Fitness Seller

Wil normaal leven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je minder vaak eet zul je meer moeten eten in die maaltijden om te groeien. Dat is juist de reden dat ik liever wat vaker iets minder eet. Als ik gewoon 3 keer per dag eet groei ik voor geen meter (been there, done that).
 
saint zei:
Onzin!!! Je kunt een huisje, boompje, beestje leven gaan aannemen, een stationwagen nemen, twee kids en een labrador, maar als bodybuilder zul je nooit een normaal leven krijgen (afgaande op de buitenwereld). Je blijft altijd een geval apart.

Hou toch op man. Zet de bodybuildingsT door en je zult zien dat je na een tijdje niet meer anders kan. Dan gaat alles vanzelf. Dan eet je, drink je, train je, denk je, leef je en neuk je als een bodybuilder.

Mooier kan het toch niet!!!


ZO is het !! het is geen hobby.. het is niet om eventjes te doen.. het is gewoon een levensstijl ! je zal altijd het aparte gastje blijven, en reacties zul je altijd blijven krijgen van mensen die je weer leert kennen, zowel positief (respect) als negatief (vaak jaloezie).
 
ach, ik vind dat veel bodybuilders er ongelukkiger er bij lopen dan de meeste mensen. Erg ontevreden en altijd maar gefixeerd.

Er is meer in het leven dan alleen maar juist schoon voedsel eten. Daarbij wordt je er ook nog ongelukkig van en ben je vaak op je tenen getrapt omdat je niet lekker in je vel zit. Teminste dat ik mijn ervaring.

En dat is het toch niet waard?
kijk dat je op dieet gaat om in de zomer er droog bij te staan, of beter gezegd, dat je gaat dieeten om op podium er goed bij te staan. Dat vind ik alleen goed, maar naast je westrijd ook nog als een bezetende met voeding bezig te zijn. Dan slaag je volgens mij de plank mis.
Dat je op je voeding moet letten is logisch, maar je hoeft niet moeilijk zitten doen als je een plak cake aangeboden krijgt. :rolleyes:
 
Probeer een beetje de juiste balans te vinden tussen moeten en willen..
 
lionel zei:
^ Dan is het eerder tijd voor een nieuwe gym dan een nieuw voedingsschema!



100% mee eens!Zo nu en dan van gym veranderen kan zeker geen kwaad!
 
bodybuilding is a way of life. bodybuilding is een prachtige sport maar heeft ook veel negatieve kenmerken.Het eten is geen probleem ik vind t super dat ik zo vaak mag eten. schoon eten vind ik ook geen probleem heb geen behoefte aan shit. echter mijn ervaring dat ik sinds 2,5jaar geleden ben begonnen met bodybuilding is dat ik me vaak onzeker voel. Me voeding is perfect ik groei ook lekker maar toch je wilt meer. Zelfde idee is de weegschaal hij gaf bij mij in maart dit aan: 184- 94,5kg en in juni gaf hij dit aan:184-87kg. bf was van 14 naar 9a8% gegaan. Maar toch je voelt je kleiner kleren zitten iets losser. gevolg je begint 2maanden vroeger als je gepland weer in een bulk. Nooit te vreden zijn is aan de ene kant een goede eigenschap maar ook een slechte. Kan me serieus heel ongelukkig voelen als ik naar me lichaam kijk. terwijl ik toch wat groter ben dan gemiddeld.grts en suc6
 
Jopie zei:
ach, ik vind dat veel bodybuilders er ongelukkiger er bij lopen dan de meeste mensen. Erg ontevreden en altijd maar gefixeerd.

Er is meer in het leven dan alleen maar juist schoon voedsel eten. Daarbij wordt je er ook nog ongelukkig van en ben je vaak op je tenen getrapt omdat je niet lekker in je vel zit. Teminste dat ik mijn ervaring.

En dat is het toch niet waard?
kijk dat je op dieet gaat om in de zomer er droog bij te staan, of beter gezegd, dat je gaat dieeten om op podium er goed bij te staan. Dat vind ik alleen goed, maar naast je westrijd ook nog als een bezetende met voeding bezig te zijn. Dan slaag je volgens mij de plank mis.
Dat je op je voeding moet letten is logisch, maar je hoeft niet moeilijk zitten doen als je een plak cake aangeboden krijgt. :rolleyes:

Helemaal mee eens. Relax, geniet van het leven, doe de dingen die je leuk vind, en stress niet zo. Voor je het weet krijg je een blessure, of een ziekte en kan het voorbij zijn... leef vandaag !

(ik doe dan ook niet aan clean bulking, niet dat ik van junkfood hou, maar een calorie is een calorie, een tekort aan gezonde voeding zal ik echt niet oplopen).
 
Matskov zei:
Beste

Ik ben het beu om zoveel maal per dag te eten, geld in vitamines en mineralen te steken en whey shakes te maken? Vanaf nu leef ik terug zoals de meeste mensen 3x per dag gezond en goed eten, voldoende slapen. Als ik dit combineer met powertraining, wat zullen de gevolgen zijn buiten trager vooruit gaan?

Mvg


Begrijp je frustratie.....volg zelf ook al jaren een dieet maar ben er de laatste
tijd ook wel wat flexibeler mee!Kan redelijk wat jongens die gewoon eten wat
de pot schaft en toch redelijk progressie maken!Mijn opinie hier over is dat
het ook veel met je genetica t maken heeft.Er zijn gewoon jongens die nu een-
maal sneller groeien dan anderen.En die kunnen op hun beurt(als ze dat willen!)Wat flexibeler met voeding omgaan!
 
Waarom zou je niet kunnen genieten van het leven als een bber? **** t ik heb 2 banen, train 4 x per week kt, 6 x per week cardio, strikt voedingsschema en ik heb nog tijd voor mijn hobbies, uitgaan in t weekend, vrouw en de dingen die ik leuk vind in t leven. Iedereen heeft maar zon idee van dat je niet gelukkig bent als bber en dat je maar junk moet gaan eten, maar ik ben veel gelukkiger als ik die junk oversla en mezelf in de spiegel week na week zie transformeren. BB geeft je ook een doel in je leven, iets wat veel mensen niet hebben.
 
punani zei:
bodybuilding is a way of life. bodybuilding is een prachtige sport maar heeft ook veel negatieve kenmerken.Het eten is geen probleem ik vind t super dat ik zo vaak mag eten. schoon eten vind ik ook geen probleem heb geen behoefte aan shit. echter mijn ervaring dat ik sinds 2,5jaar geleden ben begonnen met bodybuilding is dat ik me vaak onzeker voel. Me voeding is perfect ik groei ook lekker maar toch je wilt meer. Zelfde idee is de weegschaal hij gaf bij mij in maart dit aan: 184- 94,5kg en in juni gaf hij dit aan:184-87kg. bf was van 14 naar 9a8% gegaan. Maar toch je voelt je kleiner kleren zitten iets losser. gevolg je begint 2maanden vroeger als je gepland weer in een bulk. Nooit te vreden zijn is aan de ene kant een goede eigenschap maar ook een slechte. Kan me serieus heel ongelukkig voelen als ik naar me lichaam kijk. terwijl ik toch wat groter ben dan gemiddeld.grts en suc6

Denk dat het nooit tevreden zijn een erg belangrijke eigenschap is!ALTIJD meer en groter willen!Misschien komt er een dag dat je zegt en nu is t mooi
geweest!Maar waarschijnlijk komt die er NOOIT!Omdat je telkens weer je
grenzen gaat verlegen.En dat vind ik nou t mooiste van deze sport!
 
Ik ben een Bourgondische bodybuilder, eten is mijn passie. Ik ben al een dag van tevoren helemaal aan het bedenken wat ik allemaal ga eten de volgende dag heerlijk. Verder ga ik zo vaak als me budget het toelaat uit eten Italiaans,Spaans, Thai, Rijsttafel, Japans, gewoon lekker eten zonder na te denken of het goed voor me is. Matskov ga op Kook cursus en ga lekker leren koken dan is het geen straf meer maar een traktatie.
 
Man-Mountain zei:
Waarom zou je niet kunnen genieten van het leven als een bber? **** t ik heb 2 banen, train 4 x per week kt, 6 x per week cardio, strikt voedingsschema en ik heb nog tijd voor mijn hobbies, uitgaan in t weekend, vrouw en de dingen die ik leuk vind in t leven. Iedereen heeft maar zon idee van dat je niet gelukkig bent als bber en dat je maar junk moet gaan eten, maar ik ben veel gelukkiger als ik die junk oversla en mezelf in de spiegel week na week zie transformeren. BB geeft je ook een doel in je leven, iets wat veel mensen niet hebben.


Ik heb ook nooit veel problemen gehad om me aan men voedingsschema t houden!Maar merk wel nu ik er wat flexibeler mee omspring ik mezelf zowel
lichamelijk als geestelijk er wel lekkerder bij voel!
 
@freak idd je bent nooit tevreden en dat maakt deze sport mooi. maar soms heel soms zou je willen dat je vrolijk bent als je naar jezelf kijkt en niet zoals nu: leuk je bent goed droog abs zijn er mooi maar er moet nog zker aardig wat massa bij. maa rgoed dat blijft altijd.grts
 
Frenkpie zei:
ZO is het !! het is geen hobby.. het is niet om eventjes te doen.. het is gewoon een levensstijl !
Voor jou maar niet voor iedereen. Voor zat mensen is het 'gewoon' een hobbie. Nix mis mee :)
 
Amxerxes zei:
Ik ben een Bourgondische bodybuilder, eten is mijn passie. Ik ben al een dag van tevoren helemaal aan het bedenken wat ik allemaal ga eten de volgende dag heerlijk. Verder ga ik zo vaak als me budget het toelaat uit eten Italiaans,Spaans, Thai, Rijsttafel, Japans, gewoon lekker eten zonder na te denken of het goed voor me is. Matskov ga op Kook cursus en ga lekker leren koken dan is het geen straf meer maar een traktatie.

Haha ben het helemaal met deze man eens.

Zelf heb ik een schema waar ik me altijd aan houd, behalve als er goed en lekker gegeten gaat worden. komt meestal neer op een keer per week. Omdat ik me daarnaast altijd aan mijn schema houd en dat vuilnis van die fastfood ketens niet te vreten vind, blijf ik op die manier helemaal in shape. Zowel tijdens de bulk als in de cut.

Als je zo een moeite hebt met je schema, verander de inhoud er dan van ! Leer inderdaad koken, maak er iets lekkers van ! Ga inderdaad niet dingen tegen je zin in zitten vreten. Lust je geen kwark ? eet dan kip ! Bijvoorbeeld... Zo moeilijk is dat toch niet ?

Ik eet 7 keer per dag en geniet van iedere maaltijd. Als je het goed doet is het juist heerlijk om zo te leven. veel eten, lekker eten en gezond eten en ook nog eens in shape zijn. het leven van een BB'er is toch prachtig wat dat betreft ?! Ik weet in elk geval nieteens meer beter en zou nooit meer anders willen.
 
Ik eet ook 7 x per dag gezond en volgens de vereiste voedingswaarden. Ik ga alleen niet zoals sommige hier dingen die ik niet lust naar binnen werken onder het motto vreten zal je...... Ik probeer gewoon van elke maaltijd iets lekkers te maken, hierdoor heb ik een gezond bulk en cut eetpratoon ontwikkeld waar ik makkelijk de rest van mijn leven mee door kan gaan en nooit gore dingen naar binnen hoef te werken dit maakt het allemaal een stuk makkelijker
 
Je kan het ook opdelen in periodes, ik ben in de winter vrij strikt bezig maar in de zomer wordt ik losser qua training en voeding. De boog kan niet altijd gespannen zijn. Betekent overigens niet dat ik volledig los ga, maar een paar maanden minder strikt is gewoon een aangename adempauze. Dan ben ik in september gemotiveerd genoeg om een nieuwe cyclus van zeker 6 maanden zware training en strikt dieeten aan te gaan.
 
Ik was eerst ook altijd even strikt... werd ik er gelukkiger van? Nee! Nu heb ik zoals EricR zegt hele strikte periodes, en wat minder strikte zoals nu in de vakantie. Heb ik een cheat dag gehad of training gemist, dan eet ik de volgende dag wat minder of schuif de training iets op.
Ja je gaat minder/niet vooruit, maar als je lichaam maar onderhoud des te meer reden weer hard te knallen erna, heb ik er geen zin in dan niet.. komt vast wel weer, als het plezier in trainen er maar blijft!
 
Ik heb besloten, ik hou het bij 3maal per dag goed en gezond eten en als tussendoortje een bakje kwark met havermout,honing en een banaan. Zo zal ik ook meer genieten van de fitness, dat was ook mijn eerste doelstelling als ik mijn eerste voet daar binnen zette.
 
punani zei:
@freak idd je bent nooit tevreden en dat maakt deze sport mooi. maar soms heel soms zou je willen dat je vrolijk bent als je naar jezelf kijkt en niet zoals nu: leuk je bent goed droog abs zijn er mooi maar er moet nog zker aardig wat massa bij. maa rgoed dat blijft altijd.grts



Helemaal mee eens pu....daarom werk ik ook altijd met een stappen plan!
Tuurlijk als ik 90 ben wil ik graag 100 zijn!Maar das op korte termijn(haast)
niet haalbaar!Dus:eerst 92,5 dan 95 dan 97,5 en dan..................

Grtz Freak!
 
Back
Naar boven