• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Willekeurige kracht en grip kracht training log. CHAOS !!!

Bezoekers in dit topic

Lijkt mij toch dat die begeleiders jou begeleiden? Je kan net zo goed zelfstandig gaan wonen ja. Dagen lang wakker zijn. Als een idioot altijd tot het extreme dingen doen. Zo behouden hun hun werk natuurlijk wel want zo wordt het nooit beter
Je snapt het hele zorg systeem niet in Nederland haha was het maar zo makkelijk man

• Like
Waarderingen: Swamp
Hij woont toch begeleid? Lijkt mij stug dat ze hem 3 weken niet zien.

Maar jij hebt zelf cliënt en jij ziet je begeleider soms weken niet?
Je komt uit een hele andere sector je hebt ook echt behoorlijke verschil tussen WMO en WLZ maar vind beetje lullig om dit in zijn topic te bespreken.

Je komt uit een hele andere sector je hebt ook echt behoorlijke verschil tussen WMO en WLZ maar vind beetje lullig om dit in zijn topic te bespreken.
Als je zo instabiel in het leven staat door omstandigheden. Is het dan juist niet beter om te werken aan stabiliteit? Alles is zijn leven is verre van stabiel. En het lijkt ook steeds maar erger te worden.

• Like
Waarderingen: pineapple1025
Als je zo instabiel in het leven staat door omstandigheden. Is het dan juist niet beter om te werken aan stabiliteit? Alles is zijn leven is verre van stabiel. En het lijkt ook steeds maar erger te worden.
Bij sommige mensen is dit helaas niet meer haalbaar door bijv hersen schade of bepaalde stoornissen. Ik heb dit zelf gezien, deze jongen gelooft ook zijn eigen realiteit

• Like
Waarderingen: pineapple1025 en Swamp
Ik zie de begeleiding elke dag
Wanneer heb ik dat gezegd dat ik de begeleiding niet zien? Volgens mij heb ik zoiets nooit gezegd

Ik ga toch weer even opnieuw naar de gym voor wat Fat Gripz Extreme Deadlifts.

Fat Gripz Extreme Deadlift

warmups
veel singles met 80-87.5 kg
87.5 kg was maar 1 set gelukt
dropset 70 kg

Power clean 70 kg in her rek

ohp 60 x 3

Beetje een training voor de lol
Die fat gripz extreme deadlifts zijn heel leuk maar helemaal niet intens, het voelt een beetje zoals vissen of je de rep haalt of niet...

Helemaal verkeerd getypd. Ben moe

De beste lift was 87.5 kg. Ben die hele traning vergeten eerlijk gezegd

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Ik doe op de rust dagen wel een beetje grip training zoals rows met 20 kg kettlebell met fat gripz extreme of ga even naar de gym voor fat gripz extreme deadlifts

1000072387.jpg

Welke fatgrips heb je? Heb nog setje van 7cm liggen en ga ze niet weer gebruiken dus mag wel bp sturen als je interesse heb (gewoon gratis natuurlijk, verzendkosten zijn voor jezelf)
Heb sws kleine handen dus zijn voor mij miss net te groot maar heb ook blessures (eerder gewoon hoe mn moeder me inelkaar gezet heeft) dat ik last krijg als mn duim om stang doe zelfs bij normale db of bb altijd duim langs mn wijsvinger en straps als moet

• Bicep
  • Like
Waarderingen: Sanca Saxon en pineapple1025
Welke fatgrips heb je? Heb nog setje van 7cm liggen en ga ze niet weer gebruiken dus mag wel bp sturen als je interesse heb (gewoon gratis natuurlijk, verzendkosten zijn voor jezelf)
Heb sws kleine handen dus zijn voor mij miss net te groot maar heb ook blessures (eerder gewoon hoe mn moeder me inelkaar gezet heeft) dat ik last krijg als mn duim om stang doe zelfs bij normale db of bb altijd duim langs mn wijsvinger en straps als moet
Hey, ik heb fat gripz extreme. Nee thx man houd maar voor jezelf, is zoiezo goede training

Enig idee wat verzending naar België zou kosten?

• Like
Waarderingen: pineapple1025
Terug
Naar boven