MuscleMeat

Wil normaal leven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eten is belangrijk en niet alleen voor een bodybuilder. Het nemen van meer dan 3 maaltijden per dag is imo zonder meer iets dat meer mensen zouden moeten doen!
Ikzelf leef al een jaar lang redelijk schoon qua voedsel. Met BB zijn er een aantal dingen bij gekomen: de shakes, de lijnzaadolie, extra eieren, dat soort shit.
Ik voel me erg goed bij de voeding die ik neem en het is voor mij geen opgave om de dingen tot me te nemen die ik moet eten. (al schiet er in drukke schooltijden wel eens eentje bij in) Eten is voor mij altijd een gevoelskwestie geweest, dus het precies afwegen is niet iets dat in mn straatje ligt. Ik hou van eten en wil dat graag zo houden!
MAAR, ik zie BB als een aanvulling op mijn leven, niet het doel van mijn leven. Ik wil best groot worden, maar om in een jaar 20 kg aan te gaan komen, hoeft voor mij niet per se. Het is sowieso een sport waarbij je in 'overleg' moet treden met je lichaam. Voordat beide partijen elkaar verstaan ben je wel even verder... Geduld is nergens schoner dan bij BB. Ik doe nog genoeg fout (al zul je me bijna nooit met een vette hap betrappen of een zak chips), maar alles komt met de tijd.

Het trainen vind ik heerlijk. Het bevredigt een bepaald primair gevoel in me. Gewoon in mezelf tekeer gaan door met gewichten te smijten. Fantastisch. Het eten voor het gezonde (en lekkere!) en het trainen voor de kick.

ohw ja slaap.... nou ja, wijsheid komt zoals gezegd met de jaren :D
 
Laatst bewerkt:
kan er in komen wat je bedoelt.
als je weggaat moet je zorgen dat je eten mee hebt,hier en daar.
en als je niets bij hebt loop je te stressen,ofwel probeer je iets te kopen en dan hebben ze niet wat goed voor je is.
je moet eens naar de decascoop gaan!!!een ramp..

maar vorr mij is het een levensT,afwegen alledagen men zakje klaarmaken voor mee te doen naar het werk.
als ik weg ga enz...

kritiek krijg ik vaak,zowel in de fam als sommige vrienden..
waarom si en waarom la..
je bent toch groot genoeg,moest ik da hebben was ik wel tevreden..

en als je je strikt wil houden zoals ik doe,kan het zijn da je wel eens iets laat liggen
als je op bezoek bent..

maar ja alleen zo ga ik men doel sneller bereiken.
ook kwa training ben ik zo,ene gemist voel ik me slecht..
op da punt zou ik miss iets losser moeten zijn,zou me miss beter voelen dan???
maar ja,ben nu zo niet,gelukkig...

voor velen is bb niet weggelegt,gene karakter...
 
Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt man. Als jij dit dieeten niet flex vind dan doe het gewoon niet. Zou zonde zijn als je dadelijk een oude lul bent en terug kijkt op een leven geforceerd eten en dingen doen waar je eigenlijk niet echt staat.
 
weetje.. als ik dit zo lees, blijft schema vreten, **** die gym, ga door waar je mee bezig bent en laat zien hoe het wel moet..
 
BBnoel zei:
weetje.. als ik dit zo lees, blijft schema vreten, **** die gym, ga door waar je mee bezig bent en laat zien hoe het wel moet..
doe ik ook,zeg steeds tegen mezelf..
ooit word ik beter dan jullie :D
 
ieder zijn ding...
 
Stom draadje. Normale mensen zijn stom.

Als ik weet waar je woont kom ik langs om je een bak kwark te laten vreten! Dat doen normale mensen niet.
 
Ieder zijn ding,ik ben eraan gewend en ben gelukkig.
 
Nog iets,denk je dat veel 'normale' mensen zich goed in hun vel voelen? Ik ken er veel die al heel hun leven ontevreden zijn maar ze modderen voort aan maar zijn wel sociaal aanvaard qua eetsT.
 
Juist!
Veel normale mensen zijn niet gelukkig omdat hun normale levensstijl geen vrije keuze is, ze volgen een normale levensstijl vanwege sociale druk of omdat ze denken dat dat ‘zo hoort’.
En vervolgens reageren ze hun frustratie over hun normale levensstijl af op mensen die bewust hebben gekozen voor een abnormale levensstijl, zoals bodybuilders bijvoorbeeld.

Normaal mens: gadverdamme! Eet je een bakje tonijn leeg!?
Bodybuilder: ja.
Normaal mens: maar dat is toch niet normaal!?
Bodybuilder: nee.
Normaal mens: waarom doe je dat dan?
Bodybuilder: daar krijg ik dikke spierballen van.
Normaal mens: Oh, je wilt eruit zien als een Arnold Schwarzeneggert.
Bodybuilder: ja.
Normaal mens: maar dat is toch niet normaal!?
Bodybuilder: nee.
Normaal mens: waarom doe je dat dan?
Bodybuilder: dan heb ik meer kans om te nken als jij met je uitgezakte bierpens.
 
true,food is the cure man,food is the cure!
 
bartman zei:
true,food is the cure man,food is the cure!
Hehehe ik zaterdag ook weer vrolijk met mijn receptje B&J naar de plaatselijke Dr. Appie :D :D ;)
 
kijk voor mij is een BB iemand die ALLE weken traint, alleen een training mist als het ECHT niet kan, zijn voeding 80-90% van de tijd TOP is en er 100% voor gaat! doe je dat niet of wil je dat niet, dan ben je een fitness gay ass mietje :D :D

neenee kerel wil maar zeggen ieder zen ding, maar BB is een way of life, daar kies je voor en anders die je gewoon je zin, wil je echt huge en beestig worden dan kies je daar uiteindelijk toch voor, maar is het gewoon een hobby en om je lichaam wat te definieren, leef dan gewoon zoals je wil en waar jij je het beste bij voelt.

ik was vroeger ook blij met hoe ik eruit zag, ik spande men armpje van 29cm voor de spiegel en zei archhhhhhh :evil: ik ben een beest. nu span ik men 41cm arm en ik ben zo ****ing teleurgesteld in mijn miezerige bouw. voor mij is het trainen een uitdaging en deze heeft veel doelen, ik zal altijd meer en meer willen, en ik droom er soms van hoe ik eruit zou zien binnen een aantal jaar, en als ik daaraan denk wil ik destemeer geld besteden aan supps, voeding, tips en weetjes over het hele BB gebeuren. ik ben nu eenmaal obsessed door de sport en zal kost wat kost beest worden.

de negatieve opmerkingen die ik soms krijg sla ik in de wind , niemand met een miezerig ecto lijfje :p moet mij gaan zeggen dat mijn levensstijl nergens op trekt, ik weet 100% zeker dat ieder van hun geilt op mijn dikke arm die steeds dikker en dikker word door dat 'verkeerd' leven. andere mensen zouden beter wat meer en gezond eten dan zouden ze er niet bijlopen als mini ecto mietjes en elke keer als de wind waait een kou vatten.
 
ecto: waarom train je zo zwaar
ik: omdat ik een beetje sterk ben (een klein beetje maar hoor)
ecto: maar straks ga je er uit zien als Arnold Schwarzenegger
ik: en wat wil je daarmee zeggen ? (niet dat de kans reeel is dat ik er uit ga zien als Ahnold, maar dat terzijde)
ecto: ............ (wat erg fijn was, want mijn set stond weer te beginnen)

Laatst gelogeerd bij een vriendin die zwanger was (nee, niet van mij)... toen ik om 23:00 uur aan een bakje kwark ging nam zij er ook een... nog eentje die een body aan het builden was !!! (eindelijk begrip :))

Ik doe mijn ding, sommige mensen snappen het niet, tja, sneu voor hen. (Voor support en begrip zit ik op dit forum)
 
wazzup zei:
ecto: waarom train je zo zwaar
ik: omdat ik een beetje sterk ben (een klein beetje maar hoor)
ecto: maar straks ga je er uit zien als Arnold Schwarzenegger
ik: en wat wil je daarmee zeggen ? (niet dat de kans reeel is dat ik er uit ga zien als Ahnold, maar dat terzijde)
ecto: ............ (wat erg fijn was, want mijn set stond weer te beginnen)

Laatst gelogeerd bij een vriendin die zwanger was (nee, niet van mij)... toen ik om 23:00 uur aan een bakje kwark ging nam zij er ook een... nog eentje die een body aan het builden was !!! (eindelijk begrip :))

Ik doe mijn ding, sommige mensen snappen het niet, tja, sneu voor hen. (Voor support en begrip zit ik op dit forum)

Wat doe je gek? Denk je dat zo laat eten normaal is? Dat doet toch niemand? En dat zware trainen? Wil je er soms als Schwarzenegger of Olivia bijlopen?? Eet gewoon 3x per dag en til niet te zwaar! Ga eens net als iedereen leven zeg. Idioot! Stop eens met die ongezonde nepsport van je!!
 
Beast N°1 zei:
de negatieve opmerkingen die ik soms krijg sla ik in de wind , niemand met een miezerig ecto lijfje :p moet mij gaan zeggen dat mijn levensstijl nergens op trekt, ik weet 100% zeker dat ieder van hun geilt op mijn dikke arm die steeds dikker en dikker word door dat 'verkeerd' leven. andere mensen zouden beter wat meer en gezond eten dan zouden ze er niet bijlopen als mini ecto mietjes en elke keer als de wind waait een kou vatten.

Mooi gezegd Beast..


Ik zie bodybuilding als de rode draad door mijn leven. Het eten, het trainen, het groeien.. ik zou niet meer zonder kunnen, het is gewoon een deel van wie ik ben. Ik ben van mening dat als je of het eten, danwel het trainen niet op kan brengen bodybuilding niet jou ding is. Tuurlijk hebben we allemaal onze mindere dagen, en zeiken we wel eens maar elke dag weer ben ik er volop mee bezig.. mijn passie, mijn liefde; bodybuilding.

Ik zou zeggen: eet zoals je wilt en zorg dat je gelukkig bent!
 
SideShow zei:
is te zien ... als je echt huge bent, zal je spiermassa verliezen ...

Als hij echt huge is, loopt hij niet te mieten dat hij teveel moet eten.
Is toch niet zo verschrikkelijk zwaar om zes keer per dag te eten. Ik zou de hele dag honger hebben als ik het niet deed.
 
Je moet het lekker zelf weten, je hebt het ervoor over of niet.

Je hoeft het sowiezo niet te overdrijven hoor, als 80% van je maaltijden clean is, zal de overige 20% dat echt niet verpesten, het is immers maar 20%. Als je een maaltijd per dag junkt heb je gemiddeld genomen nog steeds een heel gezond dieet.
 
Voeding en training zijn 1. Wil je het een wel en het ander niet dan kan je niet zo goed stoppen. Dan maar weer terug naar de borst biceps methode van de meeste sportschoolbezoekers toch?
 
Back
Naar boven