Fitness Seller

Sticky William Bonac

Bezoekers in dit topic

Kut voor hem… waarschijnlijk laks geweest met het doen van alle research mbt documenten etc. Daar lijkt het me wel het type voor.

Voor de show wel goed denk ik. Nu ligt het helemaaaaaal open.
Daar zie ik hem ook wel voor aan ja. Ja bro ik koop die ticket en vlieg gewoon. Ohnee, toch niet.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Kut voor hem… waarschijnlijk laks geweest met het doen van alle research mbt documenten etc. Daar lijkt het me wel het type voor.

Voor de show wel goed denk ik. Nu ligt het helemaaaaaal open.
Ik zij nog tijdens siggi's tegen jannes dat ik het raar vondt dat die een guest posing deed en niet al in Amerika was ivm met corona regels.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Boort hij toch mooi 100k+ door zijn eigen neus
 
  • Like
Waarderingen: vntl

4650 calorieën nog 7 weeks out is wel nice..
Helemaal omdat ie midget is en niet veel weegt tov de rest


Ik ben bezig een deftig voedingschema voor een winterbulk te maken en ben zodoende eea aan het uitrekenen
Heb dit filmpje net bekeken en volgens mij kloppen de vermelde kcals van de rijst van geen kant.

1632467597736.png


basmati rijst is 360kcal per 100gram 3x 360kcals 1080 kcals
Kippenborst 220g 220 kcals
Brocolli 75g 26kcals
1326 Kcals

Heb ik het nu fout? Mis ik iets?
 
Ik ben bezig een deftig voedingschema voor een winterbulk te maken en ben zodoende eea aan het uitrekenen
Heb dit filmpje net bekeken en volgens mij kloppen de vermelde kcals van de rijst van geen kant.

Bekijk bijlage 537441

basmati rijst is 360kcal per 100gram 3x 360kcals 1080 kcals
Kippenborst 220g 220 kcals
Brocolli 75g 26kcals
1326 Kcals

Heb ik het nu fout? Mis ik iets?
Denk dat hij uitgaat van 300 gram gekookt
 
Ik ben bezig een deftig voedingschema voor een winterbulk te maken en ben zodoende eea aan het uitrekenen
Heb dit filmpje net bekeken en volgens mij kloppen de vermelde kcals van de rijst van geen kant.

Bekijk bijlage 537441

basmati rijst is 360kcal per 100gram 3x 360kcals 1080 kcals
Kippenborst 220g 220 kcals
Brocolli 75g 26kcals
1326 Kcals

Heb ik het nu fout? Mis ik iets?

Denk dat het 300gr gekookte rijst is. Die pro’s met Amerikaanse coaches rekenen for some reason altijd met gekookte producten.
 
Aha! Dat zal em zijn, bedankt heren. Verhelderend.
Was mijn intuïtie dat er iets niet klopte voor mijn gevoel toch goed.

Is er iets van een verdeelsleutel om terug te rekenen vanvan cooked naar raw? (of andersom)
 
Aha! Dat zal em zijn, bedankt heren. Verhelderend.
Was mijn intuïtie dat er iets niet klopte voor mijn gevoel toch goed.

Is er iets van een verdeelsleutel om terug te rekenen vanvan cooked naar raw? (of andersom)

Ligt puur aan de verhouding water:rijst en hoe lang je het laat koken. Daarom is het wat mij betreft ook zo’n onnauwkeurige manier van wegen/rekenen.
 
Gewoon alles ongekookt afwegen zodat je het altijd nauwkeurig hebt. En anders bij musclemeat kant en klare rijst kopen, dan is het al gekookt en heb je altijd dezelfde macros.
 
Ligt puur aan de verhouding water:rijst en hoe lang je het laat koken. Daarom is het wat mij betreft ook zo’n onnauwkeurige manier van wegen/rekenen.
Precies ja. Geloof dat het gemiddeld is 100 gram ongekookt = 250 gram gekookt, maar bij mezelf is het meestal rond de 300 gram na het koken.
 
Wel behoorlijk aan de prijs
 
Wat een skere woning heeft hij damn
 
Heeft inmiddels een behoorlijk huisje :)

Vind hem en Winklaar sws leuk om te volgen. Kijk geregeld trainingvids van hun.
Hou van de manier waarop ze trainen, voornamelijk veel volume en geregeld dropsets. Gewoon hard trainen en niet onnodig bezig zijn met allerlei exotische methodes. Daarnaast zijn het relaxte kerels die niet uit ds hoogte doen.
Ook hun achtergrond en de invloed die bb op hun leven heeft vind ik fascinerend.
 
Kan er nog niet aan wennen zo laat in het jaar de Mr:O
 
Back
Naar boven