Fitness Seller

Wilders wil crimineel in boevenpak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geweldig plan; verschil tussen crimineel en 'de rest' moet er zijn! :thumbup:
 
ik geloof in zijn nieuwsbrief te hebben gelezen dat het erg succesvol was in amerika, maar heb de nieuwsbrief inmiddels verwijderd. dus dan zul je zelf maar even moeten zoeken.


Ok bedankt, als ik even tijd heb zal k eens gelijkwaardig onderzoek zoeken.
grtz
 
Maar menis weer off topic aan hte gaan; Waar zijn de wetenschappelijk onderbouwde voordelen van dit boevenpakje?

Meen je dit echt serieus? Zo ja: :roflol:
 
Er was volgens mij idd een 'onderzoek' of het kan ook gebruikerservaring uit ander land zijn (maar dat is hetzelfde) en zelfs de gevangenen zelf waren er blij mee. Was toen geloof ik op panorama op VRT.

Meeste mensen werken liever dan dat ze lange tijd opgesloten zitten op 4x4, een mens wil zich nu eenmaal nuttig maken.
 
Er was volgens mij idd een 'onderzoek' of het kan ook gebruikerservaring uit ander land zijn (maar dat is hetzelfde) en zelfs de gevangenen zelf waren er blij mee. Was toen geloof ik op panorama op VRT.

Meeste mensen werken liever dan dat ze lange tijd opgesloten zitten op 4x4, een mens wil zich nu eenmaal nuttig maken.


dat bedoel ik. dat is informatie die men als beleidsmaker positief kan gebruiken. Moest men iedere belangrijke beslissing baseren op wat "goed lijkt" dan zou het wel heel"korte termijndenken" worden.
 
Back
Naar boven