MuscleMeat

Willem's UB/LB Log

Bezoekers in dit topic

True, maar ik chin up nog niet zo lang plus ik ben vrij sterk in me rug dus ik hoop nog wat progressie te kunnen maken in korte tijd. En ja doelen moet je nu eenmaal hoog stellen :P

Veel succes. Laat maar af en toe weten of je mij aan het inhalen bent. Ik heb al lang niet meer de prioriteit bij Chins gelegd. Mocht jij in de buurt komen, dan moet ik dat even terug doen. :p
 
Ok, vanaf vandaag begin ik echt terug. Trouwens, respect voor 16-jarige Hollandse sletjes. Eentje heeft mij zondagnacht nog een (semi)boner gegeven op de dansvloer nadat ik 3 flessen Cava op had. Dat zijn maar weinig meisjes gegeven!

25-8-09: Bench 5x5 W1

1. BP:
opwarmen
5x70
5x80
5x85
5x85
5x80
--> even terug wennen aan hoog volume. Is al meer dan 2,5 maand geleden dat ik nog meer dan 2 werksets op de Bench heb gedaan.

2. Pin Presses:
3x80
3x82,5
3x85
3x85

3. Pendlay Rows:
6x75
6x85
6x90
6x90

Commentaar: Ik ga nu nog een maandje 5x5 doen om terug helemaal in vorm te geraken tegen eind september. Alleen DL doe ik misschien nog volgens 5/3/1.
 
mooi land he dat nederland
 
Je ontwijkt je squats! :P

Jep. :p Is alweer even geleden. Vanaf gisteren ben ik echt begonnen. Vandaag DL's en dan waarschijnlijk zaterdag Squats. Vrijdag ga ik toch niet op stap.
 
26-8-09: Deadlift

1. DL:
opwarmen
3x150
3x170
3x192.5
--> slechte focus. Had net voor training een berichtje gehad en dat zat nog heel fel in mijn hoofd. Fysiek voelde ik mij zeer goed, want de opwarmsetjes gingen goed!

2. Rack Pulls:
3x170
3x180
3x190
3x190
--> nog over

3. Assisted GHR's:
25 reps totaal

4. BB Shrugs:
8x100
6x120
5x140
5x150 PR
12x130 PR

Commentaar: Eerste slechte DL-sessie sinds begin juni. Niks aan de hand dus. Het is al een vooruitgang dat ik tenminste terug degelijk aan het trainen ben. Denk dat ik nu ook wat meer volume op DL ga doen i.p.v. altijd die rep-outs. Ben ik een beetje beu.
 
Ik vroeg me al af wanneer je het ook beu ging worden :P
 
Nette trainingen! Bevalt de sportschool van de universiteit een beetje? Ga zelf ook studeren in Leuven, maar ben nog zoekende naar een gym waar je goed kan squaten, deadliften en benchen. Lees op de KUL site wel over de powerzaal, maar dan moet je competitief trainen?
 
Ik vroeg me al af wanneer je het ook beu ging worden :P

Ja, nu werd het wel tijd voor wat anders.

Nette trainingen! Bevalt de sportschool van de universiteit een beetje? Ga zelf ook studeren in Leuven, maar ben nog zoekende naar een gym waar je goed kan squaten, deadliften en benchen. Lees op de KUL site wel over de powerzaal, maar dan moet je competitief trainen?

Om in de powerzaal te mogen trainen, moet je 120kg parallel Squatten en 100kg Benchen. In Leuven is dat het beste wat je kan vinden, tenzij je +350 euro per schooljaar aan gymkosten wilt uitgeven.

BW was deze morgen 82kg. Op naar de 85!
 
Ja, nu werd het wel tijd voor wat anders.



Om in de powerzaal te mogen trainen, moet je 120kg parallel Squatten en 100kg Benchen. In Leuven is dat het beste wat je kan vinden, tenzij je +350 euro per schooljaar aan gymkosten wilt uitgeven.

BW was deze morgen 82kg. Op naar de 85!

Zijn dat de enige voorwaarden om te mogen trainen in die zaal? want ik zoek met twee andere vrienden een goeie gym want hun vorige laat geen magnesiumpoeder toe :s
 
Zijn dat de enige voorwaarden om te mogen trainen in die zaal? want ik zoek met twee andere vrienden een goeie gym want hun vorige laat geen magnesiumpoeder toe :s

Ja. Misschien moet je voor de zekerheid er nog bijzeggen dat je traint om in de krachtsport te gaan competitie doen binnen afzienbare tijd zelfs als dat niet waar is, want het is eigenlijk een gym voor "topsporters te helpen hun resultaten te verbeteren". (Daardoor moet je niet denken da de topsporters daar goed trainen ofzo :P.)
Maar in principe is het gwn een uur komen dat de verantwoordelijke er is, 120k squat en 100k bench tonen, en je mag er trainen(wel een sportkaart nodig denk ik, voor studenten is dat 15 euro ofzo, niet-studenten geen idee)

De gym zelf is heel basic, squatrack(geen safety bars dus spotter nodig), benchpress, icnline press, DL/OL platform, dumbbells (zware zijn 28 32 34 40), hyperextension machine, chinbar, cablebrug, pulldown, leg press, calfraise, smith en een horizontal row ding en dan wat spulletjes die je kan gebruiken om boxsquats etc te doen. Magnesium is wel altijd ter plaatse. (er is naast de gym nog een minizaaltje met enkele machines die je kan gebruiken, maar de meesten stellen geen kloot voor en zul je niet of amper gebruiken.)

de zaal ging dit jaar wel uitgebreid te worden, maar het eerste wat ik daarvan gehoord heb zijn de uitbreidingen geen kloot waard :).
 
Om in de powerzaal te mogen trainen, moet je 120kg parallel Squatten en 100kg Benchen. In Leuven is dat het beste wat je kan vinden, tenzij je +350 euro per schooljaar aan gymkosten wilt uitgeven.

Ok bedankt! Dan ga ik wel even die toelatingstest doen. Bench nu 120 kg en frontsquat 125 kg. Gewone squat zit daar wel boven denk ik.
 
Zijn dat de enige voorwaarden om te mogen trainen in die zaal? want ik zoek met twee andere vrienden een goeie gym want hun vorige laat geen magnesiumpoeder toe :s

Ik denk inderdaad dat dat de enige voorwaarden zijn. Best kan je inderdaad wel zeggen dat je competitief aan krachtsport wilt doen.

Ja. Misschien moet je voor de zekerheid er nog bijzeggen dat je traint om in de krachtsport te gaan competitie doen binnen afzienbare tijd zelfs als dat niet waar is, want het is eigenlijk een gym voor "topsporters te helpen hun resultaten te verbeteren". (Daardoor moet je niet denken da de topsporters daar goed trainen ofzo :P.)
Maar in principe is het gwn een uur komen dat de verantwoordelijke er is, 120k squat en 100k bench tonen, en je mag er trainen(wel een sportkaart nodig denk ik, voor studenten is dat 15 euro ofzo, niet-studenten geen idee)

De gym zelf is heel basic, squatrack(geen safety bars dus spotter nodig), benchpress, icnline press, DL/OL platform, dumbbells (zware zijn 28 32 34 40), hyperextension machine, chinbar, cablebrug, pulldown, leg press, calfraise, smith en een horizontal row ding en dan wat spulletjes die je kan gebruiken om boxsquats etc te doen. Magnesium is wel altijd ter plaatse. (er is naast de gym nog een minizaaltje met enkele machines die je kan gebruiken, maar de meesten stellen geen kloot voor en zul je niet of amper gebruiken.)

de zaal ging dit jaar wel uitgebreid te worden, maar het eerste wat ik daarvan gehoord heb zijn de uitbreidingen geen kloot waard :).

Sportkaart is zelfs minder dan 15 euro, denk ik. Ben benieuwd naar de uitbreidingen! Nog altijd geen Power Rack?

Ok bedankt! Dan ga ik wel even die toelatingstest doen. Bench nu 120 kg en frontsquat 125 kg. Gewone squat zit daar wel boven denk ik.

Dan zul je wel easy peasy slagen!
 
Sportkaart is zelfs minder dan 15 euro, denk ik. Ben benieuwd naar de uitbreidingen! Nog altijd geen Power Rack?

Wss niet, kan nog steeds, maar volges ignuick word wss univfit vernieuwd(met allemaal nieuwe gay toestellen ofc) en krijgen wij de bucht vandaar die nog goed werkt :P.

Er is ook een 2e smith en 2 cardiotoestellen. jeuj! dat was echt nodig :rolleyes:
 
Je hoeft dus geen univfit abbo te nemen wanneer je in de powerzaal mag trainen?
 
Wss niet, kan nog steeds, maar volges ignuick word wss univfit vernieuwd(met allemaal nieuwe gay toestellen ofc) en krijgen wij de bucht vandaar die nog goed werkt :P.

Er is ook een 2e smith en 2 cardiotoestellen. jeuj! dat was echt nodig :rolleyes:
Mja idd. De Univfit is vernieuwd met gayshit en wij hebben hun freeweights rommel gekregen. Hoewel die schijven precies al terug weg zijn ???
Maar de multigym zelf is nog niet uitgebroken en al het materiaal van de univfit staat al in de powerzaal dus met wat geluk krijgen we nieuw materiaal voor het nieuwe deel waar nu de multigym is :p
Je hoeft dus geen univfit abbo te nemen wanneer je in de powerzaal mag trainen?

Nope. Powerzaal is gratis (op de sportkaart die je moet hebben na). Tenzij je geen student bent. Dan is het 75€ per jaar ofzo dacht ik.
 
Vorige week heb ik zaterdag nog getraind met als belangrijkste zaken:
5x60 MP
2x6xBW+30 Chins
en 2x8xBW+20 Dips

Toen ik 's avonds op stap ging heb ik speciaal niks gedronken zodat ik zondag kon Squatten, maar het was toch nog best laat geworden omdat ik 1. kinderoppas moest spelen en 2. een kameraad nog naar huis moet brengen die zelf helemaal naar de klote was (ik rij zelf nog maar 1 week met de auto).
Tjah, toch al 3 keer fatsoenlijk getraind.

1-9-08: Bench 5x5 W2

1. BP:
opwarmen
5x70
5x80
3x5x85
5x80
--> best vlot. Volgende week setjes met 87,5.

2. Incline BP:
4x6x70
--> kleinste hoek. Voornamelijk borst, dus.

3. Pendlay Rows:
opwarmen
4x75
4x85
4x4x95 volume PR
4x85
--> de meeste reps waren goed explosief.

4. BB Curls:
8x40
8x45
8x45
10x45 PR
 
dus slagen we de squats over :D? brutale curl pr wel! :p
 
Back
Naar boven