MuscleMeat

Will Harris (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ben zelf niet zo'n liefhebber van een super droog fysiek, vindt daarom deze man echt een goed fysiek hebben. Hij heeft niet het lichaam om BB prijzen te winnen imo, maar ik vindt hem toch de moeite waard om te posten.

14.jpg


13.jpg


10.jpg


9.jpg


4.jpg


3.jpg


5.jpg


18.jpg


20.jpg


26.jpg
 
niet droog???
 
superspider zei:

Vindt hem op deze foto niet erg droog. Wel goed droog, maar niet super super droog. Niet zo dat de aders er uit komen springen enzo :D

18.jpg
 
Op die trainingsfoto's zal die wel op onderhoud zitten. Op die laatste foto is ie goed westrijd-droog.
 
chk die triceps :D

nice pics Rockmans :thumbs:
 
Van hem waren ook die overdreven gemorphde foto's
 
Mooie fysiek vind ik, en een aso triceps!
 
nou aan ze rug ligt het niet wtf
 
Damn wat een indrukwekkende rug.
 
wat een kleine piemol! :| maar verder echt huge triceps, en idd ik denk nie tdat hij op het hoogste niveau meekan, het licht niet zozeer aan ze massa maar tsjah er mist iets....
 
Navy zei:
[Link niet meer beschikbaar]

heb er even snel nog een paar geupload, hier lijkt hij iets groter (minder droog)

Hier is wel es eerder een thread over geweest. Is dit niet gewoon digitale manipulatie?
 
lionel zei:
Hier is wel es eerder een thread over geweest. Is dit niet gewoon digitale manipulatie?

Dat weet niemand geloof ik. De ene zegt van wel, de ander zegt weer van niet. Wel héél erg huge op die pics, damn.
 
Vet fysiek. Overdreven groot maar toch erg mooi :)
 
Bangelijke bodybuilder en wat een rug!!!
 
The Rock zei:
Dat weet niemand geloof ik. De ene zegt van wel, de ander zegt weer van niet. Wel héél erg huge op die pics, damn.

Ik weet niet van wanneer de pics in de gallery zijn, maar deze:

http://www.getbig.com/pics/misc/musclecamp/2004/harris.htm

zijn van 2004. Nog steeds huge, maar niet meer zo extreem als in de fotos in de gallery. En de beste man lijkt ook 10 jaar ouder, maar dat terzijde.
 
dit bf vind ik prima. alleen ik mis de massa :cool:
 
oh weer lekker slim gepost. bedoelde zijn bf is prima voor mij. Ikzelf mis de massa :cool:
 
Tommyboy zei:
oh weer lekker slim gepost. bedoelde zijn bf is prima voor mij. Ikzelf mis de massa :cool:

oh ik dacht al, hij bedoelt zeker 'armpies 38 inch'.
;)
 
Back
Naar boven