- Waardering
- 70.199
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Prima 👌
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Je snapt het hele zorg systeem niet in Nederland haha was het maar zo makkelijk manLijkt mij toch dat die begeleiders jou begeleiden? Je kan net zo goed zelfstandig gaan wonen ja. Dagen lang wakker zijn. Als een idioot altijd tot het extreme dingen doen. Zo behouden hun hun werk natuurlijk wel want zo wordt het nooit beter
Was wat maar zo makkelijk?Je snapt het hele zorg systeem niet in Nederland haha was het maar zo makkelijk man
Sommige cliënten überhaupt begeleiden
Hij woont toch begeleid? Lijkt mij stug dat ze hem 3 weken niet zien.Sommige cliënten überhaupt begeleiden
Ik zie sommige cliënten weken niet
Je komt uit een hele andere sector je hebt ook echt behoorlijke verschil tussen WMO en WLZ maar vind beetje lullig om dit in zijn topic te bespreken.Hij woont toch begeleid? Lijkt mij stug dat ze hem 3 weken niet zien.
Maar jij hebt zelf cliënt en jij ziet je begeleider soms weken niet?
Als je zo instabiel in het leven staat door omstandigheden. Is het dan juist niet beter om te werken aan stabiliteit? Alles is zijn leven is verre van stabiel. En het lijkt ook steeds maar erger te worden.Je komt uit een hele andere sector je hebt ook echt behoorlijke verschil tussen WMO en WLZ maar vind beetje lullig om dit in zijn topic te bespreken.
Bij sommige mensen is dit helaas niet meer haalbaar door bijv hersen schade of bepaalde stoornissen. Ik heb dit zelf gezien, deze jongen gelooft ook zijn eigen realiteitAls je zo instabiel in het leven staat door omstandigheden. Is het dan juist niet beter om te werken aan stabiliteit? Alles is zijn leven is verre van stabiel. En het lijkt ook steeds maar erger te worden.
Hey, ik heb fat gripz extreme. Nee thx man houd maar voor jezelf, is zoiezo goede trainingWelke fatgrips heb je? Heb nog setje van 7cm liggen en ga ze niet weer gebruiken dus mag wel bp sturen als je interesse heb (gewoon gratis natuurlijk, verzendkosten zijn voor jezelf)
Heb sws kleine handen dus zijn voor mij miss net te groot maar heb ook blessures (eerder gewoon hoe mn moeder me inelkaar gezet heeft) dat ik last krijg als mn duim om stang doe zelfs bij normale db of bb altijd duim langs mn wijsvinger en straps als moet
prima hoor maar ik kan ze gewoon niet gebruiken mijn pezen in mn hand gaan dan helemaal foktop doenHey, ik heb fat gripz extreme. Nee thx man houd maar voor jezelf, is zoiezo goede training
Enig idee wat verzending naar België zou kosten?Welke fatgrips heb je? Heb nog setje van 7cm liggen en ga ze niet weer gebruiken dus mag wel bp sturen als je interesse heb (gewoon gratis natuurlijk, verzendkosten zijn voor jezelf)
Heb sws kleine handen dus zijn voor mij miss net te groot maar heb ook blessures (eerder gewoon hoe mn moeder me inelkaar gezet heeft) dat ik last krijg als mn duim om stang doe zelfs bij normale db of bb altijd duim langs mn wijsvinger en straps als moet