Fitness Seller

Sticky William Bonac (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nog enige duidelijkheid wie hem begeleidt?
 
William wordt volgende week geopereerd aan die bult op zijn buik....daarna zal hij nog even rustig aan moeten doen.
Hierna zal hij gaan knallen voor zijn volgende wedstrijd die waarschijnlijk pas 2014 zal zijn. Neil Hill helpt hem wel maar alleen via internet. Hier zullen wij hem helpen met zijn trainingen en zijn poseren.
Het is niet normaal hoe hij er nu uitziet. Voor zijn laatste wedstrijd kon hij bijna niets eten anders zou hij te zwaar zijn....
 
maak ff pic van hem dan:D

Wil ie vast wel als je het lief vraagt
 
zal eens kijken maandagavond of dat wil lukken.... :D
 
heeft hij nog zo'n bolletje op zijn knie ook ?
 
William wordt volgende week geopereerd aan die bult op zijn buik....daarna zal hij nog even rustig aan moeten doen.
Hierna zal hij gaan knallen voor zijn volgende wedstrijd die waarschijnlijk pas 2014 zal zijn. Neil Hill helpt hem wel maar alleen via internet. Hier zullen wij hem helpen met zijn trainingen en zijn poseren.
Het is niet normaal hoe hij er nu uitziet. Voor zijn laatste wedstrijd kon hij bijna niets eten anders zou hij te zwaar zijn....

Ben benieuwd hoe die nu uitziet!
 
gvd wat een hardheid man!!!
 
4weeks out


attachment.jpg



attachment.jpg


---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

gyqumabu.jpg
 
Staat er goed bij zeg, maar hij is wel klein, ongeveer net zo groot als Dave Henry zo te zien? Jammer dat hij dan niet met de grote jongens mee zal kunnen waarschijnlijk.
 
Staat er goed bij zeg, maar hij is wel klein, ongeveer net zo groot als Dave Henry zo te zien? Jammer dat hij dan niet met de grote jongens mee zal kunnen waarschijnlijk.

Nouja in Australie was ie tweede geworden toch? Boven Centopani geplaatst (3e plaats geloof ik) en die 5e was op de Arnold. ik denk dat die jongen best wel mee kan doen hoor :)
 
Nouja in Australie was ie tweede geworden toch? Boven Centopani geplaatst (3e plaats geloof ik) en die 5e was op de Arnold. ik denk dat die jongen best wel mee kan doen hoor :)
Ik hoop het, maar Dave Henry kwam bij de grote jongens ook altijd te kort.
 
Hier de grotere foto's, 4 weeks out AC Brazil 2014

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
woow, wat een fysiek :eek:
 
Dat gezicht, alsof hij een scheet aan het laten is. Maar hij is zeker een om in de gaten te gaan houden komende jaren!
 
4 weeks out Arnold Classic 2014

10014614_744679578900117_2085110674_n.jpg
 
3 week out AC 2014

10178009_694682603908704_26738886_n.jpg
 
Back
Naar boven