Fitness Seller

Wil niet meer compenseren en mij meer androgeen maken als ik ben.

Bezoekers in dit topic

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
6.105
Waardering
774
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik ben begonnen met anabolen omdat ik wilde groeien en met sterker en groter ook meer overkom als echt mannelijk. Mensen die mij kennen en bijvoorbeeld mijn post kennen van een paar jaar terug waarin ik aangaf dat ik een steeds terugkerende droom had van als vrouw met een andere vrouw te vrijen. Mijn vrouwelijke en zorgzame kant komt ook terug in mijn werk in de zorg en hoe ik bijvoorbeeld mijn huis inricht. Maar die kant kon ik niet volkomen accepteren.

En toen merkte ik met mijn eerste kuur dat de androgene werking van een kuur precies het middel is waar alle twijfel en dubbele gevoelens over hoe mannelijk of vrouwelijk ik mij voel in een keer weg is. In een keer ben ik puur man. In dat licht moeten mijn verhalen in het hoerentopic ook gelezen worden. Dat was altijd als ik on was. Maar toch trok ik mij ook toen het lot van een vrouw aan en kwam mijn romantische en zorgzame kant naar boven. Heb mee kunnen gaan naar een bureau die ex prostituees helpt. Kan terugkijken op die tijd dat ik voor mij gevoel haar echt heb kunnen helpen. Een tijd verliefd geweest, een langere tijd mij betrokken gevoeld. Ze is uit mijn leven en vraag mij nog steeds af hoe ze het maakt.

Maar terug op mijn verhaal. Anabolen zijn werkzaam om mijn zijn te veranderen in een mannetje dat ik niet ben en niet meer wil zijn. En het is een korte termijn oplossing want in een nakuur lig ik helemaal met mijn identiteit overhoop en voel mij nog vrouwelijker als ik normaal al ben. Ik wil die hormonale rollercoaster niet meer. Ik wil niet meer een imago ophouden van nonchalant en ongeraakt in emoties en mijn mannetjes gedrag in de sportschool.

Ik wil krachttraining blijven doen omdat ik de oefeningen graag doe maar ik ben de ambitie kwijt om groot te worden. Ik ben dingen als biodanza gaan proberen, heel erg op gevoel 2 uur vrij dansen. Dat is een uiting van wie ik echt ben. Dat heb ik jaren verstopt. Een onderdeel van de comming out is deze post, Ik kom niet uit de kast als homo want val op vrouwen ook al licht dat practisch best lastig met dat veel vrouwen echt een mannelijk iemand zoeken. Ik heb wel altijd gepost in het gay topic omdat ik daar niet zo de drang voelde om te doen als alpha mannetje. En was ik vrouw dan was ik zeker homo, helaas dat is een droom en zo vrouwelijk zie ik er ook helemaal niet uit eigenlijk. Hoe ik mij wel voel en wil zijn blijft een zoektocht. Een zoektocht waar ik hopelijk van de anabolen af kan blijven. Liever de onzekerheid over mezelf dan de schijnzekerheid van mij chemisch mannelijk voelen.....
 
Heavy man. Knap dat je dat zo kunt vertellen.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Pittig kerel, succes met je zoektocht naar jezelf. Lijkt me een heel lastige situatie
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Moet vastgoed voelen om je even lekker uit te drukken! Je bent een toffe gozer. Ik zie zelf het liefst dat mannen en vrouwen die zichzelf durven te zijn.
 
mat kan je hier waarschijnlijk goed mee helpen.
 
Idd knap dat je dat hier zo neerzet. Hoe lang heb je aan de AAS gezeten?
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
What the actual fuck? Knap dat je het openbaar maakt man. Ik ken je verder niet echt, maar ben toch een beetje verbaasd. Zo zie je maar weer: je weet nooit wat er in iemands' hoofd omgaat. Ik denk dat je zelf ook wel weet dat je niet voor het meest sociaal-geaccepteerde pad kiest en dat t wel eens moeilijk kan worden voor je. Ik wens je veel sterkte.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Klasse.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar kunnen zijn wie je bent, is heel belangrijk.
Mijn beste vriend is gay en heeft dat jaren lang voor zich gehouden uit angst voor meningen.
Hoop dat dit je een beetje rust van geest geeft.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Heftig en ook weer niet. Nergens om je voor te schamen.

Zoals brieke het al zei : Ik zie zelf het liefst dat mannen en vrouwen die zichzelf durven te zijn.

Er zijn genoeg vrouwen die wel een man willen die niet de typische macho voetballer mentaliteit hebben. Als je jezelf bent zal je wel snel de juiste match vinden.
 
Zijn genoeg vrouwen die op 'metro' mannen vallen.

Geen stress.

Knap dat je het zo durft te zeggen.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Knap dat je dit zo kan vertellen.
Heb je een gezin(vrouw kinderen)?

Suc6 met de zoektocht naar jezelf.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Sterk van je, Ymir.

Denk dat veel mensen compensatie zoeken voor iets waar ze ontevreden of onzeker over zijn. Hoef je je niet slecht over te voelen, maar denk dat het in jouw geval idd beter is om anabolen links te laten liggen en andere manieren te zoeken om daarmee om te gaan.

Ook al zijn hulpverleners vaak de laatsten om zelf hulp te aanvaarden ( ;) ), kan je overwegen om iemand te zoeken die ervaring heeft met zo'n dingen. Niet omdat het imo een probleem is, maar vooral om aan je onzekerheid daarrond te werken en vrede te nemen met jezelf. In België heb je bijvoorbeeld CGSO's die wel wat afweten van 'gender' in het algemeen.

Vind het lullig van mezelf om je even professioneel door te verwijzen, maar je weet wel dat ik het altijd goed bedoel met je :roflol:
 
Van je afschrijven is een wonder middel, dat maakt het echter niet minder knap dat je dit, enigszins soort van anoniem, toch je verhaal weer neerpent. Jouw openheid is er 1 van de zeldzame soorten.

Bij deze in elk geval succes in het zijn zoals je bent, zoektochten naar wie we zijn doen ons nog weleens vergeten waar het om draait; leven in het nu.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Moet vastgoed voelen om je even lekker uit te drukken! Je bent een toffe gozer. Ik zie zelf het liefst dat mannen en vrouwen die zichzelf durven te zijn.

JA dat voelt zeker goed! Mezelf echt zijn daar was ik qua imago een jaar of 3 geleden nadrukkelijk mee bezig als het gaat om imago zoals kleuren in mijn huis en mijn zorgzame kant. Nu komt het van diep van binnen. Waar het op uitdraait weet ik niet. Deze post was wel een drempel, op naar de volgende.....

Idd knap dat je dat hier zo neerzet. Hoe lang heb je aan de AAS gezeten?

Weet ik niet precies meer. Iets van 7x 14 weken met 750mg tren en 250mg test en 2x MT als zwaarste kuur.

What the actual fuck? Knap dat je het openbaar maakt man. Ik ken je verder niet echt, maar ben toch een beetje verbaasd. Zo zie je maar weer: je weet nooit wat er in iemands' hoofd omgaat. Ik denk dat je zelf ook wel weet dat je niet voor het meest sociaal-geaccepteerde pad kiest en dat t wel eens moeilijk kan worden voor je. Ik wens je veel sterkte.

Dank je wel voor het sterkte wensen. Heb meer en meer een basis van een groep mensen gevonden die mij accepteren hoe ik ook ben.

Klasse.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar kunnen zijn wie je bent, is heel belangrijk.
Mijn beste vriend is gay en heeft dat jaren lang voor zich gehouden uit angst voor meningen.
Hoop dat dit je een beetje rust van geest geeft.

Ik denk niet gay te zijn maar ik weet het allemaal niet meer zo na zoveel al zoveel jaren weggedrukt te hebben. Ik zou als vrouw graag op vrouwen vallen maar ik ben geen vrouw en die keuze wil ik nu ook weer niet maken. Wil individueel mezelf zijn met al mijn mannelijke en vrouwelijke kanten.

Heftig en ook weer niet. Nergens om je voor te schamen.

Zoals brieke het al zei : Ik zie zelf het liefst dat mannen en vrouwen die zichzelf durven te zijn.

Er zijn genoeg vrouwen die wel een man willen die niet de typische macho voetballer mentaliteit hebben. Als je jezelf bent zal je wel snel de juiste match vinden.

Zit in een sociale omgeving waar macho mannen sws niet passen maar in relatie met vrouwen blijft het lastig. Ik heb heel veel vriendinnen maar ben nooit de vriend.

Knap dat je dit zo kan vertellen.
Heb je een gezin(vrouw kinderen)?

Suc6 met de zoektocht naar jezelf.

Nee, 10 jaar geleden ging een relatie uit van 6 jaar samen wonen. Dat had niks te maken met mijn vrouwelijke kanten verder. Daarna heb ik heel lang met mezelf overhoop gelegen. Ben heel veel gaan drinken en destructief gaan leven en ben sinds januari 2015 gestopt met drinken. Toen ben ik op zoek gegaan naar mezelf en dealen met mijn emoties en wie ik nu echt ben. Dit is het vervolg op die stap.
 
Van je afschrijven is een wonder middel, dat maakt het echter niet minder knap dat je dit, enigszins soort van anoniem, toch je verhaal weer neerpent. Jouw openheid is er 1 van de zeldzame soorten.

Bij deze in elk geval succes in het zijn zoals je bent, zoektochten naar wie we zijn doen ons nog weleens vergeten waar het om draait; leven in het nu.

In het hier en nu leven en zaken rondom mindfullness, yoga en mediteren en non-dualiteit, heb ik sinds een tijd geïntegreerd in mijn leven. Je hebt helemaal gelijk dat het een valkuil is dat zoeken naar wie je wil zijn/worden ervoor kan zorgen dat je de toekomst in blijft kijken en nu kan vergeten..... thnx voor de relevante reminder.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Sterk van je, Ymir.

Denk dat veel mensen compensatie zoeken voor iets waar ze ontevreden of onzeker over zijn. Hoef je je niet slecht over te voelen, maar denk dat het in jouw geval idd beter is om anabolen links te laten liggen en andere manieren te zoeken om daarmee om te gaan.

Ook al zijn hulpverleners vaak de laatsten om zelf hulp te aanvaarden ( ;) ), kan je overwegen om iemand te zoeken die ervaring heeft met zo'n dingen. Niet omdat het imo een probleem is, maar vooral om aan je onzekerheid daarrond te werken en vrede te nemen met jezelf. In België heb je bijvoorbeeld CGSO's die wel wat afweten van 'gender' in het algemeen.

Vind het lullig van mezelf om je even professioneel door te verwijzen, maar je weet wel dat ik het altijd goed bedoel met je :roflol:

Denk te lezen dat je het persoonlijk aanvoelt dat ik jou zou vragen om mij te helpen. Je hoeft het niet lullig te vinden dat je mij doorverwijst. Ik heb in mijn kennissen kring inmiddels mensen die in de voorlichting van LGBT groepen gezeten hebben, die coach zijn in persoonlijke ontwikkeling, die zelf ook de meest persoonlijke dingen delen.....en ik heb hypnotherapie ivm het gepest zijn vroeger en mijn zorgzaamheid naar mijn altijd depressieve moeder en dominante vader met zijn superman gedrag die mij nooit zag staan. Daarin komt het man vrouw thema nadrukkelijk aan de orde. Zij is professioneel psycholoog. Ik ben best handig in het creëren van mijn eigen netwerk om mij heen. Juist door mezelf zijn kom ik nieuwe mensen tegen waarbij ik mezelf mag zijn. Dat voelt als thuiskomen. En hier op de bodybuilding site blijf ik mij thuis voelen met de oefeningen en het trainen. Maar blijf ik anders als veel van jullie. En dat is helemaal oke.....
 
En niet voor niets was dit al jaren mijn onderschrift.....twee zoenende vrouwen en een bijschrift wat altijd waar is. Niet voor niets had ik een vrouwelijke avatar met een spuit. Ben blij dat ik ondanks dat vreemde verhaal op een BB site ik ook hier mezelf kan en mag zijn. :)

15zlm8.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik las biodanza en dacht gelijk aan 'ik vertrek'!


Succes met jezelf vinden, accepteren en die gedaantewisselingen door invloed van hormonen te stoppen.
 
Sterk!

Maak de keuzes die jou gelukkig maken!
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Denk te lezen dat je het persoonlijk aanvoelt dat ik jou zou vragen om mij te helpen.
Had ik daar dan geen reden toe? :p
Je hoeft het niet lullig te vinden dat je mij doorverwijst. Ik heb in mijn kennissen kring inmiddels mensen die in de voorlichting van LGBT groepen gezeten hebben, die coach zijn in persoonlijke ontwikkeling, die zelf ook de meest persoonlijke dingen delen.....en ik heb hypnotherapie ivm het gepest zijn vroeger en mijn zorgzaamheid naar mijn altijd depressieve moeder en dominante vader met zijn superman gedrag die mij nooit zag staan. Daarin komt het man vrouw thema nadrukkelijk aan de orde. Zij is professioneel psycholoog. Ik ben best handig in het creëren van mijn eigen netwerk om mij heen. Juist door mezelf zijn kom ik nieuwe mensen tegen waarbij ik mezelf mag zijn. Dat voelt als thuiskomen. En hier op de bodybuilding site blijf ik mij thuis voelen met de oefeningen en het trainen. Maar blijf ik anders als veel van jullie. En dat is helemaal oke.....
Goed zo. In je post klonk het gewoon alsof dit echt je eerste stap is, maar blijkbaar heb je mensen waarbij je terecht kan.

Hou ons op de hoogte ;)
 
Back
Naar boven