omdat ik geen 80 kg woog. had ik nog 12 jaar moeten wachten ofzo.

Alleen iedereen die niet aankomt noemt zichzelf meteen maar ecto maar bij 90 % is het voedingsschemaof trainingschema ruk en daarom krijgen ze geen resultaat.
Ik heb voeding en dieetleer gestudeerd en weet dus dat mijn voedingsschemaaltijd goed was.

Niet kijken naar gewicht maar kijken naar training en voeding. als je namelijk geen ecto bent en gaat kuren zal je evengoed niet aankomen omdat je lichaam zijn groei uit de voeding haalt en niet uit de as.
 
dus volgens jullie is er niets dat me en duwtje in de rug kan geven ( buiten goed eten en rusten).
ik train al 4 jaar dus weet zelf ook wel wat. ik eet goed maar wil alleen maar droge spiermassa aan komen en geen vet. dus de manier van aankomen en dan aftraine vind ik niets.
p.s heb ook een hele snelle stofwisseling en kan eten wat ik wil.
 
Originally posted by boss
69,5kg bij 1.70... en dan kuren??

Is dat niet bij iedereen verschillend. Bedoel ik weeg nu 50kg bij een lengte van 1.68 begon bij 45 kg (25jaar) Ectomorf. Wil dat zeggen dat ik eerst 80 kg moet wegen (nooit dus) voordat ik aan kuren moet denken?

Ja!!! Ik was 60-65kg bij 1.94. Inmiddels wel 4 cm kleiner, maar wel 118+kg > zonder as!
 
Originally posted by michael
dus volgens jullie is er niets dat me en duwtje in de rug kan geven ( buiten goed eten en rusten).
ik train al 4 jaar dus weet zelf ook wel wat. ik eet goed maar wil alleen maar droge spiermassa aan komen en geen vet. dus de manier van aankomen en dan aftraine vind ik niets.
p.s heb ook een hele snelle stofwisseling en kan eten wat ik wil.
Accepteer gewoon dat extra vet!! Je kan niet groeien zonder vet aan te komen punt andere lijn...
 
Originally posted by Robin


Ja!!! Ik was 60-65kg bij 1.94. Inmiddels wel 4 cm kleiner, maar wel 118+kg > zonder as!

Damn Robin, krimp jij?

@Diver: Ik denk dat HIJ wel kan groeien nog, gezien 't geen wat ie eet...


En dat vet moe je voor lief nemen, zeker als je wil gaan kuren.
Dat gaat er heus nog wel een keer af.....
 
FF iets heel ander als je met een kkur wilt beginnen, waar moet je dan eigelijk beginnen... Waar kan je terecht voor je spullen advies etc... Zal vast een stomme vraag zijn. Train 1.5/2 jaar intensief en ben het ook nog niet van plan maar toch.

Bedank..
 
Originally posted by MASU
FF iets heel ander als je met een kkur wilt beginnen, waar moet je dan eigelijk beginnen... Waar kan je terecht voor je spullen advies etc... Zal vast een stomme vraag zijn. Train 1.5/2 jaar intensief en ben het ook nog niet van plan maar toch.

Bedank..


advies: boards als deze.. veel research doen etc....

spullen: mag hier niet over gepraat worden. En dat is logisch ook.
 
Originally posted by Robin


Ja!!! Ik was 60-65kg bij 1.94. Inmiddels wel 4 cm kleiner, maar wel 118+kg > zonder as!

FOTO'S!!!!!!!!!!
 
Originally posted by matthieu


Damn Robin, krimp jij?

Ja, blijkbaar ben ik gekrompen. Heb er verder geen problemen mee. Nog tien cm had van mij wel gemogen... ;)
 
Back
Naar boven