Fitness Seller

Wil vaker trainen per week?

Bezoekers in dit topic

Dat is het leuke aan BB. In geen één sport kom je ver met 3x per week trainen maar in de BB sport wel, volgens velen. Als ik tenminste
de adviezen lees. Als je recreatief bezig bent lijkt me dat wel goed maar er zullen er hier toch velen zijn die meer trainen.

lees 'beginner'
 
Dat is het leuke aan BB. In geen één sport kom je ver met 3x per week trainen maar in de BB sport wel, volgens velen. Als ik tenminste
de adviezen lees. Als je recreatief bezig bent lijkt me dat wel goed maar er zullen er hier toch velen zijn die meer trainen.


beter lezen vriend,T,S traint pas 3 weken ,grote onzin om dan al vol gas 5 of 6 dagen in de gym te knallen ,binnen een half jaar zit 95 % weer ongemotiveerd thuis ,

en die "topsporters" waar jij het over hebt trainen tijdens de kuur idd veel meer maar buiten die periode zie je ze ook maar zelden ,de eerste zie je pas weer in de lente verschijnen :roflol:
 
Ik heb het niet over sporters die 'Kuren'?? En die motivatie ligt aan de persoon zelf, niet dan?
 
beter lezen vriend,T,S traint pas 3 weken ,grote onzin om dan al vol gas 5 of 6 dagen in de gym te knallen :roflol:
DIT. Rustig opbouwen, je zult sowieso enorme vooruitgang boeken. Neem de tijd om de basis lifts technisch goed te leren.
 
beter lezen vriend,T,S traint pas 3 weken ,grote onzin om dan al vol gas 5 of 6 dagen in de gym te knallen ,binnen een half jaar zit 95 % weer ongemotiveerd thuis ,

en die "topsporters" waar jij het over hebt trainen tijdens de kuur idd veel meer maar buiten die periode zie je ze ook maar zelden ,de eerste zie je pas weer in de lente verschijnen :roflol:

Daar wil ik nog wat aan toevoegen.

Een beginner heeft niet veel nodig om sterker en gespierder te worden, denk aan de zogenaamde 'beginnergains'.
Onnodig veel werksetjes doen zorgt alleen maar voor een langer herstel, dus minder gains.
Train je al een tijdje dan is het slim om over te stappen op een schema met wat meer volume. Maar daar zou ik het eerste jaar nog niet aan denken.
 
En die motivatie ligt aan de persoon zelf, niet dan?

dat zeker ,maar in deze sport kun je simpelweg niet 10 jaar lang ,6 dagen in de week even hard knallen ,hoeveel motivatie je ook hebt
 
Iedereen bedankt voor de reacties en waardevolle tip! Kan ik zeker wat mee. Besef me nu dat 3 keer peer week fullbody genoeg is voor mij. Daarnaast heb ik nog een andere vraag: ik gebruik nu sinds ongeveer een week Whey Perfection. Ik merk dat ik sindsdien last krijg van puistjes. (al een jaar geen last van gehad) Kan dat hier door komen? En zo ja, is er een andere oplossing?
 
Iedereen bedankt voor de reacties en waardevolle tip! Kan ik zeker wat mee. Besef me nu dat 3 keer peer week fullbody genoeg is voor mij. Daarnaast heb ik nog een andere vraag: ik gebruik nu sinds ongeveer een week Whey Perfection. Ik merk dat ik sindsdien last krijg van puistjes. (al een jaar geen last van gehad) Kan dat hier door komen? En zo ja, is er een andere oplossing?
Heb er ook last van gehad, overstap naar whey hydro heeft goed geholpen voor mij. Geen idee of het door de whey kwam maar na een half jaar acne op mijn rug is deze toch eindelijk verdwenen op het zelfde moment dat ik overgestapt ben naar een hydro variant. (tip: van xxl is een goeie!)
 
Back
Naar boven