XXL Nutrition

Wilders definitief veroordeeld voor haatzaaien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
8.755
Waardering
88
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Hoorde ik net op de radio.
 
wilders3.jpg
 
Is wilders een feijenoord supporter?
 
Mooi. Zn verdiende loon.
 
Hoorde ik net op de radio.

Fout, hij wordt definitief VERVOLGD!





woensdag 20 mei 2009

Wilders definitief vervolgd

DEN HAAG - De Hoge Raad buigt zich niet over het verzoek om de vervolging van Geert Wilders af te blazen. De adviseur van het hoogste rechtscollege heeft bepaald dat de zaak van de politicus niet in aanmerking komt voor de buitengewone procedure.
[Link niet meer beschikbaar]Geert Wilders. FOTO ANP

Dit maakte de Hoge Raad woensdag bekend. De vervolging van de PVV-voorman gaat dan ook door, zei een woordvoerster van de Hoge Raad.
Het hof in Amsterdam heeft het Openbaar Ministerie (OM) bevolen Wilders te vervolgen voor onder meer het aanzetten tot discriminatie en tot haat. Wilders' advocaat Bram Moszkowicz heeft daarna bij de Hoge Raad gevraagd om cassatie in het belang der wet, een bijzondere procedure waarin de raad zich buiten de normale gang van zaken om kan uitspreken.
Uitspraken Wilders
De zaak draait om een aantal uitspraken die de PVV-politicus in diverse media heeft gedaan over moslims en de islam. Personen en organisaties deden aangifte wegens aanzetten tot discriminatie en haat, maar het OM zag niets strafbaars in Wilders' uitspraken. De klagers wendden zich tot het gerechtshof om toch vervolging te bewerkstelligen en dat lukte.
Wilders reageerde teleurgesteld. ,,Er komt nu dus definitief een politiek proces. Ik word vervolgd omdat ik over de islam heb gezegd wat miljoenen Nederlanders denken.'' Hij peinst er niet over de strijd op te geven: ,,De vrijheid van meningsuiting dreigt te worden geslachtofferd op het altaar van de islam. Maar ik ben superstrijdbaar en ga met opgeheven hoofd terugvechten.''

(ANP)
 
Dit is alleen maar meer media aandacht etc.

uiteindelijk: taakstraf of vrijspraak en 10 zetels erbij...
 
Nogal logisch. als hij hetzelfde over joden had gezegd als over moslims, dan zat hij nu levenslang vast.

Bovendien is het oproepen van het schieten op Marokkanen en het verheerlijken van Gaza-bombarderingen iets wat iedereen met verstand afkeurt.

En nu de subsidie op zijn 'beveiliging' stopzetten, we leven niet in een linkse heilstaat!
 
Nogal logisch. als hij hetzelfde over joden had gezegd als over moslims, dan zat hij nu levenslang vast.

Bovendien is het oproepen van het schieten op Marokkanen en het verheerlijken van Gaza-bombarderingen iets wat iedereen met verstand afkeurt.

En nu de subsidie op zijn 'beveiliging' stopzetten, we leven niet in een linkse heilstaat!

Dacht van wel?
 
Wanneer worden al die kanker imams dan eens veroordeeld voor doodsbedreigingen aan politici? Wat een hypocriet gezeik van dat k*t geloof.
 
Dit is alleen maar meer media aandacht etc.

uiteindelijk: taakstraf of vrijspraak en 10 zetels erbij...

Precies, straks is het de martelaar Wilders die zijn nek uitsteekt voor vrijheid van meningsuiting terwijl dat linkse tuig hem de mond probeert te snoeren!

Nogal logisch. als hij hetzelfde over joden had gezegd als over moslims, dan zat hij nu levenslang vast.

Bovendien is het oproepen van het schieten op Marokkanen en het verheerlijken van Gaza-bombarderingen iets wat iedereen met verstand afkeurt.

En nu de subsidie op zijn 'beveiliging' stopzetten, we leven niet in een linkse heilstaat!

Wat zegt hij volgens jou over moslims dan?

Bovendien draait hij zelf op voor de kosten van zijn beveiliging...
 
Mooi. Zn verdiende loon.

werd je bang? :D

trouwens als deze man vervolgd wordt voor haatzaaierij, waarom lopen al die imams dan nog vrij rond?
 
tja, Jezus werd ook gekruizigd voor zijn goede daden :P
 
Mocro's in gouda of leiden die alles terroriseren worden niet aangepakt uit pure angst, maar wilders die gewoon de waarheid spreekt wordt gewoon vervolgd. Ben zelf een pinda dus ben ik ook geen voorstander van het racistische in wilders, maar daarom is nederland wel een verdoet land qua strafvervolging.
 
deze pinda gaat toch echtwel op wilders stemmen.
 
Dit is alleen maar meer media aandacht etc.

uiteindelijk: taakstraf of vrijspraak en 10 zetels erbij...

QFT

nu gaat die zeker de verkiezingen winnen hahaha...wat eens sukkels. Als Geert beetje slim is , rekt dit alles tot een half jaar voor de verkiezingen :cool:
 
Back
Naar boven