AndroidHealthClinic

Wilders definitief veroordeeld voor haatzaaien

Bezoekers in dit topic

Wat probeer je hiermee duidelijk te maken, dat intelligentie jou vreemd is?

Poe poe, applausje voor die geweldige opmerking van je! Dus omdat ik beperking van de grootste bedreiging van de wereld, de islam, niet veroordeel ben ik niet intelligent? Hahaha

Hij preekt namelijk niet voor de vrijheid... hij zegt domme dingen die te ver gaan, allemaal om een doel te bereiken (politieke macht). Zodra mensen hem hierop gaan aanspreken gaat hij in de verdediging en gaat onnozel roepen dat wij vrijheden willen beperken. Het ergste is nog dat er weet ik hoeveel domme Nederlanders rondlopen die in zijn spelletje trappen en zich voor zijn karretje laten spannen en niet inzien dat Wilders juist misbruik maakt van dit recht. Hij is het grootste gevaar voor onze vrijheden en niemand anders. Maar dit alles heeft toch geen zin om jou dit uit te leggen want die oogkappen van jou zijn waarschijnlijk nog niet versleten.

Simpele ziel! Bla bla Wilders is dom. Bla bla hij roept domme dingen.. bla bla domme Nederlanders trappen erin, jij bent ook dom bla bla!

Tot nu toe is er maar één iemand die dom, naief en gefrustreerd overkomt en dat ben je toch echt zelf! Had je misschien toch je VMBO af moeten maken!
 
Het CD kon alleen maar dromen van een knettergekke oneliner van Geetrje...
Denk dat dit meer verteld over hoe de maatschappij is veranderd. Ruim 20 jaar terug had Wilders hier nog geen zetel mee kunnen verdienen. Hoe noem je dat ook alweer... evolutie? ;)
Poe poe, applausje voor die geweldige opmerking van je! Dus omdat ik beperking van de grootste bedreiging van de wereld, de islam, niet veroordeel ben ik niet intelligent? Hahaha



Simpele ziel! Bla bla Wilders is dom. Bla bla hij roept domme dingen.. bla bla domme Nederlanders trappen erin, jij bent ook dom bla bla!

Tot nu toe is er maar één iemand die dom, naief en gefrustreerd overkomt en dat ben je toch echt zelf! Had je misschien toch je VMBO af moeten maken!
Je reactie was dom, over links en de sharia, vandaar mijn opmerking.

Wilders is alles behalve dom. Hitler was ook een hele intelligente man en weinig zagen het gevaar van polariseren. Wilders speelt het spelletje slim want hij misbruikt de wet en ziet dat burgers dit kunnen waarderen.

Maar je gaat totaal niet inhoudelijk in op mijn vorige post. En over opleidingsniveau ga ik niet eens beginnen want ik weet niet wat jij hebt gedaan en jij tevens niet welke opleiding ik heb genoten. Weet alleen dat je post qua inhoud niet van hoog niveau is.
 
Een half indische moeder maakt je nog niet tot indo natuurlijk. Dan nog, Wilders is gewoon in Venlo geboren en heeft daar buiten zijn uitstapjes naar Israel altijd gewoond. Echt veel Indische invloed zal er bij Wilders niet te vinden zijn.
 
Als het je niet boeit, begin dan ook niet met 'ik als pinda'. Als 'pinda' zou je geen enkele reden moeten hebben om je in negatieve zin aangesproken te voelen door wat Wilders roept! Wilders is notabene zelf een Indo en dus wees dus alles van hoe integreren WEL moet!

Waarschijnlijk is het de leeftijd dat je zo naief denkt, de linkse invloeden op de middelbare scholen, een zooi moslim vriendjes die de hele dag afgeven op Wilders. Als je later groot bent en je weet waar je over praat zul je vanzelf minder van die linkse multiculti bullcrap geloven!

LOL

Wilders' vriendinnetje is afgepakt door een Marokkaan :wanker:

En dan maar een importbruidje uit Hongarije, omdat alle vrouwen dan hoeren zijn :wanker:
Hoe zit het met haar dubbele paspoort? Is al eentje door de wc gespoeld?
 
LOL

Wilders' vriendinnetje is afgepakt door een Marokkaan :wanker:

En dan maar een importbruidje uit Hongarije, omdat alle vrouwen dan hoeren zijn :wanker:
Hoe zit het met haar dubbele paspoort? Is al eentje door de wc gespoeld?

Van die opmerkingen gebaseerd op niets. Eerst stel je dat Molukkers hetzelfde zijn als Indo's en nu dit? Echt sterk...
 
Wij hebben al eerder dit meegemaakt met Jan Maat, dat was nog eerder dan bij jullie en ook zijn partij de cd werd volgens mij verboden. Nooit meer last van gehad.

En wie heeft er last van Wilders? anno 2009 heeft de gemiddelde nederlander last van marokkanen.
 
Dit is als Vlaming enorm grappig om te zien gebeuren. Het is namelijk déjà vu all the way (mooi voorbeeld trouwens :D) voor ons. Been there, done that!

Het VB werd ook veroordeeld, het VB werd daarna de grootste partij. Op naar het eerste cordon in het nu nog democratische en vrije Nederland dan maar. Men laat zich er vangen door de strategie van Wilders en men heeft het zelf niet eens door.
Er zijn nog gelijkenissen, het VB en Wilders zijn beide het levende bewijs dat lelijke mensen ook stemmen kunnen halen. Iets wat ze trouwens gemeen hebben met de laatst verkozen paus.
 
En wie heeft er last van Wilders? anno 2009 heeft de gemiddelde nederlander last van marokkanen.
En jij denkt werkelijk dat hij daar ook maar iets aan kan veranderen? Ohh broeder.
 
Van die opmerkingen gebaseerd op niets. Eerst stel je dat Molukkers hetzelfde zijn als Indo's en nu dit? Echt sterk...

melkisgoed is minimaal lichtelijk verstandelijk gehandicapt. Zijn posts slaan over het algemeen nergens op
 
waarom wordt de helft van de moslimwereld dan niet vervolgd voor haatzaaien als ik dat mag weten?
 
Daar moeten we juist niet mee bezig zijn met dat politieke spelletje. Als hij in strijdt met de wet fungeert en zijn partij dat ook zou doen dan moet er ingrepen worden ookal zou hij populair daardoor worden.

Wij hebben al eerder dit meegemaakt met Jan Maat, dat was nog eerder dan bij jullie en ook zijn partij de cd werd volgens mij verboden. Nooit meer last van gehad.
Politiek is een spel, of je het nu leuk vindt of niet. Je speelt het spel sowieso mee, wat je ook doet. Politieke partijen uitschakelen via de rechtbank werkt niet. Politiek moet gespeeld worden via de kiezer, hij bepaald of een partij ethisch verantwoord bezig is in een democratie of niet.

Of hij de wet heeft overtreden is maar zeer de vraag. Volgens één linkse rechter wel, volgens duizenden kiezers blijkbaar niet. Wilders is grof, beledigend, zegt wat hij denkt, kan haat opwekken bij sommigen die daar vatbaar voor zijn, maar in een vrij land valt dat alles normaal gezien gewoon onder vrije meningsuiting.

Een echte democratie heeft als belangrijkste kenmerk, dat vooral de meningen waar je het net niét mee eens bent, geuit mogen worden. Ik geef je op een briefje dat het niet zal lukken om hem klein te krijgen via de rechtbank. De kiezer zal het niet pikken, deze dag is voor Wilders dan ook de beste boost voor meer aanhang ooit.
 
Zit gorill0r in de bak, hebben we wel een andere idioot die stigmatiserende topics gaat lopen posten. Het is leuk als je de klok hebt horen luiden, maar voortaan eerst even opzoek gaan naar de klepel. Dat scheelt weer een hoop zonzin geblaat van Wilders aanhangers.

Hij zal denk ik nooit veroordeeld worden. Maar ik hoop wel dat er grenzen worden gesteld aan het toelaatbare. Mensen denken dat vrijheid van meningsuiting oneindig is, maar niet is minder waar. Er staan verschillende artikelen in de wet die deze vrijheid binnen de perken houdt. En terecht, het zou toch niet moeten zijn dat iedereen elkaar maar asociaal bejegend en dit maar goed gevonden moet worden. In welke staat zouden we dan terecht komen.
Als het zo bekeken wordt, is het mijn inziens een positief geluid wat het OM en het gerechtshof laten horen. Als er zoveel aanklachten ingediend worden tegen één persoon, dan kan je niet anders besluiten dan hier aandacht aan te besteden, en in dit geval dhr. Wilders aanklagen.
 
Of Wilders al dan niet toevallig gelijk heeft doet weinig ter zake. Haat blijft haat, en met haat bereik je niets.
 
Van die opmerkingen gebaseerd op niets. Eerst stel je dat Molukkers hetzelfde zijn als Indo's en nu dit? Echt sterk...

De provincie Molukken of de Zuid-Molukken is een provincie van Indonesië en vormt het zuidelijk en centrale deel van de Molukken, een eilandengroep in het oosten van Indonesië.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuid-Molukken

Dus niet liegen Soerijadi, je hoort zelf bij het tuig dat je moslims noemt!

Ik hoop dat de Indo Wilders ooit eens kritiek op zijn eigen Mollukse roots gaat leveren, ze jagen Hollanders weg uit huneigen wijken, de omgekeerde wereld!
 
Politiek is een spel, of je het nu leuk vindt of niet. Je speelt het spel sowieso mee, wat je ook doet. Politieke partijen uitschakelen via de rechtbank werkt niet. Politiek moet gespeeld worden via de kiezer, hij bepaald of een partij ethisch verantwoord bezig is in een democratie of niet.

Of hij de wet heeft overtreden is maar zeer de vraag. Volgens één linkse rechter wel, volgens duizenden kiezers blijkbaar niet. Wilders is grof, beledigend, zegt wat hij denkt, kan haat opwekken bij sommigen die daar vatbaar voor zijn, maar in een vrij land valt dat alles normaal gezien gewoon onder vrije meningsuiting.

Een echte democratie heeft als belangrijkste kenmerk, dat vooral de meningen waar je het net niét mee eens bent, geuit mogen worden. Ik geef je op een briefje dat het niet zal lukken om hem klein te krijgen via de rechtbank. De kiezer zal het niet pikken, deze dag is voor Wilders dan ook de beste boost voor meer aanhang ooit.
Dat is volgens mij net één van de gevaren van een echte democratie. Dat de kiezer bepaalt wat nu juist ethisch verantwoord is.
Het volk weet ook niet altijd wat het beste is.
 
Dus niet liegen Soerijadi, je hoort zelf bij het tuig dat je moslims noemt!

Ik hoop dat de Indo Wilders ooit eens kritiek op zijn eigen Mollukse roots gaat leveren, ze jagen Hollanders weg uit huneigen wijken, de omgekeerde wereld!

Noem mij een keer in m'n gezicht molukker, heb je in ieder geval het bewijs dat ik tuig ben mooie ongeschoolde kneus! Meneer kan wikipedia vinden.. applausje voor de zwakzinnige!

De Molukken zijn een provincie in Indonesie. Alleen indo's (en molukkers) hier hebben, afgezien van het feit dat hun roots daar liggen, niets met indonesie te maken! Zij zijn door het nieuwe regime weggejaagd omdat zij aan de kant van NEDERLAND stonden!

Verschil is dat molukkers over het algemeen genomen na 50 jaar nog steeds in een slachtofferrol zitten om wat hen ooit is beloofd. De integratie is bij hen niet geslaagd, mede door de Molukse wijken e.d.
 
kunnen ze Hans Teeuwen ook wel vervolgen voor haatzaaien........
bijna iedereen zaait wel es haat .
publiek of prive , is allemaal hetzelfde
 
Noem mij een keer in m'n gezicht molukker, heb je in ieder geval het bewijs dat ik tuig ben mooie ongeschoolde kneus! Meneer kan wikipedia vinden.. applausje voor de zwakzinnige!

De Molukken zijn een provincie in Indonesie. Alleen indo's (en molukkers) hier hebben, afgezien van het feit dat hun roots daar liggen, niets met indonesie te maken! Zij zijn door het nieuwe regime weggejaagd omdat zij aan de kant van NEDERLAND stonden!

Goede post man. Probeer er volgende keer nog meer scheldwoorden in te verwerken, dan komen je standpunten nog sterker over.
En bedreigingen op internet schijnen het ook altijd goed te doen.

Werk hieraan en je zult nooit meer een discussie verliezen.
 
Back
Naar boven