Fitness Seller

Wilders met Spruyt in nieuwe rechtse partij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
HILVERSUM - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Wilders gaat een nieuwe rechtse politieke partij oprichten. Bij de komende verkiezingen wil hij samen met directeur B. Spruyt van de conservatieve Edmund Burke Stichting meedoen met een partij die onder meer een harde aanpak van moslimextremisme zal bepleiten.

Dat heeft Wilders donderdagavond aangekondigd in het televisieprogramma NOVA. Het is volgens hem de hoogste tijd voor een nieuw "liberaal-conservatief" geluid in de politiek.

Nu.nl
 
Zolang het geen extreem rechts is, is het goed. Er moet meer rechts in de regering, maar GEEN extreme toestanden want dat loopt toch slecht af.
Nu maar hopen dat die man zich goed laat beveiligen....
 
Ik was sowieso al van plan om op Wilders te stemmen.....ben dat Linkse gelul in de politiek meer als zat. En nu blijkt wederom dat er dringend iets moet gebeuren in dit land.
 
Ik hoop dat ie het slim aanpakt! Ik heb wel respect voor deze mensen, ze geven wel het voorbeeld hoe het moet!!! Zij durven zicht tenminste te verzetten tegen die geiteneukers!!! Iedereen zou dit moeten doen, er moet gewoon een soort van opstand komen tegen die lui!!! Anders zal het alleen maar erger worden en wie zullen er dan volgen.....!!! Mijn stem hebben ze al!!!
 
een partij die zich slechts op 1 issue richt is kansloos.

Leuk voor de opinie en discussie, maar politiek gezien kansloos. Zelf Pim was alleen een factor omdat Pim als persoon zelf zo'n vreselijk charisma had.
 
Wilders moet dan idd meer inhoud zien te krijgen en opletten dat ie zelf ook niet extreem gaat doen...
 
mijn stem heeft ie!! :)

Miet hij wel met een goed programma komen naast de soepjurken-aanpak.
 
Respect voor de man Wilders. Dat hij toch met zijn plannen nu naar buiten komt. 24h bewaking naast je bedje is ook niet alles..

Als zijn programma mij aanspreekt zal die een stem erbij hebben!
 
wazzup zei:
een partij die zich slechts op 1 issue richt is kansloos.

Leuk voor de opinie en discussie, maar politiek gezien kansloos. Zelf Pim was alleen een factor omdat Pim als persoon zelf zo'n vreselijk charisma had.

Je mag er toch van uit gaan dat Geert Wilders niet zo simpel is dat hij geen compleet en volwaardig partijprogramma gaat ontwikkelen lijkt me. Alhoewel hij natuurlijk wel weet waarmee hij kan scoren en dat ook zeker zijn grootste kracht zal zijn. Ik hoop op een samenwerking met Heinsbroek die zich dan mooi over de economische kant mag gaan ontfermen.
 
wazzup zei:
een partij die zich slechts op 1 issue richt is kansloos.

Leuk voor de opinie en discussie, maar politiek gezien kansloos. Zelf Pim was alleen een factor omdat Pim als persoon zelf zo'n vreselijk charisma had.
Hij richt zich niet op 1 issue
veiligheid, terrorisme, ziekteverzekering en gaat ook niet andere onderwerpen uit de weg!
Het is niet omdat je meer aandacht geeft aan 1 punt, omdat het nu eenmaal héél belangrijk is, dat je er geen andere hebt. Deze partij moet een kans krijgen, anders veranderd er nooit iets. Veel mensen willen dat jammergenoeg niet inzien.
 
Grote kans dat ze mijn stem hebben!
 
Als ie met een goed programma aan gaat komen heeft hij mijn stem (weer).
 
Ik stem zeker op hem want de rest is toch weggegooid stemmen
 
Mijn stem zal hij ook krijgen, mits hij een goed stel bij elkaar kan krijgen en niet zoals die bende die de lpf had.
Mensen met talent, en ervaring. Mix tussen jhong en oud, die weten wat ze willen, en wat er goed voor een land is!
 
wat ik over hem gelezen/gezien heb is wel positief, maar ik moet wel overuigd zijn wil ik op em stemmen
 
Back
Naar boven