Fitness Seller

Wil normaal leven

Bezoekers in dit topic

Sowieso wat is normaal ???

Het enige dat ik weet van normaal dat ik niet zo wil zijn.
 
Beast N°1 zei:
kijk voor mij is een BB iemand die ALLE weken traint, alleen een training mist als het ECHT niet kan, zijn voeding 80-90% van de tijd TOP is en er 100% voor gaat! doe je dat niet of wil je dat niet, dan ben je een fitness gay ass mietje :D :D

neenee kerel wil maar zeggen ieder zen ding, maar BB is een way of life, daar kies je voor en anders die je gewoon je zin, wil je echt huge en beestig worden dan kies je daar uiteindelijk toch voor, maar is het gewoon een hobby en om je lichaam wat te definieren, leef dan gewoon zoals je wil en waar jij je het beste bij voelt.

ik was vroeger ook blij met hoe ik eruit zag, ik spande men armpje van 29cm voor de spiegel en zei archhhhhhh :evil: ik ben een beest. nu span ik men 41cm arm en ik ben zo ****ing teleurgesteld in mijn miezerige bouw. voor mij is het trainen een uitdaging en deze heeft veel doelen, ik zal altijd meer en meer willen, en ik droom er soms van hoe ik eruit zou zien binnen een aantal jaar, en als ik daaraan denk wil ik destemeer geld besteden aan supps, voeding, tips en weetjes over het hele BB gebeuren. ik ben nu eenmaal obsessed door de sport en zal kost wat kost beest worden.

de negatieve opmerkingen die ik soms krijg sla ik in de wind , niemand met een miezerig ecto lijfje :p moet mij gaan zeggen dat mijn levensstijl nergens op trekt, ik weet 100% zeker dat ieder van hun geilt op mijn dikke arm die steeds dikker en dikker word door dat 'verkeerd' leven. andere mensen zouden beter wat meer en gezond eten dan zouden ze er niet bijlopen als mini ecto mietjes en elke keer als de wind waait een kou vatten.
kan me daar volledig in vinden,ervaar ik ook.
en doe het ook zo...
 
Tja, als je het er niet voor over hebt, zul je je tevreden moeten stellen met het feit dat je welliswaar een atletisch lichaam kan krijgen, maar dat je geen 10-20kg erbij zal krijgen.
6 maal eten per dag kost wat meer tijd, je moet het klaarmaken en vaker naar de winkel, maar het zit al in mijn dagelijkse routine ingebouwd na een half jaar.
En het is niet zo dat je elke van die 6 maaltijden enorme hoeveelheden moet eten, gewoon een goede uitgebalanceerde voeding.
En ook ik junk af en toe tussendoor, maar 80% van wat ik eet is OK, en daarmee zit ik ver boven de standaard van wat bv. colega's van me eten op het werk (vette hap bestellen op middagdienst enz.)
Alleen als ik een aantal dagen de deur uit ben, en moeilijker over goede voeding kan beschikken (ik sta enkele keren per jaar op beurzen bv.) dan leg ik me er bij neer, maar in een beetje hotel met een goed ontbijtbuffet kun je s'morgens al behoorlijk goed eten.
En dat je een weekend of week tijdens vakantie ook minder zult kunnen eten beschouw ik maar als een cut tussendoor, want vaak kun je dan ook niet trainen. (al is 2 weken in de Alpen 4000ers pakken een enorme training op zich, een zeer felle cut)

En nog iets, dat merk ik bij mezelf, als je hard genoeg werkt op een training komt de honger vanzelf.
 
Laatst bewerkt:
bartp zei:
Sowieso wat is normaal ???

Het enige dat ik weet van normaal dat ik niet zo wil zijn.

normaal???
voor mij is een bber normaal omda ik weet wat ie er moet voor doen.

voor een gewoon mens is da niet normaal.
als ik hun zegt wat ik ervoor over heb dan zeggen ze dat ik zot ben.
(ben da ook :D )
dus alle bbers zijn beetje buitenaards(zal het zo maar noemen) voor de gewone mens.

zelf heb ik het er niet moeilijk mee om zo te leven,
om anders te zijn dan de meeste gewone mensen ;)

als ze zeggen waarom doe je da,?
zeg ik eerst voor mezelf en dan dat ik er niet wil uitzien als hen :D

als je rond u kijkt zie je veel mensen geen enkele moeite doen om er deftig uit te zien.. :eek:
 
Lauw zei:
Juist!
Veel normale mensen zijn niet gelukkig omdat hun normale levensstijl geen vrije keuze is, ze volgen een normale levensstijl vanwege sociale druk of omdat ze denken dat dat ‘zo hoort’.
En vervolgens reageren ze hun frustratie over hun normale levensstijl af op mensen die bewust hebben gekozen voor een abnormale levensstijl, zoals bodybuilders bijvoorbeeld.

Normaal mens: gadverdamme! Eet je een bakje tonijn leeg!?
Bodybuilder: ja.
Normaal mens: maar dat is toch niet normaal!?
Bodybuilder: nee.
Normaal mens: waarom doe je dat dan?
Bodybuilder: daar krijg ik dikke spierballen van.
Normaal mens: Oh, je wilt eruit zien als een Arnold Schwarzeneggert.
Bodybuilder: ja.
Normaal mens: maar dat is toch niet normaal!?
Bodybuilder: nee.
Normaal mens: waarom doe je dat dan?
Bodybuilder: dan heb ik meer kans om te nken als jij met je uitgezakte bierpens.


Haha helemaal waar, alleen die laatste zin durf ik meestal niet te zeggen omdat die gasten die vaak in de kroeg hangen meer chicks nken dan ik die meestal met mn bakkie kwark achter die pc zit :D:D:D
 
jan jij moet meer nken met je akelig perfecte body
 
dus jullie trainen om te nken :D dan hoef ik niet eens te trainen :p
 
Dit is zo herkenbaar.....
Ik dacht dat ik de enige was die zulke gedachtes had maar ben erachter dat het erbij hoort.
Je bent dus nooit klaar met trainen, eten, vitamines en shakes, is toch niet normaal meer ?
En als je Scwarzie tegenwoordig ziet denk je waar doe ik het dan allemaal voor ?
Maar we zijn toch niet normaal, ik wil niet normaal eruit zien, ik wil er anders uit zien dan normaal en spierscheurtjes zijn niet normaal dus de lat gaat steeds hoger en ja ik ben nooit tevreden terwijl ik er beter uitzie als toen ik 18 was... ;)
 
Back
Naar boven