Fitness Seller

Wilders definitief veroordeeld voor haatzaaien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu zijn de poppen pas echt aan het dansen. Straks in de peilingen: Wilders kaapt helft van de zetels weg. En dan allemaal weer afvragen hoe dat dat toch kan.
 
Mocro's in gouda of leiden die alles terroriseren worden niet aangepakt uit pure angst, maar wilders die gewoon de waarheid spreekt wordt gewoon vervolgd. Ben zelf een pinda dus ben ik ook geen voorstander van het racistische in wilders, maar daarom is nederland wel een verdoet land qua strafvervolging.

Ga je schamen man!! Wil je Indo's vergelijken met marokkanen?! Je moet eens aan je voorouders vragen of zij ook zo'n voorkeursbehandeling hebben gehad als de marokkanen, turken, antillianen enzovoort nu krijgen! Nee, jouw voorouders kwamen hier met de boot en kregen een boekje in de hand gedrukt met hoe het in NL werkt. Verder konden ze het maar uitzoeken! Niks geen steun, niks geen positieve discriminatie, niks geen pappen en nathouden! Het was aanpassen of oprotten! Stank voor dank, want in Nederlands Indie hebben onze voorouders gestaan voor NL!

Hier willen marokkanen, zelfs derde generatie (40 jaar later!!!) vasthouden aan een andere nationaliteit! Wil niet integreren en vervalt massaal in criminele activiteiten! Waarom hoor je niets over indo's als het gaat om kansloze jongeren, criminele activiteiten enzovoort? Als jij dan niet op Wilders wilt stemmen omdat je zelf een pinda bent ken je echt je geschiedenis niet vriend!!
 
wilders3.jpg
:roflol:

Mooi zo pak die gast juridisch maar eens aan. Als hij zo verder gaat wordt zijn partij misschien wel verboden, wachten op die mooie dag.

Waar blijft arnoldfan eigenlijk?
 
Waarom hoor je niets over indo's als het gaat om kansloze jongeren, criminele activiteiten enzovoort?

Molukkers horen naar mijn weten bij de grooste criminelen in Nederland, alleen wil de linkse media het liever hebben over tasjesdieven dan miljoenen kilo's aan drugshandel.
 
Wilders heeft nog steeds niet begrepen dat er grenzen zijn wat betreft de vrijheid van meningsuiting. Of eigenlijk weet hij het wel maar speelt hij liever de vermoorde onschuld. De martelaar van het vrije woord levert meer stemmen op dan inzien dat je niet ongestraft alles kan zeggen in Nederland.

Dat het Wilders stemmen oplevert is niet van belang voor de rechters die over deze zaak beslissen.

Denk overigens niet dat het tot een veroordeling komt maar wel een uitspraak waarin wordt aangegeven wat wel of niet is toegestaan qua meningsuiting.
 
:roflol:

Mooi zo pak die gast juridisch maar eens aan. Als hij zo verder gaat wordt zijn partij misschien wel verboden, wachten op die mooie dag.

Waar blijft arnoldfan eigenlijk?

Ja man, we lopen allemaal warm voor een staat waarin vrijheid van meningsuiting verboden is! Waar 'links' zorgt voor het verdwijnen van de Nederlandse cultuur. Zou echt top zijn, sharia invoeren. In plaats van op zondag naar de kerk, gaan we naar stenigingen op het voormalige kerk-plein... Lijkt me super!
 
Molukkers horen naar mijn weten bij de grooste criminelen in Nederland, alleen wil de linkse media het liever hebben over tasjesdieven dan miljoenen kilo's aan drugshandel.

Dikke fail!!

Molukkers zijn niet hetzelfde als Indo's mooie ongeschoolde melkdrinker! Roep op een RMS bijeenkomst maar eens dat het een stek Indo's zijn... Succes!
 
:roflol:

Mooi zo pak die gast juridisch maar eens aan. Als hij zo verder gaat wordt zijn partij misschien wel verboden, wachten op die mooie dag.

Waar blijft arnoldfan eigenlijk?
Dit is als Vlaming enorm grappig om te zien gebeuren. Het is namelijk déjà vu all the way (mooi voorbeeld trouwens :D) voor ons. Been there, done that!

Het VB werd ook veroordeeld, het VB werd daarna de grootste partij. Op naar het eerste cordon in het nu nog democratische en vrije Nederland dan maar. Men laat zich er vangen door de strategie van Wilders en men heeft het zelf niet eens door.
 
Molukkers horen naar mijn weten bij de grooste criminelen in Nederland, alleen wil de linkse media het liever hebben over tasjesdieven dan miljoenen kilo's aan drugshandel.

Dat is dus vrijwel niets. Oeverloos geblaat zonder enige inhoud.
 
Ga je schamen man!! Wil je Indo's vergelijken met marokkanen?! Je moet eens aan je voorouders vragen of zij ook zo'n voorkeursbehandeling hebben gehad als de marokkanen, turken, antillianen enzovoort nu krijgen! Nee, jouw voorouders kwamen hier met de boot en kregen een boekje in de hand gedrukt met hoe het in NL werkt. Verder konden ze het maar uitzoeken! Niks geen steun, niks geen positieve discriminatie, niks geen pappen en nathouden! Het was aanpassen of oprotten! Stank voor dank, want in Nederlands Indie hebben onze voorouders gestaan voor NL!

Hier willen marokkanen, zelfs derde generatie (40 jaar later!!!) vasthouden aan een andere nationaliteit! Wil niet integreren en vervalt massaal in criminele activiteiten! Waarom hoor je niets over indo's als het gaat om kansloze jongeren, criminele activiteiten enzovoort? Als jij dan niet op Wilders wilt stemmen omdat je zelf een pinda bent ken je echt je geschiedenis niet vriend!!
Ben half-indisch en nee ik weet helemaal niks van de voorouders van indo's en ben er ook niet in geinteresseerd als ik eerlijk moet wezen. En deze tijd met vroeger te vergelijken is ook bullcrap.
 
Haha die Wilders lacht zich kapot dat ie weer een mogelijkheid krijgt waar die nog meer stemmers en zetels kan bemachtigen. Weer een plek om te preken voor Wilders.
 
Ja man, we lopen allemaal warm voor een staat waarin vrijheid van meningsuiting verboden is! Waar 'links' zorgt voor het verdwijnen van de Nederlandse cultuur. Zou echt top zijn, sharia invoeren. In plaats van op zondag naar de kerk, gaan we naar stenigingen op het voormalige kerk-plein... Lijkt me super!
Wat probeer je hiermee duidelijk te maken, dat intelligentie jou vreemd is?

Ik heb het al eerder gezegd maar wilders is nou juist het grootste gevaar voor het vrije woord. Dankzij het misbruik daarvan zullen vrijheden ingeperkt worden en dat doet hij alleen maar voor eigen politiek gewin.

Hij preekt namelijk niet voor de vrijheid... hij zegt domme dingen die te ver gaan, allemaal om een doel te bereiken (politieke macht). Zodra mensen hem hierop gaan aanspreken gaat hij in de verdediging en gaat onnozel roepen dat wij vrijheden willen beperken. Het ergste is nog dat er weet ik hoeveel domme Nederlanders rondlopen die in zijn spelletje trappen en zich voor zijn karretje laten spannen en niet inzien dat Wilders juist misbruik maakt van dit recht. Hij is het grootste gevaar voor onze vrijheden en niemand anders. Maar dit alles heeft toch geen zin om jou dit uit te leggen want die oogkappen van jou zijn waarschijnlijk nog niet versleten.
Dit is als Vlaming enorm grappig om te zien gebeuren. Het is namelijk déjà vu all the way (mooi voorbeeld trouwens :D) voor ons. Been there, done that!

Het VB werd ook veroordeeld, het VB werd daarna de grootste partij. Op naar het eerste cordon in het nu nog democratische en vrije Nederland dan maar. Men laat zich er vangen door de strategie van Wilders en men heeft het zelf niet eens door.
Daar moeten we juist niet mee bezig zijn met dat politieke spelletje. Als hij in strijdt met de wet fungeert en zijn partij dat ook zou doen dan moet er ingrepen worden ookal zou hij populair daardoor worden.

Wij hebben al eerder dit meegemaakt met Jan Maat, dat was nog eerder dan bij jullie en ook zijn partij de cd werd volgens mij verboden. Nooit meer last van gehad.
 
Haha die Wilders lacht zich kapot dat ie weer een mogelijkheid krijgt waar die nog meer stemmers en zetels kan bemachtigen. Weer een plek om te preken voor Wilders.

+1 Ik ben bang van wel ja. Word zo moe van die man...:(
 
werd je bang? :D

trouwens als deze man vervolgd wordt voor haatzaaierij, waarom lopen al die imams dan nog vrij rond?

trouwens als blauw blauw is.. waarom is de duivel dan rood?

Stel me niet van die random vragen die nergens op slaan.
 
Ben half-indisch en nee ik weet helemaal niks van de voorouders van indo's en ben er ook niet in geinteresseerd als ik eerlijk moet wezen. En deze tijd met vroeger te vergelijken is ook bullcrap.

Als het je niet boeit, begin dan ook niet met 'ik als pinda'. Als 'pinda' zou je geen enkele reden moeten hebben om je in negatieve zin aangesproken te voelen door wat Wilders roept! Wilders is notabene zelf een Indo en dus wees dus alles van hoe integreren WEL moet!

Waarschijnlijk is het de leeftijd dat je zo naief denkt, de linkse invloeden op de middelbare scholen, een zooi moslim vriendjes die de hele dag afgeven op Wilders. Als je later groot bent en je weet waar je over praat zul je vanzelf minder van die linkse multiculti bullcrap geloven!
 
Wij hebben al eerder dit meegemaakt met Jan Maat, dat was nog eerder dan bij jullie en ook zijn partij de cd werd volgens mij verboden. Nooit meer last van gehad.

Het CD kon alleen maar dromen van een knettergekke oneliner van Geetrje...
 
Als het je niet boeit, begin dan ook niet met 'ik als pinda'. Als 'pinda' zou je geen enkele reden moeten hebben om je in negatieve zin aangesproken te voelen door wat Wilders roept! Wilders is notabene zelf een Indo en dus wees dus alles van hoe integreren WEL moet!

Waarschijnlijk is het de leeftijd dat je zo naief denkt, de linkse invloeden op de middelbare scholen, een zooi moslim vriendjes die de hele dag afgeven op Wilders. Als je later groot bent en je weet waar je over praat zul je vanzelf minder van die linkse multiculti bullcrap geloven!

Ein volk, Ein reich.
 
Back
Naar boven