MuscleMeat

willen jullie hier even na kijken?

Bezoekers in dit topic

nice_man

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Dit is nu mijn schema van afgelopen 5 maand. ik zit een beetje vast aan gebrek aan professionele begeleiding hier. Wat vinden jullie? Mijn doel is massa, heb met dit schema 12 kilo winst gemaakt in 5 maand. Ik weet dat ik moet veranderen nu, maar ik zit nogal klem. Zouden jullie er naar willen kijken? Mijn doel is MASSA en veel ook. Doe nu:

alles oefeningen 3 setjes van 10/8/6 herhalingen, ga bijna elk setje tot ik niet meer kan (tot failure).

maandag
borst/ rug dag:
bankdrukken
schuindrukken
dumbbell fly

lat pull voor
lat pull achter
small grip
zittend roeien

Dinsdag
Benen:
sqaut
leg extension
leg curl

standing calf raise
sitting calf raise

Vrijdag
Armen/ schouders:
Neck press
side raise
front raise

biceps curl
concentration curl

pull down
french press

Alvast bedankt voor de tips!!!

nice

nice_man zei:
Dit is nu mijn schema van afgelopen 5 maand. ik zit een beetje vast aan gebrek aan professionele begeleiding hier. Wat vinden jullie? Mijn doel is massa, heb met dit schema 12 kilo winst gemaakt in 5 maand. Ik weet dat ik moet veranderen nu, maar ik zit nogal klem. Zouden jullie er naar willen kijken? Mijn doel is MASSA en veel ook. Doe nu:

alles oefeningen 3 setjes van 10/8/6 herhalingen, ga bijna elk setje tot ik niet meer kan (tot failure).

maandag
borst/ rug dag:
bankdrukken
schuindrukken
dumbbell fly

lat pull voor
lat pull achter
small grip
zittend roeien

Dinsdag
Benen:
sqaut
leg extension
leg curl

standing calf raise
sitting calf raise

Vrijdag
Armen/ schouders:
Neck press
side raise
front raise

biceps curl
concentration curl

pull down
french press

zelf zou ik de small grip voor dead lift or t-bar row vervangen.

maarja wat je zelf het lekkerst vind.

suc6

Ik zou het toch wat veranderen.
Ma : borst/schouders/triceps
Woe : benen
Vrij : rug/biceps/onderarmen

Dit is op papier tenminste een betere indeling

nice_man zei:

maandag
borst/ rug dag:
bankdrukken
schuindrukken
dumbbell fly

lat pull voor
lat pull achter
small grip
zittend roeien

Dinsdag
Benen:
sqaut
leg extension
leg curl

standing calf raise
sitting calf raise

Vrijdag
Armen/ schouders:
Neck press
side raise
front raise

biceps curl
concentration curl

pull down
french press

Ook nog Neck Pulldown eruit voor bb/db row en kiezen tss small grip of front pulldown en ipv hiervan deadliften!

Benen is in orde.

Bij schouders front raise eruit en vervangen door bent over laterals voor je achterste schouderkoppen.

Dan heb je alles gecoverd als je ook nog de indeling die ik zei volgt heb je een mooi schema !

Hij zegt niet dat iedereen hem moet hebben. Meestal is dit een betere keuze. Waarom zou je Chest/Back op 1 dag doen? Veel kans dat je na chest minder hard op je back kunt gaan omdat je uitgeput bent (Als je hard genoeg getraind hebt).

En hij zegt op papier, dus in byzondere gevallen is dat niet zo..

Dus dan kun je beter op papier 1 spiergroep per dag doen?

Laatst bewerkt:
er is niet zoiets als een beste schema natuurlijk...

Wel vind ik dat je ALTIJD de basisoefeningen erin moet houden...

Ik zie dan ook niet het nut van het doen van concentration curls als je niet eens deadlifts doet...

Stick to the basics.

Als je de basisoefeningen zwaar kunt doen, groeit de rest ook beter mee...

bestoldschool zei:
Dus iedereen zou deze indeling moeten hebben?

Sorry maar wat is dat nu weer voor een reactie ? :(
Voor hem is dat op papier een betere aangezien hij 3 dagen traint en dat dus waarschijnlijk ook zo zal willen houden ?
Tuurlijk moet niet iedereen zo gaan trainen ........

En er is niet zoiets als een beste schema idd maar wel zoiets als een persoonlijk beste schema en ik denk dat je als je maar 3 dagen traint niet veel beter kan gaan als wat ik daar zei hoor ..

welk zou ik dan voor de concentration curl doen?

Evt de Pose Curl , kweet niet of dit de officiële naam ervoor is , heeft gene offi naam denk ik.Dit is dus een dubbele biceps pose doen met de 2 hoge pulleys(bovenarmen lateraal met de grond houden!) en mooi knijpen op de top !

De link geen deads > CC leg eens uit king ?

Ik heb er nu ook bijna 10 in men eerste 5 maanden.
Moet wel vermelden dat ik vooraleer ik met trainingsdag 1 begon veel al wist door onderzoek.
Dus kheb nooit echt zitten klooien.

Zo'n resultaat zal ook enkel haalbaar zijn in je eerste half jaar ben ik me van bewust.
De meesten winnen al veel terwijl ze op vlak van voeding en training nog ni eens de helft weten dus als je dat direct allemaal wel weet kan je best hard kickstarten.

En natuurlijk niet vergeten dat ik in een kleine gym train met een kenner als uitbater die alles en iedereen goed opvolgt !

Laatst bewerkt:
ik was ook best wel ondervoed hoor, ben 1,86 en woog 70 a 72 kilo (en trainde 4 keer (incl vechtsport) per week), toen ben ik gaan eten en kwam elke week wel een kilo aan, maar je ziet niet echt dat ik aangekomen ben btw, ik denk toen ik 80 was dat ik normaal was, nu ben ik 85 a 87. dus den k spierwinst van 5 kilo, de rest zal wel natuurlijke opvulling zijn :) .

Maar ik wil eigenlijk 4 dagen gaan trainen, wat kan ik nu het beste doen? Opsplitsen? Iemand voorbeeld,

Thx voor de replys!!!

jongens zal ik dit schema nog verder opsplitsen? of zal ik die extra dag gebruiken voor buik en onderarmen? wat is het beste

Ik zou samen met een grote spiergroep (rug, borst, quads) kleine spiergroepen trainen. Dus niet rug/borst samen zoals al eerder werd opgemerkt. De split van Moen is inderdaad beter omdat hier dit principe wordt toegepast. Ook een mogelijkheid:
bors/biceps
rug/tricepts
benen/schouders
En buik kun je om de dag thuis in de badkamer doen.
NB: ik vind benen/schouder wel zwaar omdat ik schouders ook graag flink aanpak. Dus de split van Moen vind ik beter.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven