AndroidHealthClinic

Wil weten welk toestel het beste is dat ik kan aanschaffen?

Bezoekers in dit topic

PsxPs2Ps3

Novice
Lid geworden
30 okt 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
77kg
Ik ben benieuwd naar welk toestel jullie mij het meeste aanraden. Het gaat al heel lang in mijn hoofd op dat ik thuis wil trainen. Het moet ook betaalbaar zijn en niet de nodige plek innemen want dit toestel komt namelijk op mijn slaapkamer.

Ik had 2 toestellen in mijn gedachten.

Namelijk deze 2 :

http://www.t-fitness.be/nl/Taurus-Total-Trainer-krachtstation-TF-TT3500

of deze :

http://www.t-fitness.be/nl/Taurus-Bio-Force-Krachtstation-TF-BIOF

Het eerste toestel is trainen met je eigen gewicht, je kan er ook nog halter schijven bij kopen.
Maar ik vraag me alleen af hoe effectief het zal zijn.

Het 2de lijkt me beter, alleen vraag ik me af of iets met stikstof wel lang mee gaat en betrouwbaar is.
En of het ook effectief zal zijn.

Het 2de toestel is ook vrij duur maar ik wil als beginner liever thuis beginnen trainen.
Dit voor een betere conditie en lichamelijke uitstraling.
Meer spieren, zichtbare six-pack.

Alle info is welkom. Want via google heb ik al veel opgezocht maar ik kom steeds op dezelfde site(s) uit.
 
Geen van beide. Koop een powerrack + barbell + schijven en eventueel dumbbells.

Die machines die je plaatste zijn troep.
 
Beide troep ik heb nog een goede bankdruk/ squatrack te koop staan inclusief gewichten enzo dit is natuurlijk bagger
 
is geen troep altijd zo negatief over homegyms. Naast een power rack is dit zeker een mooie uitbreiding.
 
Powerrack + barbell + schrijven + bankje, daar kan je alles wel mee trainen en nog op de beste manier ook.
 
is geen troep altijd zo negatief over homegyms. Naast een power rack is dit zeker een mooie uitbreiding.

Sommige homegyms kunnen wel goed zijn maar dit is toch cht troep sprry
 
Met weerstandsbanden ipv gewichten. Zegt genoeg lijkt me :rolleyes: Zelfde verhaal als met die airpress (zo werd het genoemd dacht ik) die op luchtdruk uit een compressortje werken ipv gewichten. Belasting op de spieren fluctueert naarmate je die weerstandsbanden harder aantrekt dus het zal nooit hetzelfde zijn als trainen met echte gewichten.

Is de vloer van je slaapkamer van beton of hout? Daar zal je namelijk ook nog rekening mee moeten houden. Ik zou squatstand, een halter en wat gewichten kopen in plaats van 800 euro uitgeven aan zo'n belachelijk overpriced apparaat.

Maar aangezien je zelf aangeeft dat je eerst in vorm wil raken alvorens naar de gym te gaan zou ik het hele homegym idee skippen. Denk je dat ze je daar niet moeten omdat je nog niet zo gespierd ben? Hiervoor ga je juist naar de gym, dat zullen ze heust wel begrijpen. De meeste gymrats zijn toch dombo's met ecto lichamen omdat ze niet eens weten waar ze nou precies mee bezig zijn :o.
 
Het 2de toestel is ook vrij duur maar ik wil als beginner liever thuis beginnen trainen.
Dit voor een betere conditie en lichamelijke uitstraling.
Meer spieren, zichtbare six-pack.

gast geen geld uitgeven aan een homegym, gewoon goed fittende kleding kopen en een lidmaatschap afsluiten bij een gym + trainingsschema laten samenstellen of dat zelf doen.
 
is geen troep altijd zo negatief over homegyms. Naast een power rack is dit zeker een mooie uitbreiding.

Niet mee eens, 9 van de 10 keer is de kwaliteit en belastbaarheid ronduit slecht te noemen.
Een degelijk powerrack in combinatie met een barbell en wat gewichten is vele malen sterker en langer te gebruiken.
 
Voor dat geld heb je een powerrack + gewichten + bench waar je veel verder mee kan komen
dan heb je wel de ruimte nodig echter
 
Okej niet aanschaffen dus. Maar waarom is een powerrack beter en wat voor oefeningen kan je daar allemaal mee uitvoeren?

Enige goede betaalbare toestellen die ik mij dan wel zou kunnen aanschaffen, namen ervan of links naar de betreffende aankoopsite?
 
Okej niet aanschaffen dus. Maar waarom is een powerrack beter en wat voor oefeningen kan je daar allemaal mee uitvoeren?

Enige goede betaalbare toestellen die ik mij dan wel zou kunnen aanschaffen, namen ervan of links naar de betreffende aankoopsite?
met een powerrack + bench kan je alle halter oefeningen doen (squats, bench press, MP, deadlift, BOR, lunges etc.)

http://www.powercage.nl/ is een "goedkope" site met degelijk spul (zie dat je in België woont, weet geen adressen daar)
Een powerrack neemt echter wel enorm veel ruimte in
ik zou je er iets meer in verdiepen
 
Doe jezelf een plezier en koop niet zo'n all in one toestel.
 
Gewoon beter niet aan beginnen.

Meer in de richting van:
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage/

Maar is vrij duur (2e hands is ook prima en bespaart veel geld)

Beter nog: gewoon direct naar de gym gaan. Je komt daar om te veranderen, niet om je verandering tentoon te stellen.
 
Teveel Playstation gespeeld zeker? :D
 
Back
Naar boven