Fitness Seller

Sticky William Bonac (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb beide kanten van het verhaal van begin tot einde gezien en ik kan alleen maar concluderen dat William Bonac een domme mongool is.

:D Zo wilde ik het nog niet noemen maar ja eens xd
 
Voor de medemens die duidelijkheid als een tijdsconcept ziet.
20% en 20% is geen 40% en Neil heeft alle getekende contracten.

Oh, daar doel je op. Bonac geeft overigens aan in zijn 'rant' dat het voorheen 40% was en inmiddels verlaagd is naar 20% en de 'problemen' toe begonnen. Ongetwijfeld heeft Neil zijn zaakjes beter op orde dan William, dat is iets dat ik direct geloof en zo komt het ook over op beeld. Natuurlijk pakt Bonac het niet handig aan en kies je nav zijn rant eerder de kant van Neil. Echter staan de atleten in de bodybuild wereld nou niet bepaald bekend om hun tactisch inzicht, hun slimheid of iets dergelijks (uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat ze beide ergens fout zijn alleen doet het Bonac het meeste pijn. Los van alle contracten en wat vooraf is besproken is het als coach zijnde vrij shady tegenover Bonac die het niet bepaald breed lijkt te hebben als een top atleet om zo'n paycut te krijgen. Een paycut die klaarblijkelijk veel hoger is dan bij andere coaches.
 
Neil heeft zelf aangeboden in de start om gratis coaching te geven aan William, William wilde dit zelf alleen niet waarop Neil sponsors zocht voor William zodat hij betaald kon krijgen.

Ook waren de prijzen in het begin niet zo hoog waardoor die 20% natuurlijk kwa bedrag ook niet extreem hoog was.
 

4650 calorieën nog 7 weeks out is wel nice..
Helemaal omdat ie midget is en niet veel weegt tov de rest
 
Ik denk dat het slim is dat ze het tijdens de podcast maar niet over dat topic hebben gehad ;). Zag vd week ook een interview met psycho chris 21 die claimde ook dat zijn relatie met Shawn Roden was verzuurt en ze uit elkaar zijn gegaan na het winnen van de olympia toen shawn ineens meer geld moest aftikken al was dit ook procentueel afgesproken. Een guru of trainer is leuk zolang je aan het klimmen bent, als je dan ineens leuke bedragen binnenhaalt voelt die 20% ineens een stuk minder fijn denk ik...
 

1614526843941.png


1614526859480.png
 
Altijd als ik naar William Bonac luister lijkt het alsof mijn IQ met de minuut met 10 punten zakt.
 
Had ff helemaal gemist dat hij bij Scitec zit nu en niet meer bij USN
 
Geen bonac op de arnold helaas :(
 
Kut voor hem… waarschijnlijk laks geweest met het doen van alle research mbt documenten etc. Daar lijkt het me wel het type voor.

Voor de show wel goed denk ik. Nu ligt het helemaaaaaal open.
 
Back
Naar boven