MuscleMeat

Wil normaal leven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Matskov

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
18
Waardering
0
Beste

Ik ben het beu om zoveel maal per dag te eten, geld in vitamines en mineralen te steken en whey shakes te maken? Vanaf nu leef ik terug zoals de meeste mensen 3x per dag gezond en goed eten, voldoende slapen. Als ik dit combineer met powertraining, wat zullen de gevolgen zijn buiten trager vooruit gaan?

Mvg
 
Matskov zei:
Beste

Ik ben het beu om zoveel maal per dag te eten, geld in vitamines en mineralen te steken en whey shakes te maken? Vanaf nu leef ik terug zoals de meeste mensen 3x per dag gezond en goed eten, voldoende slapen. Als ik dit combineer met powertraining, wat zullen de gevolgen zijn buiten trager vooruit gaan?

Mvg

Wat denk je zelf :rolleyes:

Voor mij zijn die dingen allemaal normaal, het is mijn levensstijl geworden.

je zal groeien alleen veel minder snel.
 
is te zien ... als je echt huge bent, zal je spiermassa verliezen ...
als je nog niet echt zo gespierd bent zal je trager vooruit gaan...

iedereen op dit forum wil altijd über pro doen .... maar het gaat ook zonder, gewoon wat trager

anders zal het best meevallen ... zorg gewoon dat je 3 goeie, gevarieerde gezonde maaltijden eet, en misschien nog een whey shakeje achter je training
 
Veel minder snel groeien heb ik er voor over om mijzelf mentaal beter te voelen en humaner.
 
Matskov zei:
Beste

Ik ben het beu om zoveel maal per dag te eten, geld in vitamines en mineralen te steken en whey shakes te maken? Vanaf nu leef ik terug zoals de meeste mensen 3x per dag gezond en goed eten, voldoende slapen. Als ik dit combineer met powertraining, wat zullen de gevolgen zijn buiten trager vooruit gaan?

Mvg


toen ik nog een normaal mens was:p
at ik ook zo'n 4/5x per dag hoor..
 
Matskov zei:
Als ik dit combineer met powertraining, wat zullen de gevolgen zijn buiten trager vooruit gaan?
Denk dat je je beter zal voelen, meer van het eten zou genieten, minder stress hebben en waarschijnlijk meer plezier in het hele traninggebeuren zal hebben, het is onzin op een manier te leven waar je eigenlijk niet 100% achter staat, doe het gewoon op je eigen manier ipv te leven zoals je bij anderen ziet en dat maar na aapt, jij bent hen niet, zij jou niet
 
Gewoon doen, als je je hier lekkerder bij voelt, een dieet waar je tegen opziet zal je toch niet lang kunnen volhouden.
Het groeien zal waarschijnlijk wel langzamer gaan, maar misschien wil je ook niet zo huge worden, maar een mooi afgetraind lichaam ?
 
Je zit zal zo op een plateau zitten. 6 maanden tot in het gunstigste geval hooguit 1 jaar kan je noch spiermassa winnen en krachttoename hebben.

Daarna zal je toch eiwitten en een calorieoverschot nodig hebben als je echt flink wil groeien.

Je kan dus trainen tot een mooi atletisch figuur en het dan onderhouden als dat je doel is prima. Maar als je echt huge wil worden zal je toch meer moeten vreten.
 
kun je best doen idd als je daar aan toe bent.
Aan de andere kant; koop een blender --> maak 2 dikke vette caloriebommen. Eet nog een bakje kwark. Neem wat broodjes kip mee naar je werk en wat pasta met tonijn en je bent alweer bijna klaar. Kost je mss een half uurtje bereiden per dag en je groeit als een idioot!

maar ik begrijp het wel.
 
Matskov zei:
Beste

Ik ben het beu om zoveel maal per dag te eten, geld in vitamines en mineralen te steken en whey shakes te maken? Vanaf nu leef ik terug zoals de meeste mensen 3x per dag gezond en goed eten, voldoende slapen. Als ik dit combineer met powertraining, wat zullen de gevolgen zijn buiten trager vooruit gaan?

Mvg

Onzin!!! Je kunt een huisje, boompje, beestje leven gaan aannemen, een stationwagen nemen, twee kids en een labrador, maar als bodybuilder zul je nooit een normaal leven krijgen (afgaande op de buitenwereld). Je blijft altijd een geval apart.

Hou toch op man. Zet de bodybuildingsT door en je zult zien dat je na een tijdje niet meer anders kan. Dan gaat alles vanzelf. Dan eet je, drink je, train je, denk je, leef je en neuk je als een bodybuilder.

Mooier kan het toch niet!!!
 
Ik begrijp je ook, het speelt met je hoofd, toch zou ik niet graag terug willen na de situatie waarin ik begon met dieet en sport. Ik denk dat je voor ogen moet houden waarvoor je het doet! go with the flow ;)
 
Matskov zei:
Beste

Ik ben het beu om zoveel maal per dag te eten, geld in vitamines en mineralen te steken en whey shakes te maken? Vanaf nu leef ik terug zoals de meeste mensen 3x per dag gezond en goed eten, voldoende slapen. Als ik dit combineer met powertraining, wat zullen de gevolgen zijn buiten trager vooruit gaan?

Mvg

Vraagje, hoelang zit je al op voedingschema?
 
saint zei:
Onzin!!! Je kunt een huisje, boompje, beestje leven gaan aannemen, een stationwagen nemen, twee kids en een labrador, maar als bodybuilder zul je nooit een normaal leven krijgen (afgaande op de buitenwereld). Je blijft altijd een geval apart.

Hou toch op man. Zet de bodybuildingsT door en je zult zien dat je na een tijdje niet meer anders kan. Dan gaat alles vanzelf. Dan eet je, drink je, train je, denk je, leef je en neuk je als een bodybuilder.

Mooier kan het toch niet!!!

bedoel je ipv van een sigaretje na de coïtus een eiwitshake ??? :D
 
Laatst bewerkt:
Matskov zei:
Beste

Ik ben het beu om zoveel maal per dag te eten, geld in vitamines en mineralen te steken en whey shakes te maken? Vanaf nu leef ik terug zoals de meeste mensen 3x per dag gezond en goed eten, voldoende slapen. Als ik dit combineer met powertraining, wat zullen de gevolgen zijn buiten trager vooruit gaan?

Mvg


Je moet er iets voor over hebben.
 
Paar maanden was ik daar mee bezig.
Maar waar ik train weten sommige zelfs niet wat ik bedoel, dusja het wordt nogal sterk onsportief bekeken en overdreven.
 
^ Dan is het eerder tijd voor een nieuwe gym dan een nieuw voedingsschema!
 
Doen waar je je goed bij voelt :)
 
Ga je nu twijfelen omdat lui in die 'sportschool' je raar vinden? Zoek dan een andere school, want ik pleit niet voor een 'alles moet hardcore'-attitude, maar maar 5-6x per dag wat eten hoeft helemaal geen probleem te zijn.
 
Gewoon lekker junken met voldoende eiwitten
en als je wilt afvallen gaan dieeten :D


damn, ik hou van Lee Priest!
Jopie style
 
Back
Naar boven