MuscleMeat

Nieuws Wilders roept op tot grotere demonstratie in Schilderswijk

Bezoekers in dit topic

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jul 2006
Berichten
4.552
Waardering
342
Lengte
1m85
Wilders wil duizenden bij nieuwe demo Schilderswijk

Geert Wilders roept mensen op om op zaterdag 20 september mee te doen aan een nieuwe demonstratie in de Schilderswijk in Den Haag. Hij liet dat vandaag weten naar aanleiding van berichtgeving in De Telegraaf.


Desnoods loop ik er in m'n eentje met de Nederlandse vlag. Al zullen de mensen die mij beveiligen dat geen goed idee vinden
Geert Wilders


'Ik vind dat heel veel mensen, liefst duizenden zouden moeten meelopen om te laten zien dat het om Nederlands grondgebied gaat en dat we geen shariawijk accepteren', aldus de PVV-leider. Volgens hem ergeren talloze mensen zich aan de moslimextremisten en jonge relschoppers die afgelopen zondag een anti-ISIS-demonstratie verstoorden.

'Mars van de vrijheid'
Afgelopen zondag hield de organisatie Pro Patria (voor het vaderland) een demonstratie tegen moslimextremisme. Ongeveer 200 mensen liepen mee met de 'Mars van de Vrijheid' door de Schilderswijk. De organisatoren vinden dat er te weinig wordt opgetreden tegen Nederlanders die de Islamitische Staat steunen.

Er braken ongeregeldheden uit toen moslims bij een tegendemonstratie stenen naar de demonstranten gooiden. De ME greep in om een confrontatie tussen de twee groepen te voorkomen. Zes mensen werden opgepakt.

'Desnoods in mijn eentje'
Pro Patria meldde gisteren al dat ze de toestemming heeft gevraagd voor een tweede 'Mars van de Vrijheid'. Mocht de gemeente daar geen toestemming voor geven, dan weet Wilders wel wat hij doet. 'Desnoods loop ik er in m'n eentje met de Nederlandse vlag. Al zullen de mensen die mij beveiligen dat geen goed idee vinden', aldus Wilders in De Telegraaf.

Volgens het dagblad dreigt er met de oproep van Wilders om deel te nemen aan de tweede mars een veldslag in de Haagse Schilderswijk. Groepen allochtone jongeren rekruteren 'troepen' om de buurt met grof geweld te verdedigen. Ook Schilderswijkers willen de demonstratie opnieuw blokkeren op de Hoefkade.

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haa...duizenden-bij-nieuwe-demo-Schilderswijk.dhtml

--------------------------------------------------------------------------------------

Goede zaak, want wat moet je anders als niemand luistert...
 
Vroeger hadden we De Mars naar Rome.


Nu De Mars van de Vrijheid
 
Ik blijf het altijd verbazend vinden zo een mars.
Ga je gaan betogen tegen moslimextremisme, dan krijg je stenen naar je kop gegooid door moslims.
Je betoogd in zekere zin tegen een terreurgroep, ik snap absoluut niet waarom moslims hier zelf niet mee tegen betogen.

Hoeveel ik al niet gehoord heb van moslims zelf "ja maar dat extreem gedoe moeten we zelf niets van weten, integendeel, dat zijn de moslims die ons een slechte naam geven, wij willen gewoon ons geloof volgen".
Ipv stenen te gooien zouden ze mischien eens kunnen overwegen van mee te stappen en een positief signaal te geven aan de mensen. Iets in de zin van "wij zijn vredelievend en zijn niet opgezet met relschoppende jongeren, terreurgroepen of ander gedoe dat ons geloof bevuilt"
 
zoiets heeft pas zin als er een groot deel moslims zelf meeloopt
 
Ik blijf het altijd verbazend vinden zo een mars.
Ga je gaan betogen tegen moslimextremisme, dan krijg je stenen naar je kop gegooid door moslims.
Je betoogd in zekere zin tegen een terreurgroep, ik snap absoluut niet waarom moslims hier zelf niet mee tegen betogen.

Hoeveel ik al niet gehoord heb van moslims zelf "ja maar dat extreem gedoe moeten we zelf niets van weten, integendeel, dat zijn de moslims die ons een slechte naam geven, wij willen gewoon ons geloof volgen".
Ipv stenen te gooien zouden ze mischien eens kunnen overwegen van mee te stappen en een positief signaal te geven aan de mensen. Iets in de zin van "wij zijn vredelievend en zijn niet opgezet met relschoppende jongeren, terreurgroepen of ander gedoe dat ons geloof bevuilt"

Had hier een keer een topic over geopend en kreeg daar toch een berg kritiek op :roflol:

zoiets heeft pas zin als er een groot deel moslims zelf meeloopt

Laten we hopen dat dit dan nog komt.
Iets doen is nog altijd beter dan niets doen.
 
Als er nog een goede gym en vreetschuur in de buurt zitten is het een uitstekende plek voor een DBB meet
 
Als er nog een goede gym en vreetschuur in de buurt zitten is het een uitstekende plek voor een DBB meet

Misschien een BBQ houden? De geur van lekker gebakken varkensvlees die door de wijk heen waait. Mmm zalig :cool:

Eigenlijk is er maar 1 oplossing voor zo een wijk: platgooien. Helaas zou de VN dat niet zo leuk vinden.
 
Als er nog een goede gym en vreetschuur in de buurt zitten is het een uitstekende plek voor een DBB meet

Kneets zit er niet heel erg ver vandaan :)
 
Vind dat er grote respons moet komen van de Nl'ers - hopelijk komen jullie uit de zetel en zetten jullie een statement dat de regering inziet dat de 'echte' bevolking dit niet meer pikt.
 
kan dit soort ongein van wilders wel waarderen. Toch het vraagstuk opwerpen, al zal dat wel niemand boeien en wordt er vervolgens niets mee gedaan.
 
Ik blijf het altijd verbazend vinden zo een mars.
Ga je gaan betogen tegen moslimextremisme, dan krijg je stenen naar je kop gegooid door moslims.
Je betoogd in zekere zin tegen een terreurgroep, ik snap absoluut niet waarom moslims hier zelf niet mee tegen betogen.

Hoeveel ik al niet gehoord heb van moslims zelf "ja maar dat extreem gedoe moeten we zelf niets van weten, integendeel, dat zijn de moslims die ons een slechte naam geven, wij willen gewoon ons geloof volgen".
Ipv stenen te gooien zouden ze mischien eens kunnen overwegen van mee te stappen en een positief signaal te geven aan de mensen. Iets in de zin van "wij zijn vredelievend en zijn niet opgezet met relschoppende jongeren, terreurgroepen of ander gedoe dat ons geloof bevuilt"

+1, alleen zijn het een paar hersenloze randdebielen die niet verder dan hun neus lang is verder kijken en provoceren om het provoceren.
 
Ik blijf het altijd verbazend vinden zo een mars.
Ga je gaan betogen tegen moslimextremisme, dan krijg je stenen naar je kop gegooid door moslims.
Je betoogd in zekere zin tegen een terreurgroep, ik snap absoluut niet waarom moslims hier zelf niet mee tegen betogen.

Hoeveel ik al niet gehoord heb van moslims zelf "ja maar dat extreem gedoe moeten we zelf niets van weten, integendeel, dat zijn de moslims die ons een slechte naam geven, wij willen gewoon ons geloof volgen".
Ipv stenen te gooien zouden ze mischien eens kunnen overwegen van mee te stappen en een positief signaal te geven aan de mensen. Iets in de zin van "wij zijn vredelievend en zijn niet opgezet met relschoppende jongeren, terreurgroepen of ander gedoe dat ons geloof bevuilt"

Is niet zo moeilijk te verklaren. De gemiddelde moslim ( uitzonderingen daargelaten ) is compleet achterlijk als het gaat om het geloof en is te dom om zelf na te denken. Zeker de jonge generatie die zichzelf ook Marokkaans of Turks noemt terwijl ze er nog nooit zijn geweest. Jammer dat er niet een grote groep gasten wacht tot die Mo-nietzo-slim met stenen begint te gooien om ze vervolgens helemaal kapot te slaan :)
 
Is niet zo moeilijk te verklaren. De gemiddelde moslim ( uitzonderingen daargelaten ) is compleet achterlijk als het gaat om het geloof en is te dom om zelf na te denken. Zeker de jonge generatie die zichzelf ook Marokkaans of Turks noemt terwijl ze er nog nooit zijn geweest. Jammer dat er niet een grote groep gasten wacht tot die Mo-nietzo-slim met stenen begint te gooien om ze vervolgens helemaal kapot te slaan :)

alsof die jongeren iets met het geloof hebben.

zelfde als met voetbal rellen, boeit echt helemaal niets wat er op het veld gebeurd als er maar wat te vechten is. Dat is ook zo voor deze jongeren, gewoon lekker rellen.
 
Dit levert gewoon weer strijd tussen hersenloze nederlanders en hersenloze allochtone inwoners van schilderswijk. Echt zinvol is het niet. Komen er weer een paar lui opaf die individu niet uit kunnen spreken
 
Behoorlijk dom om zoiets te organiseren midden in een moslim gemeenschap
 
Ik heb al een trein kaartje, enkeltje...
 
Back
Naar boven