Fitness Seller

Sticky William Bonac (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

in,

traint in me gym

srs? Heeft vroeger ook in mijn gym getraind, hij was er een tijdje terug nog. Toen was die op zoek naar een baantje.

Heb 'm zelf overigens niet gezien.
 
Soort wanna be Kai met zo'n knot op ze'n kop
 
kijk zijn fysiek
dikke baas
 
William heeft geen navel breuk maar een scheurtje in zijn linea alba....
Helaas heeft het hem inderdaad punten gekost, wat overigens raar is want er staan gasten op het podium die van alles gescheurd hebben en die winnen zelfs symmetrische ronde al dan niet de Arnold classic.
 
Is zeker een topper en een echte aanwinst. Ik verwacht dat als hij dadelijk bekender word in Amerika zijn plaatsingen ook omhoog zullen gaan.
 
Zijn plaatsingen zijn al echt goed :D maar of hij bekender in Amerika zal worden dat is nog maar de vraag want William zal voorlopig geen wedstrijden doen in Amerika. Hij houdt het voorlopig even bij de wedstrijden in Europa
 
apart, zal het vanavond aan hem vragen
 
Het meeste deed hij zelf met wat hulp :D. Maar na zijn mooie uitslagen kan hier natuurlijk verandering in zijn gekomen...ik zal hem vanavond het hem even vragen...
 
en hij belt mij af en toe voor advies :cool:
 
vrouwen natuurlijk :D
 
William heeft geen navel breuk maar een scheurtje in zijn linea alba....
Helaas heeft het hem inderdaad punten gekost, wat overigens raar is want er staan gasten op het podium die van alles gescheurd hebben en die winnen zelfs symmetrische ronde al dan niet de Arnold classic.

Oei spierscheurtje dus? Is het nog te herstellen dmv chirurgie?
Ff off topic; al lang niets meer van je gezien op het forum Mascha, waar ben je nu mee bezig?
 
Oei spierscheurtje dus? Is het nog te herstellen dmv chirurgie?
Ff off topic; al lang niets meer van je gezien op het forum Mascha, waar ben je nu mee bezig?
Typen:D

Nee het is een pees (da`s zeg maar die pees die van je ribbenkast tot je voorkant bekken loopt, die verdeeld de rechter en linker kant van je buikspieren)...en ja het zal dmv chirurgie hersteld moeten worden.

Nee serieus ik ben druk met mijn sportschool en mensen trainen en begeleiden. En verder nog wat dingetjes...;)
 
And got giant legs! Geweldig!!
 
Back
Naar boven